logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Słuchaj razem z nami” – kampania Radia ZET

  PR 18.05.2025, przeczytano 279 razy
ilustracjastrzałka

 

Radio ZET rusza z nową, ogólnopolską kampanią wizerunkową pod hasłem „Słuchaj razem z nami”. Kompleksowe działania komunikacyjne 360° obejmą telewizję, sieci kin, prasę, outdoor, internet oraz media społecznościowe. Kampanii towarzyszy również zabawa antenowa. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sluchaj-razem-z-nami_-%E2%80%93-kampania-radia-zet,408855,artykul.html

Celem kampanii jest umocnienie wizerunku Radia ZET jako stacji bliskiej słuchaczom, pełnej pozytywnej energii, emocji i muzyki numer 1 – obecnej w codziennym życiu. W spocie pojawiają się elementy znane z poprzednich kampanii, które uspójniają przekaz, a także znani artyści – Oskar Cyms i Maciej Zakościelny.

"Stworzyliśmy spot, który idealnie oddaje to, jakie jest dziś Radio ZET. Tu słuchaczka/słuchacz znajdzie ulubioną muzykę, spędzi czas w dobrym towarzystwie z szansami na wygraną obecnymi przez cały dzień. Radio ZET to przestrzeń dla każdego – niezależnie od wieku, stylu życia czy nastroju. Dzięki spójnej narracji i kreatywnym formatom, kampania angażuje odbiorców na wielu poziomach i buduje silną relację z marką, na czym nam zależało" – mówi Katarzyna Piecuch, dyrektorka marketingu Grupy Eurozet.

Kampania „Słuchaj razem z nami” realizowana jest w największych stacjach telewizyjnych i kanałach tematycznych, w sieciach kin Helios i Cinema City, na nośnikach outdoorowych, w serwisach internetowych, a także tytułach prasowych należących do Grupy Agora. Aktywności obejmują również szeroko zakrojone działania w social mediach.

Towarzyszy jej zabawa antenowa „Słuchaj razem z nami”. Już 19 maja ekipa Radia ZET ponownie wyruszy w trasę po całej Polsce, by spotykać się ze słuchaczami w miejscach, do których zostaną zaproszeni. To również okazja na wygranie złotej karty Radia ZET o wartości 3500 zł i zestawu ZETbox do słuchania Radia ZET, a także honorowego dyplomu ambasadora stacji. Więcej na rozrywka.radiozet.pl/radio/zapros-nas-do-siebie-zgarnij-zlota-karte-i-pokaz-jak-sluchasz-radia-zet.

Za kreatywną stronę kampanii odpowiadał Dział Marketingu Radia ZET, który we współpracy z Zenithem zajął się również planowaniem mediów. Spot wyprodukował dom produkcyjny Spokój.

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Magdalena Lewicka po raz drugi na liście „Top Women in Global Cinema”
Magdalena Lewicka, Dyrektor Finansowa i członkini Zarządu Multikino S.A. oraz Multikino Media Sp. z o.o., po raz drugi znalazła się na prestiżowej liście „Top Women in Global Cinema” według Celluloid Junkie.
Gazeta Uchodźców
W piątek, 20 czerwca br. już po raz czwarty ukaże się "Gazeta Uchodźców". W ten wyjątkowy sposób "Gazeta Wyborcza" będzie obchodzić przypadający tego dnia Światowy Dzień Uchodźców. Po raz kolejny odda głos osobom uchodźczym oraz migranckim, by opowiedziały o Polsce, swoich ojczyznach i świecie ze swojej...
Komedie Barei i współczesne kino w kampanii Kino Polska
Kino Polska rozpoczęła ogólnopolską kampanię promocyjną, która stanowi kontynuację zimowej odsłony działań wizerunkowych stacji. Kino Polska, kanał dedykowany w pełni rodzimym filmom i serialom, zaprasza przed ekrany na ponadczasowe klasyki - kultowe komedie Stanisława Barei, oraz na współczesne kino, w tym nominowany do Oscara film „IO”....
RMF FM 8. raz medium z największym zaufaniem wg Reutersa
Radio RMF FM po raz ósmy z rzędu zajęło pierwsze miejsce w zestawieniu mediów cieszących się największym zaufaniem Polaków, w badaniu prowadzonym przez Reuters Institute for the Study of Journalism. RMF FM pozostaje liderem tego rankingu od początku jego istnienia.
Piłka w grze. Legia Warszawa i Wisła Kraków medialnymi drużynami maja
W maju odbyły się cztery ostatnie kolejki rozgrywek ligowych, w których aż trzy drużyny PKO BP Ekstraklasy miały szansę na zdobycie mistrzostwa, natomiast w Betlic 1. Lidze dwa kluby rywalizowały ze sobą o fotel lidera. Ostatnie pojedynki były bardzo emocjonujące – w social mediach padały rekordowe liczby komentarzy pod przedmeczowymi zapowiedziami oraz przy okazji pomeczowych...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764