logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Subiektywy” – premiera nowego programu Bartosza Węglarczyka

  PR 24.06.2016, przeczytano 1152 razy

Subiektywny”, nowy program Bartosza Węglarczyka zapowiadany w ramówce Grupy Onet-RAS Polska, zadebiutuje już dziś o 13:00 na portalu Onet.pl. Gościem pierwszego odcinka będzie minister spraw zagranicznych Witold Waszczykowski.  Kolejne odcinki programu będą miały premierę co tydzień, w piątki, a każdy odcinek potrwa około 20 minut i będzie emitowany na żywo.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_subiektywy_-%E2%80%93-premiera-nowego-programu-bartosza-weglarczyka,29067,artykul.html

W swoim autorskim programie dyrektor programowy Grupy Onet.pl będzie rozmawiał z politykami, ekspertami i publicystami o najważniejszych tematach społeczno-politycznych mijającego tygodnia. Formuła programu nie będzie miała jednak charakteru typowej debaty - zaproszeni do studia goście nie będą rozmawiali ze sobą twarzą w twarz i tym samym nie będą mogli obserwować reakcji drugiej strony. Te będą zarezerwowane tylko  dla widzów programu, którzy zobaczą wszystkich uczestników dyskusji na jednym ekranie, w tym samym momencie.

Każdy odcinek „Subiektywnego” będzie rozpoczynał się od krótkiego materiału reporterskiego zapowiadającego główny temat odcinka. W programie zostaną również wykorzystane sondaże przygotowane dla Onet.pl przez IBRIS. Tematem dzisiejszego wydania będzie BREXIT i zakończone wczoraj referendum w sprawie odłączenia się Wielkiej Brytanii od Unii Europejskiej.

Tytuł „Subiektywny” nie jest przypadkowy - w programie postaram się zawsze zajmować pozycję przeciwną do rozmówców, których najczęściej będzie dwóch przeciwko mnie jednemu. W programie będę chciał również pokazać, że pomimo różnic w poglądach można ze sobą normalnie dyskutować i przyjmować rację drugiej strony - mówi Bartosz Węglarczyk, dyrektor programowy Grupy Onet.pl.

Premierowy odcinek programu „Subiektywny” zostanie wyemitowany na stronie głównej Onet.pl i od dziś będzie dostępny również w całości w serwisie VoD.pl. Premierę programu wspiera kampania autopromocyjna realizowana w mediach Grupy Onet-RAS Polska, w kanałach social media oraz w stacjach radiowych i na nośnikach LED.

Źródło: Grupa Onet-RAS Polska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

O 13.00? W dzień powszedni, gdy wszyscy pracują?

Ma chłop ambicję - kierować swoją autorską audycję do bezrobotnych.

avatar użytkownika
,

Regularna pora to prawdopodobnie 12:00 - tym razem przesunęło się przez Brexit.  

,

Sugerujesz, że pracownicy odejdą od korporacyjnych biurek, żeby obejrzeć?
W fabrykach staną maszyny a robotnicy siądą pospołu by na onecie oglądać Węglarczyka?
  

avatar użytkownika
,

To Ty sugerujesz. Ale może coś w tym jest? W kraju, w którym każdy rości sobie prawo do decydowania które z zasad go obowiązują, a które nie - taka sytuacja wydaje się całkiem prawdopodobna.  

,

To może inaczej.
Jakie oczekiwania ma autor programu publikowanego w dzień powszedni o 12.
Na jaką widownię liczy?

Kto w tym czasie może obejrzeć program?
Bezrobotny, jeśli ma dostęp do internetu.
  

avatar użytkownika
,

U nas na przykład na ten okres przypada szczyt oglądalności. Potem po południu spada, a gdy ludzie wracają do domu - spada wyraźnie. Potem - jak już sobie podjedzą - wieczorem znowu lekko rośnie przez pewien czas. Czyli jest akurat odwrotnie niż prognozujesz. Oczywiście u nas sytuacja może być specyficzna, bo serwis jest jednak związany z pracą zawodową, a jego użytkownicy nie pracują na linii montażowej. Ale większość ludzi w Polsce też nie pracuje już na linii montażowej.  

