logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Świat Piwa” - zwycięzca w konkursie Agape

  PR 24.10.2016, przeczytano 914 razy
ilustracjastrzałka

Wewnętrzny magazyn Kompanii Piwowarskiej „Świat Piwa” po raz kolejny został triumfatorem Konkursu Biuletynów Firmowych 2016 organizowanego przez firmę Agape. To pierwszy tytuł w jego krótkiej, elektronicznej historii – w latach ubiegłych „Świat Piwa” aż pięciokrotnie stawał na najwyższym stopniu podium w kategorii biuletynów drukowanych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_swiat-piwa_---zwyciezca-w-konkursie-agape,30330,artykul.html

Magazyn wewnętrzny pracowników Kompanii Piwowarskiej to prawdziwy weteran konkursu Agape, bowiem w odbywającym się od 2001 r. wydarzeniu debiutował już 13 lat temu, kiedy z przytupem zakończył  rywalizację na pierwszym miejscu. Tegoroczna edycja była jednak pierwszą, w której „Świat Piwa” wystartował w kategorii wewnętrznych biuletynów elektronicznych.

Kapituła konkursu oceniała biuletyny firmowe pod kątem kryteriów, takich jak atrakcyjność wizualna, nawigacja, czy wizerunek. Magazyn KP pierwszą pozycję zdobył uzyskując 183,1 pkt. na 200 możliwych. Wynik ten pokazuje, jak sprawnie udała się transformacja „Świata Piwa”, który na przestrzeni ostatniego roku ewoluował z wersji papierowej do wydania elektronicznego.

Nasz magazyn to nie tylko aktualne informacje z życia firmy, o jej oddziałach, czy otoczeniu. Naszą największą siłą jest fakt, iż „Świat Piwa” tworzą pracownicy, dzięki czemu materiały opracowywane są przez specjalistów ze swoich dziedzin – mówi Olga Kierzkowska, redaktor naczelna magazynu  - dużym krokiem naprzód było wprowadzenie wersji elektronicznej, dzięki czemu „Świat Piwa” zyskał funkcje charakterystyczne dla mediów społecznościowych, stając się magazynem niezwykle wygodnym i interaktywnym.  Cieszy nas, że ta zmiana została doceniona również przez jury  – dodaje.

Magazyn wewnętrzny pracowników KP istnieje od 1999 r. i przez 16 lat wydawany był w formie papierowej. Obecnie „Świat Piwa” funkcjonuje w wydaniu elektronicznym, zaś jego celem jest budowanie wśród pracowników świadomości o życiu firmy, przekazywanie rzetelnych informacji, a także zacieśnianie relacji pomiędzy pracownikiem a KP. Konkurs Biuletynów Firmowych agencji Agape jest najstarszym i najważniejszym wydarzeniem branży custom publishing w Polsce, funkcjonującym od 2001 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w dziedzinie magazynów firmowych w  Polsce poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych publikacji. „Świat Piwa” już po raz szósty nagrodzony został przez Agape złotym medalem, a także trzykrotnie plasował się na drugim miejscu.

Źródło: Kompania Piwowarska

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Rebranding Autopay, jednego z liderów polskiego rynku płatniczego, został nagrodzony dwiema statuetkami - złotą i srebrną - podczas Transform Awards Europe 2024. Teraz ma szansę na wyróżnienie globalne.
Agencja eventowa El Padre już po raz czwarty zdobyła tytuł Agencji Roku w konkursie organizowanym przez Meeting Planner. Z uroczystej gali rozdania nagród zespół wrócił również ze statuetką w kategorii Kongres.
Transform Awards: 5 londyńskich statuetek dla Touchideas
Agencja Touchideas zdobyła aż pięć statuetek podczas jubileuszowej XV edycji międzynarodowego konkursu Transform Awards 2024, który zakończył się właśnie w Londynie.
Zwycięzcy Sony World Photography Awards 2024
Podczas uroczystej gali w Londynie World Photography Organisation ogłosiła zwycięzców klasyfikacji generalnej konkursu Sony World Photography Awards 2024. Odbywająca się już po raz 17. ceremonia wręczenia nagród jest ważnym corocznym wydarzeniem, które ma na celu wyróżnienie najlepszych fotografów i zaprezentowanie zdjęć i historii, które w...
Trzy nominacje i nagroda Sabre Awards EMEA 2024 dla Publicon
17 kwietnia w Londynie rozdano nagrody Sabre Awards EMEA 2024 dla najbardziej nowatorskich projektów branży PR i komunikacji. Agencja Publicon Services otrzymała aż trzy nominacje – najwięcej z Polski. Jury wyróżniło dwa projekty sponsoringowe: kampanię „Łączy nas najlepszy skład” realizowaną wspólnie z PZPN i Jeronimo Martins oraz roczny raport sponsoringowy dla Grupy...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764