logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Supermiasta TV” na Wyborcza.pl oraz podsumowanie roku w magazynie „Supermiasta”

  PR 15.12.2020, przeczytano 726 razy
ilustracjastrzałka

Już we wtorek, 15 grudnia 2020 r. wraz z „Gazetą Wyborczą" ukaże się kolejne wydanie magazynu „Supermiasta", przygotowane w ramach akcji pod tą samą nazwą. W  magazynie będzie można przeczytać jak w mijającym roku miasta i regiony radziły sobie z wirusem, z jakimi wyzwaniami przyszło się im mierzyć ale też o strategii na najbliższe lata. Tego samego dnia „Gazeta Wyborcza" zaprasza na spotkanie online „Supermiasta TV", w którym na żywo podyskutują samorządowcy i redaktorzy dziennika. Program będzie dostępny od godz. 9:30 na Wyborcza.pl oraz na profilu dziennika na Facebooku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_supermiasta-tv_-na-wyborcza.pl-oraz-podsumowanie-roku-w-magazynie-_supermiasta_,389567,artykul.html

W tym wydaniu spotkania z cyklu „Supermiasta TV" zaproszeni goście wraz z dziennikarzami „Gazety Wyborczej" porozmawiają o tym, jak miasta i regiony radzą sobie z koronawirusem, ile kosztuje je lockdown, ale też o tym jakie nowe wyzwania przyniosła pandemia. W trakcie rozmowy poruszony zostanie temat przyszłości m.in. kwestia budżetów samorządów na rok 2021 i strategii na kolejne lata. Nie zabraknie tematów dotyczących polityki - działaniach rządu i masowych protestów na ulicach miast.

Pierwszym gościem wydarzenia onlinebędzie prezydent Wrocławia Jacek Sutryk. W bloku „Głos Samorządów" redaktorzy dziennika porozmawiają z Beatą Moskal-Słaniewską, prezydent Świdnicy, marszałek woj. lubuskiego Elżbietą Anną Polak, Adamem Struzikem, marszałkiem woj. mazowieckiego oraz Dorotą Zmarzlak - wójtem gminy Izabelin. W drugiej części głos zabiorą redaktorzy lokalnych wydań „Gazety Wyborczej":  Paula Skalnicka-Kirpsza (Poznań), oraz Leszek Frelich (Wrocław)., Program poprowadzi Mikołaj Chrzan - zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej", szef redakcji lokalnych dziennika.

Natomiast w nowym wydaniu magazynu „Supermiasta" czytelnicy „Gazety Wyborczej" będą mogli przeczytać  m.in. o tym, jak miasta radzą sobie z pandemią - w czym okazały się silne, z czym mają problemy, jakie wyciągają z tej walki wnioski. Będzie mowa o wyzwaniach zdalnej edukacji czy o rewolucji cyfrowej w urzędach. W wydaniu ukażą się też materiały poświęcone przyszłorocznym budżetom samorządów - z czego będą musiały zrezygnować, a jakie przedsięwzięcia mimo pandemii zostaną zrealizowane.

Supermiasta" to tytuł akcji prowadzonej przez „Gazetę Wyborczą" od połowy marca br. W jej ramach odbył się m.in. plebiscyt „Supermiasta", zorganizowany z okazji 30-lecia pierwszych w historii III RP wyborów do rad gmin. Czytelnicy i internauci oddali w nim ponad 39 tys. głosów, wskazując największe sukcesy swoich miast od 1990 r. Ważną częścią akcji „Supermiasta" są też publikacje pod ukazujące się w dzienniku pod tym samym hasłem. Czytelnicy lokalnych wydań „Gazety Wyborczej" i serwisów lokalnych Wyborcza.pl poznali już dzięki nim m.in. listę ok. 200 miejsc i inicjatyw, które są dumą poszczególnych miejscowości. 22 kwietnia br. ukazał się też pierwszy magazyn pod tytułem „Supermiasta", przedstawiający dokonania polskiego samorządu. Natomiast we wrześniu br. swoją internetową premierę miało spotkanie  wideo pod haslem „Supermiasta TV".

Akcję „Supermiasta" wspiera autopromocja w wydaniach "Gazety Wyborczej", na Wyborcza.pl i na profilach redakcji w mediach społecznościowych oraz kampania w stacjach radiowych (Złote Przeboje, Radio Pogoda, Tok FM, Rock Radio).

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764