logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Szok” by Blik – nowa piosenka Igo inspirowana tytułami przelewów na telefon

  PR 22.10.2020, przeczytano 388 razy
ilustracja

20 października wieczorem miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka - Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami BLIKA. Tekst piosenki wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_szok_-by-blik-%E2%80%93-nowa-piosenka-igo-inspirowana-tytulami-przelewow-na-telefon,388891,artykul.html

„SZOK, za Twój głos, za Twoje myśli, za nasz los, za obiecany film. Za mój czas, za wszystko co mam” – to część słów refrenu piosenki ułożonej z tytułów przelewów przesłanych przez blikowiczów.

– Tekst mówi o tym, że jesteśmy wolni od wszelkich uprzedzeń. Jesteśmy ludźmi, którzy potrafią marzyć i dzięki temu wygrywamy już na starcie. Ważne, aby zawsze być sobą, nie zabijać swojego wewnętrznego dziecka i czerpać radość z życia oraz ułatwień, które daje. Nie stać w miejscu. Nie myśleć, że łatwiej się nie da – mówi o piosence skomponowanej dla BLIKA Igo.

„SZOK” to piosenka o emocjach towarzyszących ludziom, którzy doświadczyli czegoś spektakularnego – takiego jak przelewy na telefon BLIK. To też utwór o ludziach, którzy nie czerpią z życia, choć mają możliwości oraz o tych, którzy są otwarci i korzystają z tych ułatwień, które życie im przynosi.

– Wspólna zabawa przy układaniu piosenki z tytułów wpisywanych podczas przekazywania pieniędzy na numer telefonu BLIK przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy tysiące propozycji. Przed Igo stanęło naprawdę niełatwe zadanie skomponowania utworu, w którym znajdą się propozycje jego fanów, którzy są też fanami BLIKA. Naszym zdaniem powstał fascynujący, elektryzujący utwór. Mamy nadzieję, że wkrótce stanie się prawdziwym przebojem - mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK.

Piosenka „SZOK” powstała w ramach nowej kampanii BLIKA, która ma zachęcać użytkowników do przekazywania sobie pieniędzy bezpiecznie, bezgotówkowo, na numer telefonu BLIK – a więc bez konieczności wpisywania numeru rachunku bankowego czy korzystania z gotówki. Najciekawsze propozycje tytułów wpisywanych przez użytkowników zostały wykorzystane przez Igo do napisania piosenki, a ich autorzy – nagrodzeni, oczywiście przelewem na telefon BLIK. Ten sposób rozliczeń w ostatnim czasie bardzo zyskuje na popularności, stając się najwygodniejszym sposobem przekazywania sobie pieniędzy.

W pierwszym półroczu 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali już ponad 16 mln takich transakcji. Zaletą rozwiązania jest to, że nie trzeba znać numeru rachunku bankowego odbiorcy – wystarczy numer telefonu oraz, że pieniądze docierają do niego natychmiast, bez względu na to, w jakim banku na konto. Warunkiem jest to, aby bank udostępniał przelew na telefon BLIK. Usługa działa między bankami udostępniającymi przelew na telefon BLIK, przez 24h na dobę, również w niedzielę i święta oraz jest darmowa.

– Zależy nam na tym, aby promować bezgotówkową formę rozliczeń i pokazywać, jak użyteczny w naszym codziennym życiu jest przelew na numer telefonu BLIK. To istotne szczególnie w czasie, kiedy wszyscy powinniśmy nadal pamiętać o zachowaniu dystansu społecznego – wskazuje Krzysztof Ziewiec.

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiedzialne są agencje Change Serviceplan i Media Ready, należące do grupy komunikacyjnej Group One, a za zakup mediów Spark Foundry (oddział SMG Sp. z o.o.)

Źródło: Polski Standard Płatności

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Marketing sensoryczny od Nekk
Agencja pharmamarketingowa NEKK odpowiada za wdrożenie dwóch nowych produktów w portfolio uznanej, aptecznej marki – APTEO. Strategia wdrożenia zakładała skorzystanie z bogactwa marketingu sensorycznego. Do promocji preparatów walczących z zapaleniem śluzówki nosa wykorzystano przekaz pozytywny oraz marketing zmysłów – kwiaty i zapachy...
Pandemia wywarła ogromny wpływ na globalne łańcuchy dostaw. Doprowadziło to między innymi do poważnych zmian w funkcjonowaniu sektora logistycznego, a same firmy przekonały się, jak ważne jest wsparcie technologii dla usprawnienia i efektywnego zarządzania przepływem towarów. W odpowiedzi na nowe wyzwania biznesowe Lexmark przedstawił rozwiązania technologiczne,...
Słoneczna kampania marki Iwostin
Zespół Opus B przygotował kampanię digital, promującą kosmetyki Iwostin Solecrin.
PZU pamięta o bohaterach Powstania Warszawskiego
1 sierpnia na budynku centrali PZU u zbiegu al. Jana Pawła II i ul. Grzybowskiej w Warszawie rozbłyśnie powstańcza kotwica. W ten sposób ubezpieczyciel złoży hołd uczestnikom Powstania Warszawskiego. Iluminacja będzie widoczna każdej nocy do 8 sierpnia. Jako mecenas Muzeum Powstania Warszawskiego PZU włączył się także w inne wydarzenia upamiętniające 77. rocznicę...
Książęce IPA zdobywa mury
Monumentalny mural Książęce IPA można już oglądać przy ul. Jaworzyńskiej 8 w Warszawie. To projekt zwycięzcy konkursu skierowanego do konsumentów piwa Książęce na kolaż przedstawiający piwny świat - z Książęcym IPA w roli głównej.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764