logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Świętymarcinekk” jak kreatywnie wzmacniać relacje z partnerami biznesowymi

  PR 10.11.2022, przeczytano 185 razy
ilustracjastrzałka

Tradycja rogali świętomarcińskich, nazywanych najsłodszym symbolem Poznania narodziła się w XIX wieku. Ten unikatowy wypiek jest nieodłącznym elementem obchodów dnia patrona głównej ulicy miasta – św. Marcina, które przypadają 11 listopada. Święto jest doskonałą okazją do wzmocnienia relacji z klientami. Co roku poznańska agencja reklamowa NEKK wśród swoich klientów prowadzi kreatywną akcję informacyjną dzieląc się nie tylko lokalnym przysmakiem, ale także pokazując, jak ważna jest dobra kreacja w branży reklamowej.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_swietymarcinekk_-jak-kreatywnie-wzmacniac-relacje-z-partnerami-biznesowymi,397922,artykul.html

Święty Marcin jest symbolem dobroczynności, a tradycja dzielenia się i jedzenia rogali jest kultywowana co roku 11 listopada w dzień św. Marcina. Wypiek z ciasta półfrancuskiego przełożony masą makową jest na każdym poznańskim stole. Wiele firm wysyła paczki z rogalami swoim klientom, kluczem do sukcesu jest jednak oryginalna i przemyślana kreacja, która zostanie zapamiętana.

- Święty Marcin był znany ze swojej dobroci i pomocy biednym. Jak głosi legenda pewnego dnia odwiedzając wiernych na swoim białym koniu zgubił podkowę, którą podniósł miejscowy cukiernik i wzorując się jej kształtem uformował ciasto z migdałami. Od kilku lat w listopadzie prowadzimy akcję „ŚwiętyMarciNEKK” – nie tylko dostarczamy pięknie zapakowane rogale w najdalsze zakątki Polski, ale także staramy się to robić kreatywnie, dzieląc się naszą piękną poznańską tradycją. Dla wielu osób to jedyna okazja, by spróbować tego przysmaku, a dla nas, to doskonałe narzędzie budowania długofalowych relacji z klientami. Nasi partnerzy już w październiku pytają, czy mogą liczyć na rogala. Wszystkim klientom niezmiennie życzymy „smaczNEKKgo” – mówi Daria Kaczmarek senior copywriter Nekk.

Kreatywna wysyłka - słodycze w marketingu – postaw na oryginalność

Listopad to idealny moment na prowadzenie działań wzmacniających relacje z biznesowymi partnerami. Wakacje dawno się skończyły, nie ma szumu informacyjnego, a przedsiębiorstwa nie prowadzą zmasowanej komunikacji jak to ma miejsce w okresie np. świąt Bożego Narodzenia.

- Pomysł na świętomarcińską akcję to świetna zabawa. Naprawdę to lubimy – brief piszemy sobie sami, kreatywnie nic nas nie ogranicza, znamy świetnie naszą grupę docelową, więc możemy zaszaleć. Co roku rodzi się kilkanaście fajnych pomysłów, z których wybieramy taki najsmaczniejszy. Kiedyś sami zaprojektowaliśmy i szyliśmy dla klientów unikatowe płócienne torby opatrzone hasłem „Dzień Niepodległości kalorycznej”, a cztery lata temu stworzyliśmy stronę internetową, na której znalazły się „poznańskie blubry do słuchania w trakcie zajadania”, czyli seria podcastów o poznańskiej rogalowej tradycji, legendzie św. Marcina i gwarze poznańskiej. Podkreślamy w tej sposób nasze korzenie, a jednocześnie pokazujemy produkcyjne i kreatywne możliwości. W tym roku też mamy niespodziankę, już piecze się w naszej kreatywnej kuchni” – wyjaśnia Daria Kaczmarek z Nekk.

ilustracjastrzałka

Słodycze w marketingu są chętnie wykorzystywaną formą reklamową. Warto jednak postawić na oryginalność. Rogal świętomarciński to jeden z najbardziej znanych symboli stolicy Wielkopolski, który doczekał się nawet własnego muzeum. Poznańscy cukiernicy tylko w okolicy dnia św. Marcina wypiekają nawet 250 ton rogali świętomarcińskich, czyli ponad milion sztuk! Dla porównania w 1969 roku przygotowano nieco ponad 42 tony.

- Zanim zdecydujemy się na wybór konkretnego rodzaju słodyczy reklamowych należy przemyśleć w jakich okolicznościach będą one prezentowane. Czy będą one rozdawane, wysyłane czy też umieszczone w punktach lub na targach. Warto zastanowić się nie tylko nad wielkością logo na opakowaniu, ale nad tym, by upominek był oryginalny. Jeśli dodatkowo jest lokalny i firma może się z nim utożsamiać mamy gwarancję, że będzie trafiony. Niezależnie od tego, czy wybierzemy cukierki, praliny, ciastka czy lokalne wypieki najważniejsze jest, by słodycze były dobrej jakości. Dlatego naszym klientom dostarczamy prawdziwe, certyfikowane rogale. Jedyne w swoim rodzaju, poznańskie, oryginalne. Jakość produktu podkreśla jakość agencji. Warto także poświęcić czas na zaprojektowanie dobrej komunikacji – zarówno przed, jak i po kreatywnej wysyłce. – tłumaczy Daria Kaczmarek z agencji reklamowej NEKK.

Źródło: NEKK


brak ikonki
+ +

Tekst opublikował użytkownik: AdNews

Więcej informacji o użytkowniku

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Joomp na wydarzeniach branżowych w styczniu
Dopiero co zaczął się miesiąc, a Joomp już zdążył być obecny na trzech imprezach targowych w tym sezonie. Nie zwalniamy tempa i cały czas promujemy portal Joomp podczas imprez branżowych.
Ikea ogłasza współpracę ze znaną fotografką Annie Leibovitz
Grupa Ingka, największy franczyzobiorca IKEA, opublikowała niedawno roczny raport „IKEA. Życie w domu 2022”. Z badania przeprowadzonego wśród ponad 37 000 osób w 37 krajach wynika, że prawie połowa ludzi na świecie (48%, w Polsce 37%) ma wrażenie, że obraz kreowany przez media nie odzwierciedla realiów ich życia w domu.
Nowość w ofercie Integart – ekologiczne płyty Swedboard® na targach RemaDays 2023
W dniach 1-3 lutego zapraszamy na nasze stoisko F3.22 w hali F Ptak Warsaw Expo, gdzie podczas targów RemaDays 2023 zaprezentujemy nowości w naszym portfolio – kreatywne płyty do konstrukcji 3D o unikalnej strukturze. Materiał, z którego wykonano płyty to najlepsza na rynku sztywna tektura posiadająca certyfikat FSC,...
Rusza nowa kampania Live from PS5
Firma Sony Interactive Entertainment ma przyjemność poinformować o starcie nowej kampanii Live from PS5, zainspirowanej najlepszymi grami dostępnymi na PlayStation 5.
PA1705UL od Sharp/Nec – laserowy projektor instalacyjny LCD  o wysokiej jasności i bezfiltrowej konstrukcji
Sharp NEC Display Solutions Europe zaprezentuje na ISE 2023 nową linię jasnych laserowych projektorów instalacyjnych LCD: NEC PA1705UL (o jasności 17000 lumenów) oraz NEC PA1405UL (z jasnością 14000 lumenów). To kompaktowe, superciche modele do wizualizacji na dużą skalę. Oprócz profesjonalnych możliwości instalacyjnych, nowe modele nie mają...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764