logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Sprawdź kto” - kampania informacyjna dla odbiorców prądu i gazu

  PR 22.01.2021, przeczytano 716 razy
ilustracja

To już siódma edycja kampanii edukacyjno-informacyjnej Towarzystwa Obrotu Energią. Celem kampanii jest propagowanie wiedzy o rynku energii elektrycznej i gazu oraz budowanie zdrowej konkurencji opartej na zasadach fair play. W kampanii uczestniczą największe spółki energetyczne: Enea, Energa Obrót – spółka zależna Energi z Grupy ORLEN, innogy Polska, Polkomtel oraz TAURON Sprzedaż.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_sprawdz-kto_---kampania-informacyjna-dla-odbiorcow-pradu-i-gazu,389931,artykul.html

- Hasło przewodnie kampanii to „Dbaj o dobrą energię. Najlepiej w dobrym towarzystwie” – wyjaśnia Marek Kulesa, dyrektor biura TOE. – Chcemy podkreślić  wartość międzypokoleniowej wymiany opinii i doświadczeń. To najczęściej członkowie rodziny, np. wnuczkowie lub dzieci, pomagają osobom starszym w podejmowaniu decyzji. Wybór sprzedawcy prądu i gazu jest jedną z nich.

Kampania „Sprawdź kto” przywołuje siedem zasad, które przypominają, co robić oraz czego unikać przy zawieraniu umów:

  • Upewnij się, jaką firmę reprezentuje handlowiec.
  • Nie spiesz się – dokładnie zapoznaj się z ofertą.
  • Zachowaj egzemplarz umowy.
  • Masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej poza punktem sprzedaży usług.
  • Uważaj na fałszywe SMSy i wiadomości e-mail.
  • Używaj tylko bezpiecznych haseł i loginów.
  • Bądź eko – zamów e-fakturę.

Kampania jest odpowiedzią na pojawiające się w dalszym ciągu nieuczciwe działania przedstawicieli handlowych niektórych firm. Do najczęstszych sytuacji należy ta, gdy przedsiębiorstwo posługuje się nazwą, która jest łudząco podobna do marki innego znanego sprzedawcy. Zdarza się, że w ten sposób wprowadza się klientów w błąd i doprowadza do podpisania niechcianej umowy. W ostatnim czasie dodatkowo pojawił się też problem związany z bezpieczeństwem w internecie.

Spoty radiowe będzie można usłyszeć na antenie wybranych stacji, a materiały wideo i bannery będą szeroko promowane za pośrednictwem Internetu. Reklamy pojawią się również w prasie. Głównym medium kampanii jest strona www.sprawdzkto.pl, a całość uzupełnia profil społecznościowy. Patronat nad kampanią objął Urząd Regulacji Energetyki oraz Federacja Konsumentów.

Kampania „Sprawdź kto” powstała dzięki wsparciu:

  • Enea S.A.
  • Energa OBRÓT SA
  • innogy Polska SA
  • Polkomtel Sp. z o.o. – operatorowi sieci Plus
  • TAURON Sprzedaż Sp. z o.o.

Źródło: Polkomtel Sp. z o.o.

www.plus.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764