logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Świat bez 3rd party data” – nowy webinar od Gazeta.pl

  PR 16.06.2021, przeczytano 416 razy

Czy likwidacja 3rd party data zrewolucjonizuje rynek reklamy internetowej? Z jakich narzędzi będziemy korzystać i czy 1st party data będą nową żyłą złota? Odpowiedzi między innymi na te pytania zostaną zaprezentowane podczas najbliższego webinaru Gazeta.pl – już w czwartek, 17 czerwca o 11:00.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_swiat-bez-3rd-party-data_-%E2%80%93-nowy-webinar-od-gazeta.pl,391924,artykul.html

Świat bez cookies będzie wymagał zwiększenia nakładu pracy na budowanie i umacnianie zaufania na linii użytkownik-ekosystem reklamowy. Już teraz spełnianie oczekiwań klientów w zakresie jakości powierzchni reklamowych i bezpiecznego otoczenia ich komunikacji jest wielkim wyzwaniem, z którym muszą zmierzyć się współczesne media. 2021 rok przynosi konieczność stworzenia otwartego, transparentnego i skalowalnego standardu rynkowego, pozwalającego precyzyjnie docierać do użytkowników nieakceptujących 3rd party cookies, co z kolei zaowocuje w 2022 roku. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom marketerów, zespół Gazeta.pl zaplanował webinar pod hasłem „Świat bez 3rd party data” poświęcony m.in. temu, jak będzie wyglądał rynek reklamowy w 2022.

Spotkanie rozpocznie Rafał Muciński z Publicis Media Exchange, który wyjaśni, w jaki sposób rok 2022 ma szansę stać się rokiem zaufania w marketingu cyfrowym. Następnie o cookie-less era 2022 oraz perspektywie Unilever na świat bez danych 3rd party mówić będzie Michał Perzanowski z Unilever. Tematykę post 3rd party data z perspektywy wydawcy poruszy Andrzej Purchla z Gazeta.pl, który opowie m.in. o tym, jak w odpowiedzi na informację o likwidacji 3rd party cookies w przeglądarce Chrome portal wraz z partnerami – jako pierwszy w Polsce i jeden z pierwszych w Europie – zrealizował kampanię z wykorzystaniem danych 1st party i targetowania w oparciu o nie. Na zakończenie wydarzenia Łukasz Bańkowski z Adform będzie mówił o tym, że przyszłość to 1st party IDs. W swojej wypowiedzi poruszy specyfikę rozwiązań opartych o 1st party ID jako alternatywie dla 3rd party cookies. Spotkanie poprowadzi Martyna Matuszewska, Business Data & AdTech Owner w Gazeta.pl.

- Przez wiele lat mówiło się o roku mobile, a moim zdaniem 2022 będzie rokiem danych 1st party. Na spotkaniu postaramy się odpowiedzieć na pytanie, czy będą one nową żyłą złota. W webinarze wezmą udział przedstawiciele podmiotów reprezentujących w zasadzie cały rynek reklamy - od domu mediowego, przez klienta, po wydawcę i oczywiście dostawcę. Mam nadzieję, że pozwoli nam to na pokazanie bardzo szerokiej perspektywy rynkowej tak, aby dać możliwie najpełniejszy obraz tego, co czeka nas w 2022 – mówi Martyna Matuszewska, Business Data & AdTech Owner w Gazeta.pl.

- Za pół roku pliki 3rd party cookies przejdą do historii. Podzielą los kilku innych technologii, które stały u podstaw dawnego świata reklamy online i musiały zniknąć ze względu na bezpieczeństwo, wydajność czy prywatność użytkowników – wyjaśnia Paweł Dubiel, Dyrektor Gazeta.pl ds. Programmatic & AdTech. - Czy to oznacza, że rok 2022 będzie krokiem wstecz dla możliwości technologicznych i reklamowych? Czy ekosystem zostanie całkowicie odcięty od wiedzy o faktycznych odbiorcach kampanii? Czy jesteśmy narażeni straty mediowe przy zakupie kampanii online? Na pewno nie, ale liderem zmiany będą tylko te podmioty, które nie poprzestaną na oczekiwaniu na gotowe rozwiązania dużych graczy technologicznych i same zbudują odpowiednie zaplecze w oparciu o dane 1st party.

Webinar „Świat bez 3rd party data” odbędzie się 17 czerwca br. o godzinie 11:00. Udział w spotkaniu online jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji TUTAJ.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Wycena medialna prezydenckich kandydatów PiS
Mateusz Morawiecki, Mariusz Błaszczak oraz Beata Szydło są najcenniejszymi medialnie potencjalnymi kandydatami na prezydenta RP z ramienia Prawa i Sprawiedliwości. Wartość publikacji na portalach internetowych na temat byłego premiera wyniosła od początku roku ponad 349 mln zł, na temat byłego ministra obrony 191,2 mln zł, a obecnej europosłanki ponad 140,7 mln zł. Instytutu...
Wywiady „RAP20” Radia ESKA startują w formie podcastów
„RAP20” to nowa seria podcastowa Radia ESKA z wywiadami z twórcami związanymi ze sceną rapową. Nowe odcinki publikowane są co środę.
Gazeta.pl nawiązuje współpracę z IMGW-PIB
Gazeta.pl od lat kładzie duży nacisk na dziennikarstwo dotyczące zmiany klimatu, podejmując współpracę z licznymi ekspertami w tej dziedzinie. Teraz redakcja portalu połączyła siły z Instytutem Meteorologii i Gospodarki Wodnej – Państwowym Instytutem Badawczym (IMGW-PIB) – wiodącą i największą w Polsce instytucją badawczo-pomiarową, odpowiedzialną za osłonę...
Sztuka rodzenia - w październiku w TVN Style
Polskie porodówki skrywają niejedną tajemnicę! W październikowe wieczory zajrzymy do czterech szpitali, aby podejrzeć pracę personelu medycznego, który wspiera rodzące na każdym etapie. „Sztuka rodzenia” to opowieść o tym, jak na świecie witane jest nowe życie i jak niesamowite historie dzieją się każdego dnia na polskich porodówkach. Przyjrzymy...
Rocktober Fest na urodziny Eska ROCK
Z okazji swoich 20. urodzin Eska ROCK organizuje kolejną edycję akcji Roctober Fest. Przez cały październik stacja będzie świętować na antenie, a wielkim finałem będzie koncert dla słuchaczy w warszawskim klubie Progresja.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764