Ruszyła nowa kampania marki Lirene. Za działania realizowane w digitalu odpowiada agencja VMLY&R Poland.
Nikt nie zna potrzeb kobiet lepiej niż... one same. Dlatego zespół Laboratorium Naukowego Lirene tworzą polskie kobiety-ekspertki, które kierowane pasją odkrywania prowadzą zaawansowane badania naukowe i tworzą innowacyjne formuły kosmetyków. Właśnie one stały się bohaterkami najnowszej kampanii „Sprawdziłam na własnej skórze”, która wzmacnia pozycjonowanie marki Lirene - „Innowacje stworzone przez kobiety dla kobiet”.
- Komu ufają kobiety? Sobie. Bo nikt nie zna naszych potrzeb lepiej niż my same. Dlatego, aby stworzyć kampanię wizerunkową marki Lirene, sięgnęliśmy po największy atut naszej marki – ekspertki Lirene. To one na co dzień tworzą kosmetyki oraz potwierdzają ich skuteczność. Wykorzystują całe swoje doświadczenie, aby opracować produkty odpowiadające różnym potrzebom kobiet. Wiemy, że nasze kosmetyki są dobre i skuteczne, bo ich efekty nie tylko potwierdzamy w niezależnych badaniach, ale też sprawdzamy na własnej skórze. - Anna Pilip, Digital & PR Manager Lirene
W ramach działań realizowanych agencja VMLY&R Poland odpowiada m.in. za przygotowanie strategii, koncepcji kreatywnej, realizację filmu, zaplanowanie i prowadzenie kampanii mediowej (Facebook, Instagram, YouTube) oraz nawiązanie współpracy z influencerkami. W ramach kolejnej odsłony kampanii - realizowanej do końca czerwca br. - prowadzona będzie komunikacja produktowa dla nowych linii Lirene.
Źródło: VMLY&R Poland