logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Strażnik Przyszłości” – rusza nowa kampania Nationale-Nederlanden

  PR 18.05.2017, przeczytano 730 razy
ilustracjastrzałka

19 maja startuje kampania reklamowa Nationale-Nederlanden „Strażnik Przyszłości”. To nowa odsłona dobrze już znanego klientom produktu, który pozwala oszczędzać na przyszłość dziecka i jednocześnie chronić siebie i rodzinę przed nieprzewidzianymi zdarzeniami. Posiadaczom polisy „Strażnik przyszłości” Nationale-Nederlanden gwarantuje co roku do 500 zł premii. Kampania reklamowa obejmie telewizję i Internet. Spoty telewizyjne mają pokazać rodzicom, że nie powinni tracić energii na obawy o przyszłość swoich dzieci, ale już dziś odpowiednio ją zabezpieczyć i być z tego dumnym.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_straznik-przyszlosci_-%E2%80%93-rusza-nowa-kampania-nationale-nederlanden,32514,artykul.html

- „Strażnik przyszłości” to jeden z naszych najpopularniejszych produktów. Pozwala zadbać o bezpieczeństwo finansowe rodziny i zabezpieczyć przyszłość dzieci. Z naszego badania dotyczącego dojrzałości finansowej Polaków wynika, że jest to temat bliski większości Polaków. Prawie połowa z nas oszczędza z myślą o przyszłości swoich podopiecznych, a spośród tych, którzy tego nie robią aż 40 proc. ma zamiar zacząć w ciągu najbliższego roku – mówi Małgorzata Nycz, Dyrektor Marketingu w Nationale-Nederlanden.

Dodaje również, że celem najnowszej kampanii reklamowej nie jest tylko zachęcanie do podjęcia decyzji o wyborze dobrego produktu.

- Pokazujemy też, że każdy z nas powinien być dumny z tego, że zadbał o przyszłość najbliższych, ponieważ jest to krok w stronę spokojnego jutra, dający możliwość cieszenia się tym, co najważniejsze, czyli wspólnymi chwilami z rodziną. To odpowiedź na potrzeby klientów, których głos jest dla nas bardzo ważny. Wraz ze startem kampanii, chcemy także podzielić się ich wyjątkowymi historiami. Już niedługo będą one dostępne na naszej stronie internetowej dedykowanej raportowi o dojrzałości Polaków – zapowiada.

Z myślą o komunikacji w mediach przygotowano spot telewizyjny, który będzie emitowany m.in. w TVN, Polsacie oraz wielu kanałach tematycznych. Działania efektywnościowe i odsłonowe będą również prowadzone w Internecie. Za kreację kampanii odpowiada agencja PZL, zaś planowanie i zakup mediów realizuje MEC i PHD Media Direction. Wszelkie aktywności reklamowe zaplanowane są do końca czerwca.

Bohaterami spotu są ojciec z córką, którzy spędzają czas w aquaparku. Rodzic przez troskę o życie swojego dziecka wybiega myślami w przyszłość i wydaje się być nieobecny, przez co nie potrafi cieszyć się chwilą. Zostaje uświadomiony przez ratownika, że najważniejsze jest docenianie momentów spędzonych z najbliższymi tu i teraz. Aby móc z radością korzystać z rodzinnego czasu, warto już dziś stać się „Strażnikiem Przyszłości” i pomyśleć o odpowiednim zabezpieczeniu dziecku bezpiecznej drogi przez życie. W spocie zwieńczeniem tej drogi są osiągnięte w dorosłości sukcesy sportowe córki. Zarówno one, jak i fakt odpowiedniego zadbania o zabezpieczenie finansowe przyszłości są dużym powodem do dumy dla ojca. Spot wyreżyserował Kot Przybora.


Źródło: Nationale-Nederlanden

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sony zdobywcą czterech nagród w konkursie TIPA 2024
Firma Sony ma przyjemność poinformować, że stowarzyszenie TIPA (Technical Image Press Association) ponownie doceniło jej innowacje i osiągnięcia czterema nagrodami TIPA, między innymi w kategoriach „NAJLEPSZY HYBRYDOWY APARAT PROFESJONALNY” (Sony α9 III) i „NAJLEPSZY SPECJALISTYCZNY APARAT APS-C” (α6700).
Sony FE 16–25 mm F2.8 G: zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny G
Firma Sony poinformowała, że w ofercie jej pełnoklatkowych obiektywów α (Alpha) z mocowaniem typu E pojawi się nowy model FE 16–25 mm F2.8 G. Ten zmiennoogniskowy obiektyw szerokokątny pozwala utrzymać pełne otwarcie przysłony F2.8 w całym zakresie ogniskowych, od 16 mm do 25 mm. Łączy wysoką jakość obrazu z kompaktową,...
VeloBank rozstrzygnął przetarg na obsługę mediową w kanałach offline oraz digital. Zwycięską ofertę złożyła agencja Initiative. Firma zajmie się kompleksowymi działaniami reklamowymi VeloBanku. Pierwsza wspólna kampania zostanie zrealizowana już w maju br.
Zagrożone gatunki w 3D: kampania LG na Times Square
Zapowiadając nadejście Dnia Ziemi 2024, firma LG Electronics, zaprezentowała dziś trójwymiarowy anamorficzny obraz na billboardzie na Times Square w Nowym Jorku, zwracając uwagę na wrażliwe i zagrożone gatunki zwierząt. Seria LG Endangered Species Series, która będzie trwała przez cały 2024 r., obejmuje współpracę z Discovery Education i National Wildlife...
Bramkarz Manuel Neuer ambasadorem kampanii Hisense
Międzynarodowy producent sprzętu gospodarstwa domowego, firma Hisense, rozpoczęła dziś kampanię „BEYOND GLORY” UEFA EURO 2024, zawierając kontrakt z niemieckim bramkarzem, zdobywcą Pucharu Świata i kapitanem FC Bayern Monachium Manuelem Neuerem.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764