Wewnętrzny magazyn Kompanii Piwowarskiej „Świat Piwa” po raz kolejny został triumfatorem Konkursu Biuletynów Firmowych 2016 organizowanego przez firmę Agape. To pierwszy tytuł w jego krótkiej, elektronicznej historii – w latach ubiegłych „Świat Piwa” aż pięciokrotnie stawał na najwyższym stopniu podium w kategorii biuletynów drukowanych.
Magazyn wewnętrzny pracowników Kompanii Piwowarskiej to prawdziwy weteran konkursu Agape, bowiem w odbywającym się od 2001 r. wydarzeniu debiutował już 13 lat temu, kiedy z przytupem zakończył rywalizację na pierwszym miejscu. Tegoroczna edycja była jednak pierwszą, w której „Świat Piwa” wystartował w kategorii wewnętrznych biuletynów elektronicznych.
Kapituła konkursu oceniała biuletyny firmowe pod kątem kryteriów, takich jak atrakcyjność wizualna, nawigacja, czy wizerunek. Magazyn KP pierwszą pozycję zdobył uzyskując 183,1 pkt. na 200 możliwych. Wynik ten pokazuje, jak sprawnie udała się transformacja „Świata Piwa”, który na przestrzeni ostatniego roku ewoluował z wersji papierowej do wydania elektronicznego.
Nasz magazyn to nie tylko aktualne informacje z życia firmy, o jej oddziałach, czy otoczeniu. Naszą największą siłą jest fakt, iż „Świat Piwa” tworzą pracownicy, dzięki czemu materiały opracowywane są przez specjalistów ze swoich dziedzin – mówi Olga Kierzkowska, redaktor naczelna magazynu - dużym krokiem naprzód było wprowadzenie wersji elektronicznej, dzięki czemu „Świat Piwa” zyskał funkcje charakterystyczne dla mediów społecznościowych, stając się magazynem niezwykle wygodnym i interaktywnym. Cieszy nas, że ta zmiana została doceniona również przez jury – dodaje.
Magazyn wewnętrzny pracowników KP istnieje od 1999 r. i przez 16 lat wydawany był w formie papierowej. Obecnie „Świat Piwa” funkcjonuje w wydaniu elektronicznym, zaś jego celem jest budowanie wśród pracowników świadomości o życiu firmy, przekazywanie rzetelnych informacji, a także zacieśnianie relacji pomiędzy pracownikiem a KP. Konkurs Biuletynów Firmowych agencji Agape jest najstarszym i najważniejszym wydarzeniem branży custom publishing w Polsce, funkcjonującym od 2001 roku. Jego celem jest upowszechnianie wysokich standardów w dziedzinie magazynów firmowych w Polsce poprzez wyróżnienie i promowanie najlepszych publikacji. „Świat Piwa” już po raz szósty nagrodzony został przez Agape złotym medalem, a także trzykrotnie plasował się na drugim miejscu.
Źródło: Kompania Piwowarska