logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Szansa na sukces. Eurowizja 2020” od lutego w TVP2

  PR 27.01.2020, przeczytano 703 razy
ilustracjastrzałka

Od niedzieli 2 lutego 2020 r. na antenę telewizyjnej Dwójki powróci uwielbiany przez widzów program muzyczny „Szansa na sukces” w specjalnej edycji, która wyłoni reprezentanta Polski w Konkursie Piosenki Eurowizji 2020.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_szansa-na-sukces.-eurowizja-2020_-od-lutego-w-tvp2,385469,artykul.html

Po historycznym zwycięstwie Viki Gabor w Konkursie Piosenki Eurowizji Junior 2019, która została reprezentantką Polski po wygraniu programu „Szansa na sukces. Eurowizja Junior 2019”, przyszedł czas na podobną szansę dla dorosłego wokalisty.

Szansa na sukces. Eurowizja 2020” to wielka okazja dla wykonawców pragnących spełnić swoje marzenie o występie w prestiżowym Konkursie Piosenki Eurowizji, który w tym roku odbędzie się w Rotterdamie. W trzech specjalnych odcinkach programu do rywalizacji o tytuł reprezentanta Polski staną uczestnicy wyłonieni w internetowym castingu.

W każdym odcinku „Szansy na sukces. Eurowizja 2020” wystąpi 7 osób, a ich występy oceni jury w składzie: Cleo, Michał Szpak i Gromee. Wokaliści zaśpiewają wielkie hity: w pierwszym odcinku utwory z repertuaru grupy „ABBA”, w drugim – największe przeboje Eurowizji, a w trzecim – piosenki kultowego zespołu „The Beatles”. Nagrodą odcinka będzie awans do Finału, w którym o tym, kto zostanie reprezentantem Polski zadecydują widzowie w głosowaniu SMS oraz jurorzy.

Podczas finału na żywo każdy z trzech laureatów odcinków specjalnych zaprezentuje po dwa utwory – jednym z nich będzie piosenka eurowizyjna, którą zwycięzca programu zaśpiewa w Konkursie Piosenki Eurowizji 2020 w Rotterdamie.

„Szansa na sukces. Eurowizja 2020”, TVP2 w niedziele o godz. 15:15, odcinki specjalne: 2.02, 9.02, 16.02, finał na żywo: 23.02.

Źródło: TVP S.A.

www.tvp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

WP Pilot rusza z kampanią wizerunkową
Hasłem przewodnim jesiennej kampanii wizerunkowej platformy do odbioru tradycyjnej telewizji w wersji online jest „WP Pilot – Nowy sposób na telewizję bez kabla”. W centrum działań promocyjnych jest spot wideo z udziałem brand hero marki, różowego pączka.
Od dwóch dekad Bankier.pl systematycznie zwiększa grono odbiorców oraz umacnia rynkową pozycję. Obecnie co miesiąc gromadzi średnio 3 miliony użytkowników, którzy generują ponad 80 milionów odsłon. Z okazji jubileuszu zyskał nowy layout strony głównej.
Gazeta.pl po raz kolejny wspiera akcję „Adoptuj Pszczołę”
Już jutro, 18 września br. strona główna Gazeta.pl opanowana zostanie przez pszczoły i trzmiele. W tym roku dołączą do nich także motyle, bo - jak zwraca uwagę Greenpeace Polska - zmniejsza się ich populacja. Gazeta.pl została głównym patronem medialnym akcji „Adoptuj Pszczołę”. Redakcja serwisu już po raz 6. angażuje się w inicjatywę Fundacji...
Agencja Melonet w Top20 stron traktujących o marketingu według Senuto
We wrześniu została wydana druga edycja raportu „TOP100 najlepiej widocznych serwisów marketingowych w Google” od Senuto – dostawcy wiodących aplikacji wspomagających działania SEO w sieci. Jego pierwsze wydanie pojawiło się w kwietniu 2019 roku ciesząc się zainteresowaniem w branży, stąd odsłona na rok 2020.
Pierwsze badanie polskich użytkowników Pinteresta
Pinterest coraz mocniej otwiera się na e-commerce w Polsce. Rośnie więc potrzeba poznania użytkowników tego medium. Jacy są polscy Pinnersi? Czy platforma ma potencjał sprzedażowy? Open Mobi przedstawia wnioski z przeprowadzonego niedawno badania.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764