logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Szok” by Blik – nowa piosenka Igo inspirowana tytułami przelewów na telefon

  PR 22.10.2020, przeczytano 1014 razy
ilustracja

20 października wieczorem miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka - Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami BLIKA. Tekst piosenki wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_szok_-by-blik-%E2%80%93-nowa-piosenka-igo-inspirowana-tytulami-przelewow-na-telefon,388891,artykul.html

„SZOK, za Twój głos, za Twoje myśli, za nasz los, za obiecany film. Za mój czas, za wszystko co mam” – to część słów refrenu piosenki ułożonej z tytułów przelewów przesłanych przez blikowiczów.

– Tekst mówi o tym, że jesteśmy wolni od wszelkich uprzedzeń. Jesteśmy ludźmi, którzy potrafią marzyć i dzięki temu wygrywamy już na starcie. Ważne, aby zawsze być sobą, nie zabijać swojego wewnętrznego dziecka i czerpać radość z życia oraz ułatwień, które daje. Nie stać w miejscu. Nie myśleć, że łatwiej się nie da – mówi o piosence skomponowanej dla BLIKA Igo.

„SZOK” to piosenka o emocjach towarzyszących ludziom, którzy doświadczyli czegoś spektakularnego – takiego jak przelewy na telefon BLIK. To też utwór o ludziach, którzy nie czerpią z życia, choć mają możliwości oraz o tych, którzy są otwarci i korzystają z tych ułatwień, które życie im przynosi.

– Wspólna zabawa przy układaniu piosenki z tytułów wpisywanych podczas przekazywania pieniędzy na numer telefonu BLIK przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy tysiące propozycji. Przed Igo stanęło naprawdę niełatwe zadanie skomponowania utworu, w którym znajdą się propozycje jego fanów, którzy są też fanami BLIKA. Naszym zdaniem powstał fascynujący, elektryzujący utwór. Mamy nadzieję, że wkrótce stanie się prawdziwym przebojem - mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK.

Piosenka „SZOK” powstała w ramach nowej kampanii BLIKA, która ma zachęcać użytkowników do przekazywania sobie pieniędzy bezpiecznie, bezgotówkowo, na numer telefonu BLIK – a więc bez konieczności wpisywania numeru rachunku bankowego czy korzystania z gotówki. Najciekawsze propozycje tytułów wpisywanych przez użytkowników zostały wykorzystane przez Igo do napisania piosenki, a ich autorzy – nagrodzeni, oczywiście przelewem na telefon BLIK. Ten sposób rozliczeń w ostatnim czasie bardzo zyskuje na popularności, stając się najwygodniejszym sposobem przekazywania sobie pieniędzy.

W pierwszym półroczu 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali już ponad 16 mln takich transakcji. Zaletą rozwiązania jest to, że nie trzeba znać numeru rachunku bankowego odbiorcy – wystarczy numer telefonu oraz, że pieniądze docierają do niego natychmiast, bez względu na to, w jakim banku na konto. Warunkiem jest to, aby bank udostępniał przelew na telefon BLIK. Usługa działa między bankami udostępniającymi przelew na telefon BLIK, przez 24h na dobę, również w niedzielę i święta oraz jest darmowa.

– Zależy nam na tym, aby promować bezgotówkową formę rozliczeń i pokazywać, jak użyteczny w naszym codziennym życiu jest przelew na numer telefonu BLIK. To istotne szczególnie w czasie, kiedy wszyscy powinniśmy nadal pamiętać o zachowaniu dystansu społecznego – wskazuje Krzysztof Ziewiec.

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiedzialne są agencje Change Serviceplan i Media Ready, należące do grupy komunikacyjnej Group One, a za zakup mediów Spark Foundry (oddział SMG Sp. z o.o.)

Źródło: Polski Standard Płatności

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764