logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Suplement na komplement” – w kampanii Vitapil

  PR 25.09.2019, przeczytano 1629 razy
ilustracjastrzałka

W telewizji, prasie i internecie ruszyła kampania reklamowa produktów VITAPIL firmy NutroPharma. Za kompleksową produkcję fotograficzną i video odpowiedzialna była Spółka SKYME.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_suplement-na-komplement_-%E2%80%93-w-kampanii-vitapil,384097,artykul.html

Według badania przeprowadzonego przez agencję badawczą IQS na zlecenie producenta preparatu VITAPIL, ponad połowa Polek deklaruje, że jest świadoma swoich atutów, a jednak nadal co trzecia, nie potrafi przyjmować komplementów. Wynik badania skłonił agencję współpracującą z producentem do stworzenia przekazu, którego zadaniem była poprawa samooceny Polek, a co za tym idzie, również pewności siebie i dostrzeżenia swojego piękna.

Motyw przewodni kampanii oparty był o historie kobiet, które zostały zaprezentowane w trzech etapach – akcji teaserowej oraz dwóch kampaniach odsłonowych. Zdjęcia, filmy oraz ich skróty montażowe emitowane były w digitalowej kampanii mediowej (na kanałach: Facebook, YouTube, Instagram, Google, sieci afiliacyjne).

Efekty sesji zdjęciowej wykorzystane były w kampanii prasowej opartej o najbardziej popularne magazyny kobiece oraz w komunikacji internetowej. Ostatnim elementem promocji była emisja billboardu sponsorskiego w telewizji (min. TVP, TVN, Polsat).

Spółka SKYME odpowiadała za kompleksową produkcję 3 filmów kampanijnych, sesję zdjęciową oraz kreację i montaż billboardu sponsorskiego.

  • Pierwszy etap kampanii, to sonda uliczna na temat umiejętności przyjmowania komplementów wśród Polek

  • Druga odsłona, wyjaśnia co Polki sądzą o komplementach i dlaczego mają problem z ich przyjmowaniem

  • Trzecia odsłona, to materiał studyjny prezentujący przemianę kobiet, które stały się świadome  własnego piękna i atutów

VITAPIL to marka, która oferuje 3 specjalistyczne produkty pomagające zachować zdrowe włosy oraz skórę głowy. W skład linii wchodzą: suplement diety VITAPIL, VITAPIL mama oraz kosmetyk VITAPIL Profesjonalny Lotion.

Źródło: SKYME Sp. z o.o.

www.skyme.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764