logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Super Express” oferuje nowe akcje specjalne w Internecie

  PR 12.04.2019, przeczytano 290 razy

Serwis internetowy „Super Express” we współpracy z IDMnet i Afilo oferują Partnerom oraz Klientom możliwość realizacji nowoczesnych działań z zakresu performance marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_super-express_-oferuje-nowe-akcje-specjalne-w-internecie,382069,artykul.html

Pierwsza tego typu akcja specjalna przygotowana została dla iKonta Biznes w Alior Banku.

Serwis internetowy „Super Express” we współpracy z IDMnet i Afilo przygotowały dla Alior Banku akcję pod hasłem „Załóż iKonto Biznes i zgarnij 200 zł od ‘Super Expressu’ oraz do 1500 zł od Alior Banku”. Premia w wysokości 200 złotych jest przyznawana za założenie konta przy jednoczesnym spełnieniu warunków, zgodnie z zasadami Regulaminu Akcji Konto Biznes Alior Banku. Za aktywne korzystanie z konta oraz wykonanie na nim transakcji i czynności określonych w Regulaminie promocji „1500 zł dla firm” dla Posiadaczy Rachunku iKonto Biznes, użytkownik może otrzymać w ciągu roku nawet 1500 zł premii. Szczegóły akcji znajdują się na stronie https://kontobiznes.se.pl/

- Od lat marka Super Express konsekwentnie buduje swoją komunikację zarówno do konsumentów, jak również do małego i średniego biznesu. Rzetelność i wysoka jakość informacji połączona z prostym i zrozumiałym językiem stanowią dla odbiorców wartość, na której można budować nowe inicjatywy biznesowe – mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express i Wydawnictwa Harde.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Euvic Media z nowym Group Account Directorem
Krzysztof Kurowski objął funkcję Group Account Directora w domu mediowym Euvic Media (Euvic Performance).
Think Tank PE: 39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci
39 proc. Europejczyków nie jest świadomych swoich praw w sieci. Dlatego Komisja Europejska przedstawiła projekt deklaracji praw i zasad cyfrowych, którego celem jest zwiększenie wiedzy w tym zakresie i stworzenie nadrzędnych ram odniesienia dla transformacji cyfrowej - czytamy w raporcie Think Tanku Parlamentu Europejskiego.
Arthur D. Little (ADL) opublikował swój flagowy raport na temat globalnego rynku mediów na rok 2022. Skupia się on na tym, w jaki sposób firmy z branży medialnej, sportowej i rozrywkowej powinny zareagować na świat post-COVID, zarówno wykorzystując istniejące możliwości, jak i przekształcając swoją działalność, aby pozostać atrakcyjnymi dla...
Radosław Majdan dołącza do newsroomu sportowego Ringier Axel Springer Polska jako komentator i dziennikarz. Nowe stanowisko obejmie od października 2022 r.
Wirtualna Polska na początku roku przyjęła Strategię Zrównoważonego Rozwoju, gdzie jednym z filarów jest zapewnienie pracownikom możliwości rozwoju i środowiska pracy szanującego różnorodność. Teraz spółka podpisała Kartę Różnorodności, która jest inicjatywą pod patronatem Komisji Europejskiej i jednym z ważnych kroków  w...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764