logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Szef i reszta” powraca w największej kampanii Pracuj.pl

  PR 13.09.2018, przeczytano 351 razy
ilustracjastrzałka

10 września wystartowała kampania reklamowa serwisu Pracuj.pl, największa w historii marki. Na kampanię składają się 4 spoty telewizyjne i liczne działania towarzyszące, m.in. w radiu i mediach regionalnych, dedykowane dwóm grupom odbiorców – zarówno pracownikom biurowym, jak i fizycznym. Akcent promocyjny kampanii położony został na wygodne poszukiwanie pracy z wykorzystaniem aplikacji mobilnej Pracuj.pl. Działania są kontynuacją kampanii z motywem charakterystycznego Szefa, pełnego oryginalnych pomysłów na zmotywowanie swoich pracowników.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_szef-i-reszta_-powraca-w-najwiekszej-kampanii-pracuj.pl,37890,artykul.html

Kolejna odsłona platformy komunikacyjnej „Szef i Reszta”, wykorzystując hasło „Sprawdź, czy nie szukasz”, z przymrużeniem oka obrazuje sytuacje zawodowe, które mogą być silnym bodźcem do podjęcia decyzji o zmianie pracy. W pierwszych spotach ekscentryczny Szef motywuje podczas codziennej pracy kierowcę i sprzedawcę. Komunikacja będzie prowadzona w największych, ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, jak TVN, Polsat, TVP. Spoty będą emitowane również w serwisach VOD oraz social mediach. Kampania obecna będzie w ogólnopolskich i regionalnych serwisach informacyjnych oraz największych rozgłośniach radiowych.

Kampanię wspierać będą działania komunikacyjne i kontentowe w kanałach własnych i profilach społecznościowych marki oraz w mediach regionalnych w całej Polsce.

Kampania potrwa do końca listopada.

Autorem koncepcji i kreacji kampanii reklamowej Pracuj.pl jest agencja Scholz & Friends Warszawa, zaś autorem claimu „Sprawdź, czy nie szukasz” agencja Brain. Spoty wyreżyserował Łukasz Jaworski, a za ich produkcję odpowiada dom produkcyjny Prime Time. Zakupem mediów zajmuje się dom mediowy K2 Media. Działania performance prowadzone są przez dział promocji online Pracuj.pl. W Grupie Pracuj kampanię koordynowały Katarzyna Kociuba, Małgorzata Burcewicz i Elżbieta Flasińska.

Źródło: Pracuj.pl

www.pracuj.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz
,

Do momentu wyciągnięcia telefonu jest nawet ok...

avatar użytkownika
,

A co jest nie tak z tym telefonem?  

,

No właśnie...
Czy jednak jest z nim nie tak, tak bardzo, żeby podpowiadać lepsze zakończenia?
  

Najnowsze w tym dziale

XIX Kongres Public Relations - Nowe wyzwania w procesie komunikowania
„Social media, influencerzy i zabezpieczenie kryzysowe” to kluczowe tematy XIX Kongresu Public Relations.
„Do What Moves You” – muzyczna kampania Bacardi
Nowa kampania Bacardi „Do What Moves You” zachęca do życia w zgodzie ze swoimi upodobaniami. Niesie przekaz, który namawia do podejmowania życiowych decyzji w zgodzie ze swoimi zainteresowaniami i przekonaniami. To połączenie brzmienia znanych muzyków z mocą ekspresji własnego ciała, które ma inspirować ludzi do poruszania się w świecie zgodnie z...
Ponad 15 000 absolwentów Akademii Nikona
Zdania „Trzeba wywołać zdjęcia.” lub „O nie, skończyła się klisza!” zniknęły z naszego życia. Media społecznościowe zastąpiły papierowe albumy. Kamery w smartfonach pozwalają upamiętniać momenty szybko i w dobrej jakości. Jednak bardzo wiele osób od ujęć oczekuje czegoś więcej. Chcą wykonywać zdjęcia wychodzące poza ramy mobilnej...
Dawid Bednarski dołączył do Imagine Nation
Do zespołu Imagine Nation jako Creative Manager dołączył Dawid Bednarski. Na tym stanowisku jest odpowiedzialny za tworzenie koncepcji kreatywnych wydarzeń dla obecnych i potencjalnych klientów agencji.
Anna Mucha awansuje w białostockim oddziale Isobar Polska
Anna Mucha awansowała na stanowisko client partnera w strukturach client service agencji Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764