logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Super Express” oferuje nowe akcje specjalne w Internecie

  PR 12.04.2019, przeczytano 354 razy

Serwis internetowy „Super Express” we współpracy z IDMnet i Afilo oferują Partnerom oraz Klientom możliwość realizacji nowoczesnych działań z zakresu performance marketingu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_super-express_-oferuje-nowe-akcje-specjalne-w-internecie,382069,artykul.html

Pierwsza tego typu akcja specjalna przygotowana została dla iKonta Biznes w Alior Banku.

Serwis internetowy „Super Express” we współpracy z IDMnet i Afilo przygotowały dla Alior Banku akcję pod hasłem „Załóż iKonto Biznes i zgarnij 200 zł od ‘Super Expressu’ oraz do 1500 zł od Alior Banku”. Premia w wysokości 200 złotych jest przyznawana za założenie konta przy jednoczesnym spełnieniu warunków, zgodnie z zasadami Regulaminu Akcji Konto Biznes Alior Banku. Za aktywne korzystanie z konta oraz wykonanie na nim transakcji i czynności określonych w Regulaminie promocji „1500 zł dla firm” dla Posiadaczy Rachunku iKonto Biznes, użytkownik może otrzymać w ciągu roku nawet 1500 zł premii. Szczegóły akcji znajdują się na stronie https://kontobiznes.se.pl/

- Od lat marka Super Express konsekwentnie buduje swoją komunikację zarówno do konsumentów, jak również do małego i średniego biznesu. Rzetelność i wysoka jakość informacji połączona z prostym i zrozumiałym językiem stanowią dla odbiorców wartość, na której można budować nowe inicjatywy biznesowe – mówi Ewa Lampart, dyrektor generalna Grupy Super Express i Wydawnictwa Harde.

Źródło: Grupa ZPR Media

www.grupazpr.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764