W piątek, 22 listopada wystartowała nowa, świąteczna kampania Orange, mająca na celu zakomunikowanie świątecznej oferty operatora. Za koncept oraz przygotowanie linii kreatywnej odpowiedzialna jest agencja Havas Warsaw.
Kampania pod hasłem „Świętna okazja dla firm” skierowana jest do małych oraz średnich firm. Jej celem jest zwiększenie sprzedaży smartfonu Samsung Galaxy S10e, który idealnie wpisuje się w wykreowaną przez markę Orange kategorię „ŚWIĘTNYCH” produktów – takich, które mają nie tylko świetne parametry, ale stanowią idealny prezent na święta. Reklamowany w kampanii smartfon będzie stanowił niezbędne narzędzie dla każdego przedsiębiorcy.
- Naszym zadaniem było zakomunikowanie w oryginalny sposób świątecznej oferty Orange dla Firm w krótkim formacie 15-sekundowego spotu telewizyjnego. Spieszyliśmy się tak bardzo, że całą historię udało się nam zmieścić w niecałych 8 sekundach. Wyszło świętnie! – mówi Anna Żurek, account director w Havas Warsaw.
Kampania obejmuje telewizję, Internet oraz BTL i potrwa miesiąc, do 22 grudnia 2019 r. Reżyserem spotu jest Michał Gazda. Za produkcję i postprodukcję odpowiedzialne są Graffiti Film oraz ICE, a za zakup mediów Initiative Media.
Orange Polska jest wieloletnim klientem agencji Havas Warsaw. Firmy współpracują ze sobą od 2007 roku.
Źródło: Havas Warsaw