logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Suzuki Show” - kampania reklamowa Suzuki

  PR 18.02.2021, przeczytano 2011 razy
ilustracja

Rusza nowa kampania reklamowa samochodów Suzuki z napędem hybrydowym pod nazwą „Suzuki Show. Czas hybryd”. Jej twarzami są znani dziennikarze motoryzacyjni i eksperci branży - Rafał Jemielita i Jarek Maznas. Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_suzuki-show_---kampania-reklamowa-suzuki,390278,artykul.html

Na innowacyjną kampanię Suzuki Motor Poland składają się spoty reklamowe oraz motoryzacyjne show, którego odcinki będą dostępne online.  

- Spoty, które będą obecne w wybranych kanałach telewizyjnych pełnią dwie funkcje: są reklamami modeli Suzuki, a jednocześnie zapowiedziami odcinków Suzuki Show dostępnych online. Zdecydowaliśmy się na taki krok, ponieważ doskonale rozumiemy, jak dziś konsumuje się treści TV - z laptopem na kolanach lub telefonem w dłoni. Zatem zaproszenie widzów TV do internetu jest w pełni uzasadnione – mówi Rafał Grzeszkowski, dyrektor kreatywny Communication Unlimited.

Nazwa konceptu reklamowego „Suzuki Show” nawiązuje  do nowoczesnych programów telewizyjnych, formatów rozrywkowych, które ze specjalną oprawą, ale  przede wszystkim udziałem gwiazd, gwarantują dobrą zabawę. Gwiazdami „Suzuki Show” są dwaj znani dziennikarze motoryzacyjni – Rafał Jemielita i Jarek Maznas, którzy w spotach opowiadają o zaletach samochodów Suzuki wyposażonych w oszczędną technologię hybrydową.

– Rafał Jemielita i Jarosław Maznas to uznane nazwiska w świecie mediów. Są nie tylko wiarygodnymi ekspertami w dziedzinie motoryzacji, ale również pozytywnie kojarzonymi osobowościami telewizyjnymi, które w sposób przystępny i zrozumiały opowiadają o samochodach. Jednocześnie robią to w humorystycznym oraz niepowtarzalnym stylu. Ten motoryzacyjny duet już od wielu lat współpracuje z marką Suzuki przy okazji różnych wydarzeń. Dlatego wybór na ambasadorów marki był naturalną konsekwencją tej wieloletniej i owocnej współpracy – mówi Mikołaj Matsumoto, dyrektor marketingu Suzuki Motor Poland.

Kampanię rozpoczynają dwa spoty telewizyjne o hybrydowych modelach Vitara i SX4 S-Cross. W pierwszym spocie można zobaczyć, jak układ „mild hybrid” połączony z napędem AllGrip Select skutecznie radzi sobie w trudnym terenie. W kolejnym spocie oba modele Suzuki będą sprawdzane w swoim drugim naturalnym środowisku – miejskich uliczkach i drogach.

Kampania Suzuki Show rusza w najbliższy piątek 19.02 w stacjach telewizyjnych TVN, TVP i POLSAT oraz kanałach tematycznych tych stacji. Równolegle z dwoma spotami w TV, które są zachętą do obejrzenia więcej, będą opublikowane na stronie suzukishow.pl 7 minutowe filmy  o przygodach samochodów w mieście i w terenie. Kampania w mediach online (również społecznościowych) wystartuje w poniedziałek 22.02.

Koncept kreatywny przygotowała agencja Communication Unlimited, z którą Suzuki Motor Poland współpracuje od 7 lat. Za produkcję spotów odpowiada Selfish3.

Koncepcyjnym doborem oraz efektywnym zakupem mediów online i offline zajęła się agencja mediowa Value Media. Działania Value Media obejmują emisje spotów w TV, kampanię na portalach tematycznych i horyzontalnych, zakup powierzchni w modelu programmatic, VOD i YouTube.

Źródło: Communication Unlimited Sp. z o.o.

www.commu.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Jesteśmy przyszłością druku” – Mimaki na targach drupa
Firma Mimaki Europe, producent technologii druku atramentowego i cięcia, ogłosiła dzisiaj, że będzie obecna na targach drupa (Dusseldorf, Niemcy, 28 maja – 7 czerwca 2024 r.) wraz ze swoimi globalnymi parterami i nadrzędną marką Mimaki Engineering Co. Ltd. Zgodnie z hasłem targów drupa „Tworzymy przyszłość”, firma Mimaki wykorzysta swoje...
Kerris z obsługą mediową dla Andermatt Polska
Do grona klientów KERRIS dołączył Andermatt Polska, światowy lider w rozwoju, produkcji i dystrybucji biologicznych rozwiązań dla rolnictwa. Agencja odpowiada za kompleksową obsługę działań w obszarze performance marketingu i social ads.
Hanna Dworak awansowała w agencji Enyo
Hanna Dworak awansowała w strukturach agencji Enyo – obecnie jako Senior Project Manager zarządza 8-osobowym zespołem. W Enyo pracuje od roku, do tej pory na stanowisku Project Manager. Jednym z jej pierwszych zadań w nowej roli była produkcja sesji zdjęciowej ogłaszającej nową ambasadorkę Lancôme - Igę Świątek.
Salestube rozpoczyna współpracę z Notino
Spółka MarTech & e-commerce connected Salestube została wybrana przez największy beauty e-shop w Europie markę Notino na partnera w obszarze MarTech. Salestube dostarczy klientowi licencję Google Analytics 360 oraz zapewni wsparcie analityczne ze strony ekspertów w dziedzinie Web Analytics oraz Data Science dla zespołu marketingowego perfumerii w zakresie wykorzystania...
Kampania społeczna „Teraz mnie widzisz” dostrzeżona i doceniona
Niewidzialność osób z niepełnosprawnościami była tematem przewodnim szóstej kampanii społecznej Fundacji Avalon, która właśnie dobiegła końca. Jej celem było sprowokowanie społeczeństwa do otwarcia oczu na potrzeby tej największej mniejszości, będącej jego integralną częścią i posiadającą takie sama prawa i potrzeby jak każdy z nas.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764