,

Nie biorę pod uwagę specyficznych przypadków.
Biorę pod uwagę całe możliwe audytorium.
W tym kontekście pora publikacji to zwyczajne pudło.

Ale może to wszystko na co stać Węglarczyka. Przynajmniej będzie miał wymówkę, gdy przyjdzie spojrzeć w statystyki...
  

avatar użytkownika
,

Skoro bierzesz pod uwagę właściwe audytorium, to zapewne oparłeś swój osąd na analizie zmian oglądalności Onetu w ciągu doby?  

,

Jeśli już, to od drugiej strony.

Kto o 12 w dzień powszedni siedzi w internecie?

  

avatar użytkownika
,

No chyba zadałeś sobie to pytanie i sprawdziłeś odpowiedź, zanim wygłosiłeś tak kategoryczną ocenę...?  

,

Odpowiedź jest przecież oczywista.
W internecie niewielki odsetek siedzi 'na własny koszt'.
Przeważająca większość, co w zasadzie jest przeraząjące, siedzi na koszt swoich pracodawców.
  

avatar użytkownika
,

No i co z tego wynika? Że nie oglądają internetu o 12:00?  

,

Z tego wynika, że głównym odbiorcą Węglarczyka, statystycznie rzecz jasna, będzie internauta nieliczący się z faktem, że siedząc w necie dla własnej przyjemności, działa na czyjąś szkodę. Bo nie pracuje a za to właśnie ma płacone.  

avatar użytkownika
,

A dlaczego to miałoby go skreślać jako odbiorcę?  

,

Nie skreśla. Jedynie określa wartość Węglarczyka w porównaniu do innych "osobowiści medialnych".
Jakość odbiorcy definiuje jego miejsce w szeregu Gdzieś na jego szarym końcu.
  

avatar użytkownika
,

A co dopiero mają powiedzieć autorzy i wydawcy, którzy tolerują złodziei używających Adblocka, prawda?  

,

W temacie Węglarczyka mogą powiedzieć co myślą.
  

avatar użytkownika
,

Żeby wypowiadać się w temacie red. Węglarczyka, należałoby najpierw dysponować danymi pozwalającymi ocenić jak liczna jest publiczność Onetu o tej porze dnia i czy zasadny jest zarzut, że korzysta ona z serwisu na koszt pracodawcy. Ty masz na ten temat jedynie przypuszczenia. To za mało żeby się wypowiedzieć, ale w sam raz aby zadać sobie trud poszukania odpowiednich danych. To co? Do roboty!  

,

Kto w dni powszednie do południa może siedzieć w internecie?
Wysil MÓZG i wypisz wszystkie możliwości, nie ma ich wiele. Naprawdę.
A teraz nałóż na to tematykę programu Węglarczyka. Na koniec pomyśl jaka może być zakładana przez wydawcę grupa docelowa.

Dane z Onetu mogą być jedynie odpowiedzią na te pytania, i potwierdzeniem (lub zaprzeczeniem) słuszności wyboru pory i kanału dystrybucji.
  

avatar użytkownika
,

Jeżeli chcesz zrobić krok w tył i postawić pytania zamiast udzielać na nie bezpodstawnej odpowiedzi, to witamy ten ruch z entuzjazmem. Taka dyskusja ma sens.  

,

Ha. Gdybym był na usługach Onetu, pewnie zadawałbym takie pytania, by uzyskać właściwe odpowiedzi i utwierdzić wszystkich w przekonaniu, że 12 w piątek to świetna pora publikacji materiału.

