logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Smak spokoju” - kampania marki Lumiko

  PR 16.11.2017, przeczytano 1211 razy
ilustracjastrzałka

“Smak Spokoju” to nazwa najnowszej ogólnopolskiej kampanii marki Lumiko, która w największych miastach Polski oraz w Internecie przekonuje, jak ważny w życiu jest spokój i jak  wiele można dzięki niemu zyskać.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_smak-spokoju_---kampania-marki-lumiko,34507,artykul.html

W zabieganej, pracowitej i stresującej codzienności jest coraz mniej spokoju i błogich chwil odprężenia. Większość ludzi, choć o tym marzy, to na co dzień zdaje się zapominać, że funkcjonowanie na niższych obrotach jest tak samo ważne i potrzebne jak zdrowa dieta, ruch czy sen. Lumiko postanowiło więc przypomnieć jak ważne są chwile wytchnienia w natłoku codziennych wrażeń i że zupełnie niedaleko są takie miejsca, gdzie czas płynie znacznie wolniej, a pracowitość nie ma nic wspólnego z gonitwą i stresem. 

Lumiko jako marka pochodząca z Łukowa - miejscowości w województwie lubelskim, doskonale wie, że spokój ducha jest jedną z największych wartości, a w połączeniu z naturą i tradycją, źródłem mądrości, równowagi i zdrowia. Na tle konkurencji wyróżniają ją trzy główne cechy - bliskość, klasyczność oraz naturalność. Przedstawiona w kampanii polska wieś, to ostoja spokoju i  miejsce, w którym czas płynie znacznie wolniej - a wszystko to z korzyścią dla mieszkańców i produktów, które tam powstają. Lumiko zachęca, aby każdy spróbował, jak smakuje spokój - “Lumiko - smak spokoju”.

W ramach kampanii Lumiko agencja Dziadek do orzechów przygotowała trzy spoty reklamowe, które będą emitowane do połowy grudnia w mediach społecznościowych, a także najpopularniejszych polskich platformach VOD. Kampania w Internecie została wzmocniona działaniami outdoorowymi. W ośmiu miastach Polski - Warszawie, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu, Bydgoszczy, Trójmieście i Szczecinie - pojawiły się billboardy i citylighty, które zabieganym mieszkańcom przypominają o niekwestionowanych zaletach spokojnego życia i pozwalają napawać się sielskim krajobrazem polskiej wsi.

ilustracjastrzałka

Kampania reklamowa “Smak spokoju” jest pierwszą kampanią Lumiko opartą na nowym brandingu marki, który został opracowany w 2017 roku przez agencję Dziadek do orzechów. W ramach działań rebrandingowych została opracowana nowa strategia komunikacji marki, którą poprzedziły własne badania rynkowe i konsumenckie. Nowe pozycjonowanie marki znalazło także swoje odbicie w elementach komunikacji wizualnej Lumiko. Logotyp został uproszczony i zyskał charakterystyczne kolorowe paski nawiązujące do tradycyjnych ludowych strojów z lubelszczyzny, a nowa linia opakowań produktów przemyca kluczowe wartości marki - bliskość, naturalność czy sielskość lubelskiego krajobrazu.

Marka: Lumiko
Brand Manager: Dominik Kozioł
Agencja: Dziadek do orzechów
Account Director: Konrad Helwig
Creative Director: Tomasz Gębala
Planner: Albert Stęclik
Creative Copywriter: Katarzyna Szybowska
Produkcja: Film Produkcja
Reżyser: Michał Bolland
Fotograf: Jakub Połomski
Planowanie i zakup mediów: Value Media

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764