logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Sprawdź kto” – VI edycja kampanii dla odbiorców energii elektrycznej i gazu

  PR 06.09.2019, przeczytano 775 razy
ilustracjastrzałka

Towarzystwo Obrotu Energią, pod patronatem Urzędu Regulacji Energetyki oraz  Federacji Konsumentów, po raz kolejny organizuje kampanię edukacyjno-informacyjną „Sprawdź kto”. Kampania ma na celu propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. Inicjatywa zachęca Klientów do podejmowania świadomych decyzji przy wyborze sprzedawcy. Twórcy kampanii chcą zwrócić uwagę klientów na przysługujące im prawa oraz problem nieuczciwych praktyk stosowanych przez niektórych sprzedawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sprawdz-kto_-%E2%80%93-vi-edycja-kampanii-dla-odbiorcow-energii-elektrycznej-i-gazu,383867,artykul.html

– W tym roku hasłem przewodnim kampanii jest „Dobra energia w dobrym towarzystwie” – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE. – Skupiliśmy się na międzypokoleniowej wymianie kluczowych opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci pomagają osobom starszym w podejmowaniu decyzji. Wybór sprzedawcy prądu i gazu jest jedną z nich – dodaje Marek Kulesa.

Kampania „Sprawdź kto” opiera się na czterech głównych filarach, o których TOE przypomina odbiorcom i zachęca do ich propagowania wśród najbliższych:

  1. Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec.
  2. Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą.
  3. Zachowaj egzemplarz umowy.
  4. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza punktem sprzedaży usług.

W celu dotarcia do właściwego odbiorcy, twórcy kampanii korzystają z dostosowanego doboru mediów i form przekazu. Spoty radiowe będzie można usłyszeć na antenie wybranych polskich stacji, a materiały wideo i bannery będą szeroko promowane za pośrednictwem Internetu oraz platformy VOD. Reklamy pojawią się również w prasie. Głównym medium kampanii jest poświęcona jej strona www.sprawdzkto.pl, a całość uzupełnia profil społecznościowy.

– Nasza akcja rozpoczęła się 26 sierpnia od działań zasięgowo-wizerunkowych w Internecie – informuje Marek Kulesa. – Następnie 2 września ruszamy ze spotami radiowymi, reklamami w prasie oraz konkursem na naszym profilu facebookowym. Kampania trwać będzie do 30 września – dodaje.

Kampania „Sprawdź kto” powstała dzięki wsparciu:

  • Enea SA
  • Hermes Energy Group SA – właścicielowi marki HEG
  • innogy Polska SA
  • Polkomtel Sp. z o.o. – właścicielowi marki Plus
  • TAURON  Sprzedaż Sp. z o.o. i TAURON Sprzedaż GZE Sp. z o.o.
  • PGE Polska Grupa Energetyczna SA

Źródło: Enea SA

www.enea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764