Na szczęście nie jestem, więc mogę zadawać pytania nieco kłopotliwsze.
  

avatar użytkownika
,

No to słuchamy. Gdzie te pytania? Bo na razie udzielasz samych odpowiedzi, nie wiadomo na jakiej podstawie.  

,

O 13.00? W dzień powszedni, gdy wszyscy pracują?  

avatar użytkownika
,

No ale to są te stare pytania, na które nie znasz najwyraźniej odpowiedzi. A gdzie te nowe, kłopotliwe?  

,

Jeśli przyjmiesz założenie, że w piątek o 12 statystycznie pracuje 95% internautów, to pytanie o to, kto ogląda program Węglarczyka, jawi się jako kłopotliwe.

Oczywiście można przyjąć, że w piątki nikt nie pracuje i wszyscy oglądają Węglarczyka, ale wtedy znowu odpowiedź na to pytanie będzie kłopotliwa dla pracodawców.
  

avatar użytkownika
,

Czyli nie masz nowego pytania, tylko powtarzasz stare. Może jest kłopotliwe dla pracodawców, ale co to ma wspólnego z tematem dyskusji? Oceniałeś czy pora emisji zapewni programowi wystarczającą oglądalność i sugerowałeś że nie. Co mają do tego pracodawcy i ich problemy? No i rzecz jasna - skąd założenie, że o 12:00 pracuje 95% internautów? Myślisz że 95% ludzi przeglądających Onet to osoby aktywne zawodowo? To jakieś kosmiczne założenie, równie dobrze moglibyśmy założyć że pozostałe 5% internautów to przedstawiciele UFO - a potem ocenialibyśmy czy red. Węglarczyk dobrze dobrał porę emisji pod kątem ich zegara biologicznego. Pewnie nie...  

,

Wybacz, do tej pory sądziłem, że udzielasz się w dyskusji i jednocześnie używasz mózgu. Tymczasem nie.

Jeśli pytanie jest kłopotliwe dla pracodawców, to jest także kłopotliwe dla nadawcy, wydawcy i autora programu, ponieważ stawia w wątpliwość umiejętność doboru pory publikacji materiału.

Albo Węglarczyk NIE WIE, że ludzie w piątek o 12 pracują i nie będą go oglądać, albo WIE, ale ma to w d... ponieważ...
I tu zaczyna się seria możliwych odpowiedzi a każda jest gorsza.
  

avatar użytkownika
,

Głosujemy za wersją, że red. Węglarczyk wie iż 95% internautów wykonuje o godzinie 12:00 obowiązki zawodowe i nie będzie go oglądać, a wybrał taką porę aby pognębić zagraniczny koncern medialny, w którego serwisie odbywa się emisja. Był to zatem akt obywatelskiego sabotażu wymierzonego w wiadome siły i określone grupy interesów. Grupy te - jako obce - do tego stopnia nie orientują się w sytuacji w Polsce, że dały się red. Węglarczykowi zrobić na szaro.   

,

Zwróć uwagę, dla odmiany, że red. Lis publikuje swój program o porze bardziej pasującej... wszystkim, którzy o 12 pracowali.

W tym kontekście decyzja red. Węglarczyka budzić musi zdziwienie.
  

avatar użytkownika
,

Byłoby ciekawe sprawdzić jaki procent ludzi ogląda program red. Lisa na żywo, a jaki procent odtwarza go potem z onetowego VOD. Red. Węglarczyk też jest dostępny na tym VOD. To tylko podpowiedź - nie musisz sprawdzać.  

,

Byoby ciekawe, w istocie. Ale to dawałoby odpowiedź na pytanie o oglądalność całkowitą.

W przypadku programu na żywo, istotne jest jak się wypadło na tle konkurencji, także nadającej na żywo, w tym samym paśmie. I dlatego ważny jest właściwy dobór pory publikacji.

