logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Sprawdź kto” – VI edycja kampanii dla odbiorców energii elektrycznej i gazu

  PR 06.09.2019, przeczytano 776 razy
ilustracjastrzałka

Towarzystwo Obrotu Energią, pod patronatem Urzędu Regulacji Energetyki oraz  Federacji Konsumentów, po raz kolejny organizuje kampanię edukacyjno-informacyjną „Sprawdź kto”. Kampania ma na celu propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. Inicjatywa zachęca Klientów do podejmowania świadomych decyzji przy wyborze sprzedawcy. Twórcy kampanii chcą zwrócić uwagę klientów na przysługujące im prawa oraz problem nieuczciwych praktyk stosowanych przez niektórych sprzedawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sprawdz-kto_-%E2%80%93-vi-edycja-kampanii-dla-odbiorcow-energii-elektrycznej-i-gazu,383867,artykul.html

– W tym roku hasłem przewodnim kampanii jest „Dobra energia w dobrym towarzystwie” – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE. – Skupiliśmy się na międzypokoleniowej wymianie kluczowych opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci pomagają osobom starszym w podejmowaniu decyzji. Wybór sprzedawcy prądu i gazu jest jedną z nich – dodaje Marek Kulesa.

Kampania „Sprawdź kto” opiera się na czterech głównych filarach, o których TOE przypomina odbiorcom i zachęca do ich propagowania wśród najbliższych:

  1. Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec.
  2. Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą.
  3. Zachowaj egzemplarz umowy.
  4. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza punktem sprzedaży usług.

W celu dotarcia do właściwego odbiorcy, twórcy kampanii korzystają z dostosowanego doboru mediów i form przekazu. Spoty radiowe będzie można usłyszeć na antenie wybranych polskich stacji, a materiały wideo i bannery będą szeroko promowane za pośrednictwem Internetu oraz platformy VOD. Reklamy pojawią się również w prasie. Głównym medium kampanii jest poświęcona jej strona www.sprawdzkto.pl, a całość uzupełnia profil społecznościowy.

– Nasza akcja rozpoczęła się 26 sierpnia od działań zasięgowo-wizerunkowych w Internecie – informuje Marek Kulesa. – Następnie 2 września ruszamy ze spotami radiowymi, reklamami w prasie oraz konkursem na naszym profilu facebookowym. Kampania trwać będzie do 30 września – dodaje.

Kampania „Sprawdź kto” powstała dzięki wsparciu:

  • Enea SA
  • Hermes Energy Group SA – właścicielowi marki HEG
  • innogy Polska SA
  • Polkomtel Sp. z o.o. – właścicielowi marki Plus
  • TAURON  Sprzedaż Sp. z o.o. i TAURON Sprzedaż GZE Sp. z o.o.
  • PGE Polska Grupa Energetyczna SA

Źródło: Enea SA

www.enea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764