logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Sprawdź kto” – VI edycja kampanii dla odbiorców energii elektrycznej i gazu

  PR 06.09.2019, przeczytano 708 razy
ilustracjastrzałka

Towarzystwo Obrotu Energią, pod patronatem Urzędu Regulacji Energetyki oraz  Federacji Konsumentów, po raz kolejny organizuje kampanię edukacyjno-informacyjną „Sprawdź kto”. Kampania ma na celu propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. Inicjatywa zachęca Klientów do podejmowania świadomych decyzji przy wyborze sprzedawcy. Twórcy kampanii chcą zwrócić uwagę klientów na przysługujące im prawa oraz problem nieuczciwych praktyk stosowanych przez niektórych sprzedawców.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sprawdz-kto_-%E2%80%93-vi-edycja-kampanii-dla-odbiorcow-energii-elektrycznej-i-gazu,383867,artykul.html

– W tym roku hasłem przewodnim kampanii jest „Dobra energia w dobrym towarzystwie” – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE. – Skupiliśmy się na międzypokoleniowej wymianie kluczowych opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci pomagają osobom starszym w podejmowaniu decyzji. Wybór sprzedawcy prądu i gazu jest jedną z nich – dodaje Marek Kulesa.

Kampania „Sprawdź kto” opiera się na czterech głównych filarach, o których TOE przypomina odbiorcom i zachęca do ich propagowania wśród najbliższych:

  1. Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec.
  2. Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą.
  3. Zachowaj egzemplarz umowy.
  4. Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza punktem sprzedaży usług.

W celu dotarcia do właściwego odbiorcy, twórcy kampanii korzystają z dostosowanego doboru mediów i form przekazu. Spoty radiowe będzie można usłyszeć na antenie wybranych polskich stacji, a materiały wideo i bannery będą szeroko promowane za pośrednictwem Internetu oraz platformy VOD. Reklamy pojawią się również w prasie. Głównym medium kampanii jest poświęcona jej strona www.sprawdzkto.pl, a całość uzupełnia profil społecznościowy.

– Nasza akcja rozpoczęła się 26 sierpnia od działań zasięgowo-wizerunkowych w Internecie – informuje Marek Kulesa. – Następnie 2 września ruszamy ze spotami radiowymi, reklamami w prasie oraz konkursem na naszym profilu facebookowym. Kampania trwać będzie do 30 września – dodaje.

Kampania „Sprawdź kto” powstała dzięki wsparciu:

  • Enea SA
  • Hermes Energy Group SA – właścicielowi marki HEG
  • innogy Polska SA
  • Polkomtel Sp. z o.o. – właścicielowi marki Plus
  • TAURON  Sprzedaż Sp. z o.o. i TAURON Sprzedaż GZE Sp. z o.o.
  • PGE Polska Grupa Energetyczna SA

Źródło: Enea SA

www.enea.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Merservice zadba o widoczność farb i produktów Śnieżka w sieciach PSB i Bricomarche
Spółka MerService, specjalizująca się we wsparciu sprzedaży, świadczy usługi merchandisigowe produktów opatrzonych znakiem towarowym Śnieżka Trade of Colours w wybranych punktach sprzedaży.
Praca managera influencera: IMOK Future of Skills #4
Jak wygląda świat influencer marketingu od kuchni i czym zajmuje się manager influencera? Na te pytania znajdziesz odpowiedź podczas IMOK Future of Skills #4 -Influencer marketing - trendy, wyzwania i specyfika pracy managera influencera. Dowiesz się, jak współpracować z twórcami internetowymi, czym zajmuje się manager influencera i dlaczego warto nim zostać?
Należące do grupy marketingowej Good One agencje Good One PR, Social Lama oraz SeoFly poprowadzą kompleksową obsługę komunikacyjną platformy Getaway, pełniącej funkcję inteligentnego kreatora podróży “szytych na miarę”. Zakres współpracy obejmuje PR korporacyjny i produktowy, działania w mediach społecznościowych, a także realizację kampanii SEO i...
Awanse w grupie Dentsu Polska
Mateusz Sikorski oraz Aleksander Łukomski awansują w strukturach dentsu Polska. Obaj objęli stanowisko Client Partnerów w pionie Creative i pokierują zespołami odpowiedzialnymi za obsługę kluczowych klientów.
Agencje Publicis Groupe dla marki Tena w nowej kampanii „Miłość jak żadna inna”
TENA, marka należąca do Essity, w najnowszej kampanii „Miłość jak żadna inna” porusza temat ważny społecznie, czyli codzienność życia opiekuna osób starszych oraz osób z niepełnosprawnościami. Kampanię przygotowały agencje należące do Publicis Groupe. Za strategiczne planowanie i zakup mediów odpowiada agencja mediowa Zenith, za działania PR...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764