logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Świętna okazja dla firm” w nowej kampanii Orange

  PR 25.11.2019, przeczytano 959 razy
ilustracja

W piątek, 22 listopada wystartowała nowa, świąteczna kampania Orange, mająca na celu zakomunikowanie świątecznej oferty operatora. Za koncept oraz przygotowanie linii kreatywnej odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_swietna-okazja-dla-firm_-w-nowej-kampanii-orange,384837,artykul.html

Kampania pod hasłem „Świętna okazja dla firm” skierowana jest do małych oraz średnich firm. Jej celem jest zwiększenie sprzedaży smartfonu Samsung Galaxy S10e, który idealnie wpisuje się w wykreowaną przez markę Orange kategorię „ŚWIĘTNYCH” produktów – takich, które mają nie tylko świetne parametry, ale stanowią idealny prezent na święta. Reklamowany w kampanii smartfon będzie stanowił niezbędne narzędzie dla każdego przedsiębiorcy.

- Naszym zadaniem było zakomunikowanie w oryginalny sposób świątecznej oferty Orange dla Firm w krótkim formacie 15-sekundowego spotu telewizyjnego. Spieszyliśmy się tak bardzo, że całą historię udało się nam zmieścić w niecałych 8 sekundach. Wyszło świętnie! – mówi Anna Żurek, account director w Havas Warsaw.

Kampania obejmuje telewizję, Internet oraz BTL i potrwa miesiąc, do 22 grudnia 2019 r. Reżyserem spotu jest Michał Gazda. Za produkcję i postprodukcję odpowiedzialne są Graffiti Film oraz ICE, a za zakup mediów Initiative Media.

Orange Polska jest wieloletnim klientem agencji Havas Warsaw. Firmy współpracują ze sobą od 2007 roku.

Źródło: Havas Warsaw

www.havas.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

PZU promuje wiedzę o cyberbezpieczeństwie
Jedynie 4% Polaków deklaruje, że czuje się całkowicie bezpiecznie w Internecie – wynika z najnowszego badania zrealizowanego na zlecenie PZU. Ubezpieczyciel rusza z kampanią informacyjno-edukacyjną „A kto tu się podszywa?”, aby promować wiedzę nt. sposobów ochrony przed cyberzagrożeniami.
Karta ING przypomni, jak ważne jest bezpieczeństwo danych
W ramach kampanii edukacyjnej „Bezpieczne dzieci w sieci” ING udostępnił nową grafikę dla karty płatniczej – tym samym przypomina, jak ważne jest bezpieczeństwo danych, również tych na naszej karcie. 
Związek Banków Polskich rozpoczął ogólnopolską kampanię na rzecz poprawy cyberbezpieczeństwa usług bankowych. Czynny udział w kampanii bierze Bank BNP Paribas, który od lat aktywnie, konsekwentnie i skutecznie wspiera swoich Klientów w bezpiecznym bankowaniu. Bank organizuje szeroko zakrojone akcje edukacyjne, ale przede wszystkim oferuje Klientom najnowsze...
LG OLED i Sir John Akomfrah: pięciokanałowa instalacja wideo
Firma LG Electronics ponownie nawiązała współpracę z powszechnie szanowanym artystą i twórcą filmowym, sir Johnem Akomfrahem, w ramach Frieze London 2024. Współpraca ta odnosi się do niedawnego wsparcia LG dla brytyjskiego pawilonu Akomfraha na 60. Międzynarodowej Wystawie Sztuki La Biennale di Venezia 2024. Na Frieze London 2024 firma LG zaprosiła Akomfraha – artystę znanego z...
Debiut branżowej konferencji WebMix
Psychologowie społeczni określają nasze czasy kulturą przyspieszenia. Może jednak warto zwolnić? Dlatego 27 września 2024 uczestnicy konferencji WebMix zatrzymali się i mieli okazję do refleksji nad kompetencjami potrzebnymi do rozwoju branży IT. W spotkaniu w Browarach Warszawskich wzięli udział przedstawiciele czterech sektorów usług internetowych: rejestratorzy domen,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764