logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Świerszczyk Reporter” - magazyn popularnonaukowy dla dzieci

  PR 09.03.2021, przeczytano 1134 razy
ilustracjastrzałka

Już 11 marca odbędzie się premiera nowego pisma dla dzieci w wieku 6-9 lat. „Świerszczyk Reporter” to magazyn przyrodniczy. Jego ambasadorem oraz jednym z autorów został znany przyrodnik Marcin Kostrzyński. Planowany nakład pisma to 35.000 egzemplarzy, w 2021 roku ukażą się łącznie 3 jego numery.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_swierszczyk-reporter_---magazyn-popularnonaukowy-dla-dzieci,390544,artykul.html

Tematem każdego numeru magazynu „Świerszczyk Reporter” będzie inna grupa zwierząt.  Dzieci będą mogły poznać szereg ciekawostek na ich temat, a przy okazji zdobyć wiedzę na temat środowiska naturalnego i życia człowieka. Oprócz informacji przyrodniczych, geograficznych, antropologicznych, fizycznych i chemicznych magazyn zawiera również dużo zdjęć (w tym mikroskopowych), infografik, map skojarzeń, zadań i zagadek, a także tematyczną grę planszową lub kartonikową dla całej rodziny.

Świerszczyk Reporter” to już kolejne pismo Nowej Ery oparte na brandzie kultowego magazynu literackiego dla dzieci „Świerszczyk”, który w ubiegłym roku obchodził 75-te urodziny.  W styczniu tego roku ukazał się także pierwszy numer kwartalnika „Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” z zabawami logicznymi dla dzieci.

- Wprowadzenie na rynek kolejnych czasopism z rodziny “Świerszczyka” jest wynikiem stałego i stabilnego wzrostu sprzedaży magazynu literackiego. Mimo utrudnień wynikających z pandemii, ubiegły rok - jubileuszowy dla „Świerszczyka” - był dla nas pasmem sukcesów. Sprzedaż „Świerszczyka” wzrosła aż o 13%, zwiększyliśmy również o 20% liczbę zamówień w prenumeracie.  Warto przy tym zauważyć, że na 18 najbardziej popularnych pism dziecięcych notowanych przez ZKDP, aż 15 zanotowało w 2020 roku spadki sprzedaży na poziomie od 3% do 31%. Tym bardziej cieszą nas doskonałe wyniki oraz możliwość dalszego rozwoju brandu - komentuje Eliza Amanowicz, dyrektor marketingu w wydawnictwie Nowa Era.

Magazyn „Świerszczyk Reporter” redagują wieloletnia redaktor naczelna „Świerszczyka” Małgorzata Węgrzecka oraz dotychczasowa redaktor naczelna popularnonaukowego miesięcznika „National Geographic Odkrywca” Maja Zawistowska. Do tworzenia pisma zaproszono autorów i ilustratorów znanych czytelnikom „Świerszczyka”, m.in. biotechnolożkę i autorkę książek dla dzieci Ewę Zacharę i ilustratora Marcina Bruchnalskiego, twórcę postaci Świerszczyka Bajetana. Ambasadorem nowego tytułu został znany przyrodnik i twórca filmów oraz książek o zwierzętach Marcin Kostrzyński. Jego autorska rubryka tematyczna pojawi się już w lipcowym numerze pisma.  

Literacki magazyn „Świerszczyk” to połączenie mądrych, rozwijających wyobraźnię tekstów, przepięknych ilustracji i wyjątkowych aktywności. „Świerszczyk Reporter” bazuje na krótkich formach, przekazujących konkretną wiedzę i realistycznych zdjęciach, uzupełnionych rysunkami. „Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki” to z kolei wartościowa rozrywka. Zainteresowania dzieci są tak wszechstronne, że najlepiej mieć w domu wszystkie nasze tytuły, by dzieci mogły swobodnie rozwijać przebogaty wachlarz swoich kompetencji - zachęca Małgorzata Węgrzecka, która kieruje zespołem redakcyjnym tych czasopism.

Magazyn „Świerszczyk Reporter” ukaże się w nakładzie 35.000 egzemplarzy i będzie dostępny w sieciach Empik, Ruch i Kolporter. Premiera pisma zostanie wsparta działaniami reklamowymi online, a także w punktach sprzedaży prasy. Dodatkowa kampania obejmie ponad 13.000 obecnych prenumeratorów magazynu literackiego „Świerszczyk”, w tym szkoły i przedszkola.

Magazyn literacki dla dzieci „Świerszczyk”

  • Nakład: 69 500 egz.średnia sprzedaż/2020 r.: 32.000 egz.
  • w tym prenumerata: 13.000 egz.
  • Kanały dystrybucji: Kolporter, Empik, Poczta Polska, Ruch
  • Cena okładkowa: 10,90 zł
  • Wiek czytelników: 6-9 lat
  • Periodyczność: miesięcznik
  • Zasięg: ogólnopolski
  • ISSN:0491-8193

Magazyn dla dzieci „Świerszczyk. Krzyżówki i Łamigłówki”

  • Nakład: 35 000
  • Kanały dystrybucji: Kolporter, Empik, Poczta Polska, Ruch
  • Cena okładkowa: 14,90
  • Wiek czytelników: 6-10
  • Periodyczność: kwartalnik
  • Zasięg: ogólnopolski
  • ISSN: 2719-6844

Magazyn dla dzieci „Świerszczyk. Reporter”

  • Nakład: ok. 35.000
  • Kanały dystrybucji: Kolporter, Empik, Poczta Polska, Ruch
  • Cena okładkowa: 14,90
  • Wiek czytelników: 6-9 lat
  • Periodyczność: 3 wydania specjalne w 2021 r.
  • Zasięg: ogólnopolski
  • ISSN: 2081-5247

Źródło: Nowa Era

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
Komunikat Spółki Telewizja Polska S.A. w likwidacji
W dniu 21 marca br. Telewizja Polska S.A. w likwidacji skierowała do prokuratury zawiadomienie w sprawie szeregu nieprawidłowości przy zawieraniu umów, w których zaciągane były wielomilionowe zobowiązania, co narazić mogło TVP na szkodę wielkich rozmiarów. To efekt trwających działań kontrolnych prowadzonych w Spółce.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764