logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia: akcja Booksy, Gazety Wyborczej i Wysokich Obcasów

  PR 31.03.2020, przeczytano 347 razy
ilustracjastrzałka

Aplikacja Booksy oraz „Gazeta Wyborcza" i „Wysokie Obcasy" rozpoczynają dziś akcję wsparcia tysięcy fryzjerów, masażystów, kosmetyczek - przedsiębiorców, których działalność polega na bezpośrednich kontaktach z klientami i którzy z dnia na dzień stracili pracę. Za każdą wpłatę z hasłem "Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia" redakcja dziennika przekaże darczyńcom kod do korzystania z subskrypcji treści na Wyborcza.pl. Dodatkowo, w piątek, 27 marca br. wszystkie wydania lokalne "Gazety Wyborczej" prezentują na swoich okładkach fryzjerów, kosmetyczki i innych drobnych usługodawców, a ich historie można przeczytać na łamach dziennika.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/solidarni-2020.-przeslij-troche-wsparcia%3A-akcja-booksy%2C-gazety-wyborczej-i-wysokich-obcasow,386348,artykul.html

Potrzeba wzajemnej solidarności w obecnej sytuacji wybrzmiewa wyjątkowo mocno. Dlatego razem z polskim start-upem Booksy, właścicielem aplikacji do umawiania wizyt (1 mln użytkowników w Polsce) Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl rozpoczynają akcję „Solidarni 2020. Prześlij trochę wsparcia”. Chodzi o przekazywanie datków przedsiębiorcom, którzy znaleźli się w wyjątkowo trudnym położeniu.

- Obawiam się, że trudny czas potrwa dla tej branży dłużej niż dla reszty społeczeństwa - mówi Stefan Batory, szef Booksy.

- Hasło „Wyborczej” to „Nie ma wolności bez solidarności”. Wierzymy, że dzięki zaangażowaniu naszych czytelników wspólnie z Booksy uda się nam ocalić wiele miejsc pracy i pomóc wielu ludziom - mówi Jerzy Wójcik, wydawca „Gazety Wyborczej”.

Każdy użytkownik aplikacji Booksy może przekazać salonowi, który zna, darowiznę w wysokości 20, 50 lub 100 zł. To nie przedpłata, to gest międzyludzkiej solidarności, dzięki któremu będziemy mieć dokąd wrócić, gdy epidemia się skończy. W podziękowaniu za okazaną pomoc darczyńca otrzyma kod na bezpłatną prenumeratę Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl. Długość prenumeraty będzie zależała od wpłaconej na konto sumy - to 1, 2 lub 3 darmowe miesiące korzystania z Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.*

W piątek, 27 marca br. na pierwszej stronie tradycyjnego wydania „Gazety Wyborczej" ukazał się tekst pod tytułem „Uratujmy 300 tys. miejsc pracy”. Wewnątrz numeru znalazł się wywiad ze Stefanem Batorym, szefem Booksy. Tego samego dnia wszystkie wydania lokalne „Gazety Wyborczej” prezentują na swoich okładkach fryzjerów, kosmetyczki i drobnych usługodawców oraz przedstawiają ich historie.

Wszystkie publikacje są też dostępne na Wyborcza.pl oraz w jej kanałach w mediach społecznościowych.

Działania wspiera promocja w serwisach Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl, na profilach redakcji w mediach społecznościowych (Facebook i Instagram) - „Gazety Wyborczej", „Wysokich Obcasów", „Avanti" i „Logo" oraz w wydaniach papierowych dziennika.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

* Opcja „Prześlij trochę wsparcia!" jest dostępna dla zarejestrowanych użytkowników Booksy; do zrealizowania płatności trzeba podpiąć kartę płatniczą lub skorzystać z Apple Pay/Google Pay. Oferowana prenumerata w każdym z okresów to pakiet podstawowy Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wirtualna Polska i Fundacja Impact nawiązały współpracę przy realizacji kongresów gospodarczych Impact w serwisach Wirtualnej Polski. Współpraca zakłada transmisję wydarzeń organizowanych przez Impact na Stronie Głównej WP, uruchomienie specjalnego studia na potrzeby wydarzenia oraz wspólne działania promocyjne. Pierwszą realizacją będzie kongres...
Home.pl przeszkoli ponad 1000 osób z całej Polski
1098 – tyle zgłoszeń osób chętnych do udziału programie edukacyjnym #nowystart wpłynęło do home.pl – pomysłodawcy projektu. Pracownicy szczecińskiej firmy IT od podstaw nauczą programowania, marketingu, zarządzania obsługą klienta i grafiki internetowej. Darmowe kursy online właśnie się rozpoczęły.
Wirtualna Polska podaje wyniki za 1. kwartał 2020 roku
Wirtualna Polska Holding mierzy się z kryzysem w I kwartale 2020 roku, notując 4% spadku na przychodach i 6,5% na zysku EBITDA. Wakacje.pl, tak jak cały rynek turystyki zagranicznej, utraciły źródła przychodów. Konieczność izolacji i niepokój związany z ograniczeniami, przełożył się jednak na większy niż zazwyczaj ruch w serwisach Wirtualnej Polski. Pozytywny wpływ na wyniki...
Gemius otrzymał nominację w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards w kategorii Audience Measurement. Szansę na statuetkę ma innowacyjne rozwiązanie, które dostarcza jednoźródłowe dane na temat konsumpcji mediów oraz kontaktu reklamowego w telewizji, radiu i internecie.
Onet, RMF FM i TVN24 – liderami opiniotwórczości
Onet.pl po raz kolejny na pierwszym miejscu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” z ilością aż 5 381 wzmianek w kwietniu. Za nim stacja radiowa RMF FM, której wynik pozwolił na uplasowanie się o jedno miejsce wyżej niż w marcu. Pierwszą trójkę zamyka TVN24 z liczbą 4 003 cytowań – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764