logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Subiektywy” – premiera nowego programu Bartosza Węglarczyka

  PR 24.06.2016, przeczytano 1299 razy

Subiektywny”, nowy program Bartosza Węglarczyka zapowiadany w ramówce Grupy Onet-RAS Polska, zadebiutuje już dziś o 13:00 na portalu Onet.pl. Gościem pierwszego odcinka będzie minister spraw zagranicznych Witold Waszczykowski.  Kolejne odcinki programu będą miały premierę co tydzień, w piątki, a każdy odcinek potrwa około 20 minut i będzie emitowany na żywo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_subiektywy_-%E2%80%93-premiera-nowego-programu-bartosza-weglarczyka,29067,artykul.html

W swoim autorskim programie dyrektor programowy Grupy Onet.pl będzie rozmawiał z politykami, ekspertami i publicystami o najważniejszych tematach społeczno-politycznych mijającego tygodnia. Formuła programu nie będzie miała jednak charakteru typowej debaty - zaproszeni do studia goście nie będą rozmawiali ze sobą twarzą w twarz i tym samym nie będą mogli obserwować reakcji drugiej strony. Te będą zarezerwowane tylko  dla widzów programu, którzy zobaczą wszystkich uczestników dyskusji na jednym ekranie, w tym samym momencie.

Każdy odcinek „Subiektywnego” będzie rozpoczynał się od krótkiego materiału reporterskiego zapowiadającego główny temat odcinka. W programie zostaną również wykorzystane sondaże przygotowane dla Onet.pl przez IBRIS. Tematem dzisiejszego wydania będzie BREXIT i zakończone wczoraj referendum w sprawie odłączenia się Wielkiej Brytanii od Unii Europejskiej.

Tytuł „Subiektywny” nie jest przypadkowy - w programie postaram się zawsze zajmować pozycję przeciwną do rozmówców, których najczęściej będzie dwóch przeciwko mnie jednemu. W programie będę chciał również pokazać, że pomimo różnic w poglądach można ze sobą normalnie dyskutować i przyjmować rację drugiej strony - mówi Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Grupy Onet.pl.

Premierowy odcinek programu „Subiektywny” zostanie wyemitowany na stronie głównej Onet.pl i od dziś będzie dostępny również w całości w serwisie VoD.pl. Premierę programu wspiera kampania autopromocyjna realizowana w mediach Grupy Onet-RAS Polska, w kanałach social media oraz w stacjach radiowych i na nośnikach LED.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764