Gdyby patrzeć przez pryzmat vod, tylko i wyłącznie, możnaby pliki wrzucać na serwer bez całej tej szopki z zapowiedziami.
Nie sądzisz?
  

avatar użytkownika
,

Serio jest jeszcze ktoś tak pogubiony i niekompetentny aby nadawać w tym samym paśmie, o tej samej porze? To jakaś plaga! Któż to taki!??  

,

Generalnie wiesz, doba ma 24h, zawsze jest ktoś, kto nadaje równolegle.

Pytanie jest nie o to czy konkurujesz, ale z kim konkurujesz.
  

avatar użytkownika
,

No właśnie, właśnie - kto mógłby być jeszcze tak samo niekompetentny aby można z nim było konkurować o 12:00?  

,

Michał Wiśniewski ostatnio premierę miał na YT.
Ale nie wiem o której.
  

avatar użytkownika
,

No właśnie. Ten pan z drugiej klatki co jara jak wychodzi z psem też coś podobno wieszał ostatnio na youtubie. To - oraz casus Wiśniewskiego - przesądza, że masz rację: redaktor Węglarczyk i twórcy programu popisali się totalną niekompetencją i niewiedzą na temat własnej widowni, a także brakiem hamulców moralnych - narażając na straty polskich pracodawców. Szczególnej wymowy całej sprawie nadaje fakt, że dał się w nią wciągnąć minister polskiego rządu - biorąc udział w audycji której nikt nie obejrzał, a właściwie obejrzał lud pracujący miast i wsi - tyle że kosztem pracodawców. Tak przynajmniej można założyć. No bo dlaczego nie? Jak już się bawimy w zakładanki - to na całego! I tak dobrze, że nie proponujesz rozbieranek.  

,

Twoim zdaniem red. Węglarczyk konkuruje z panem z trzeciej klatki wrzucającym filmiki na yutuba?

Naprawdę tak nisko cenisz red. Węglarczyka?
  

Najnowsze w tym dziale

Pierwsza, testowa analiza Digital OOH w oparciu o dane z badania Mediapanel
Gemius na konferencji Data Driven Digital OOH zaprezentował wyniki testowej analizy zasięgu ekranów cyfrowych w przestrzeni miejskiej. Z danych wynika, że nośniki DOOH AMS generują łącznie 72,6% zasięgu liczonego dla ogólnopolskiej populacji 7 – 75 i mierzonego wskaźnikiem OTS.
3 sekundy – to granica cierpliwości przeciętnego klienta sklepu internetowego. Dłużej na załadowanie strony czekać nie będzie. Pójdzie na zakupy gdzie indziej. Dlatego, mając na uwadze potrzeby rynku, home.pl zrobiło w swojej serwerowni rewolucję technologiczną. Nowe, wydajne maszyny, w które zainwestowała firma, odpowiadają na potrzeby nawet bardzo...
Grupa RMF opublikowała cenniki reklamowe, które obowiązywać będą od 9 stycznia 2023 roku. Dodatkowo wprowadzane są nowe oferty i możliwości jakościowego wyróżnienia na antenie. Od przyszłego roku cenniki obowiązywać też będą na krótsze niż dotychczas okresy – zazwyczaj dwumiesięczne.
Monika Tutak-Goll na czele wszystkich redakcji marki Wysokie Obcasy
Redakcje “Wysokich Obcasów” – tygodnika, serwisu Wysokieobcasy.pl oraz miesięcznika “Wysokie Obcasy Extra” będą mieć nową naczelną. Od 1 grudnia 2022 r. będzie nią Monika Tutak-Goll. To dziennikarka i redaktorka, związana z marką “Wysokie Obcasy” od ponad 12 lat.

Skonsolidowany przychód ze sprzedaży za 3 kwartały 2022 r. wynosi ponad 32 mln zł i jest o 58% wyższy niż w analogicznym okresie 2021 r. Skonsolidowana EBITDA za 3 kwartały br. wyniosła 3,2 mln zł.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764