logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Szok” by Blik – nowa piosenka Igo inspirowana tytułami przelewów na telefon

  PR 22.10.2020, przeczytano 844 razy
ilustracja

20 października wieczorem miała miejsce premiera najnowszej piosenki Igora Walaszka - Igo, która stworzona została we współpracy z użytkownikami BLIKA. Tekst piosenki wykorzystuje słowa z tytułów przelewów na telefon BLIK.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_szok_-by-blik-%E2%80%93-nowa-piosenka-igo-inspirowana-tytulami-przelewow-na-telefon,388891,artykul.html

„SZOK, za Twój głos, za Twoje myśli, za nasz los, za obiecany film. Za mój czas, za wszystko co mam” – to część słów refrenu piosenki ułożonej z tytułów przelewów przesłanych przez blikowiczów.

– Tekst mówi o tym, że jesteśmy wolni od wszelkich uprzedzeń. Jesteśmy ludźmi, którzy potrafią marzyć i dzięki temu wygrywamy już na starcie. Ważne, aby zawsze być sobą, nie zabijać swojego wewnętrznego dziecka i czerpać radość z życia oraz ułatwień, które daje. Nie stać w miejscu. Nie myśleć, że łatwiej się nie da – mówi o piosence skomponowanej dla BLIKA Igo.

„SZOK” to piosenka o emocjach towarzyszących ludziom, którzy doświadczyli czegoś spektakularnego – takiego jak przelewy na telefon BLIK. To też utwór o ludziach, którzy nie czerpią z życia, choć mają możliwości oraz o tych, którzy są otwarci i korzystają z tych ułatwień, które życie im przynosi.

– Wspólna zabawa przy układaniu piosenki z tytułów wpisywanych podczas przekazywania pieniędzy na numer telefonu BLIK przerosła nasze najśmielsze oczekiwania. Otrzymaliśmy tysiące propozycji. Przed Igo stanęło naprawdę niełatwe zadanie skomponowania utworu, w którym znajdą się propozycje jego fanów, którzy są też fanami BLIKA. Naszym zdaniem powstał fascynujący, elektryzujący utwór. Mamy nadzieję, że wkrótce stanie się prawdziwym przebojem - mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR w Polskim Standardzie Płatności, operatorze systemu BLIK.

Piosenka „SZOK” powstała w ramach nowej kampanii BLIKA, która ma zachęcać użytkowników do przekazywania sobie pieniędzy bezpiecznie, bezgotówkowo, na numer telefonu BLIK – a więc bez konieczności wpisywania numeru rachunku bankowego czy korzystania z gotówki. Najciekawsze propozycje tytułów wpisywanych przez użytkowników zostały wykorzystane przez Igo do napisania piosenki, a ich autorzy – nagrodzeni, oczywiście przelewem na telefon BLIK. Ten sposób rozliczeń w ostatnim czasie bardzo zyskuje na popularności, stając się najwygodniejszym sposobem przekazywania sobie pieniędzy.

W pierwszym półroczu 2020 roku użytkownicy BLIKA zrealizowali już ponad 16 mln takich transakcji. Zaletą rozwiązania jest to, że nie trzeba znać numeru rachunku bankowego odbiorcy – wystarczy numer telefonu oraz, że pieniądze docierają do niego natychmiast, bez względu na to, w jakim banku na konto. Warunkiem jest to, aby bank udostępniał przelew na telefon BLIK. Usługa działa między bankami udostępniającymi przelew na telefon BLIK, przez 24h na dobę, również w niedzielę i święta oraz jest darmowa.

– Zależy nam na tym, aby promować bezgotówkową formę rozliczeń i pokazywać, jak użyteczny w naszym codziennym życiu jest przelew na numer telefonu BLIK. To istotne szczególnie w czasie, kiedy wszyscy powinniśmy nadal pamiętać o zachowaniu dystansu społecznego – wskazuje Krzysztof Ziewiec.

Za strategię komunikacji, koncept kreatywny oraz jego wdrożenie odpowiedzialne są agencje Change Serviceplan i Media Ready, należące do grupy komunikacyjnej Group One, a za zakup mediów Spark Foundry (oddział SMG Sp. z o.o.)

Źródło: Polski Standard Płatności

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

To tylko presja: polscy siatkarze w kolejnej odsłonie kampanii adidas
Presja – odczuwa ją każdy sportowiec, również amator. Chęć bycia najlepszym, zdobycia tej jednej najważniejszej bramki lub decydującego punktu, sprostanie oczekiwaniom drużyny i kibiców. W wyjątkowym dla świata sportu roku marka adidas pokazuje, jak radzić sobie z presją i przypomina o radości płynącej ze sportu.
Pepsi partnerem trasy Dawida Podsiadło
Pepsi została oficjalnym partnerem tegorocznej trasy stadionowej Dawida Podsiadło. Pod hasłem „Spragnieni więcej” marka przygotowała dla swoich fanów specjalną strefę, która pozwoli jeszcze lepiej poczuć niesamowity klimat wydarzenia. Atrakcje będą dostępne podczas koncertowych weekendów: 1-2.06 w Gdańsku, 15-16.06 w Poznaniu oraz 22-23.06...
Dentsu podnosi prognozy wzrostu wydatków na reklamę
Prognozuje się, że globalne wydatki na reklamę wzrosną o 5% w 2024 r. (w porównaniu z 3,3% w 2023 r.) i osiągną 754,4 mld USD, ponieważ perspektywy wydatków poprawią się w Wielkiej Brytanii, Niemczech, Stanach Zjednoczonych, Japonii i Francji. Według prognoz, w 2024 r. rynek reklamowy w Polsce będzie się rozwijał w stabilnym tempie 7,3% i osiągnie wartość 2,8 mld...
Saatchi & Saatchi z kampanią Payback w Carrefour
Agencja Saatchi & Saatchi (Publicis Groupe) odpowiada za strategię i kreację launchu programu lojalnościowego PAYBACK w sieci Carrefour. Wielokanałowa kampania obejmuje formaty TV, OOH, kina, digital, digital display, katalog oraz POS.
Tork, marka firmy Essity z branży higienicznej wykorzystuje do promocji swoich produktów innowacyjną technologię HyperGram. Kampania wystartuje 2 czerwca 2024 roku na Dworcu Centralnym w Warszawie, gdzie przez 7 dni będzie prezentowana wielkoformatowa reklama holograficzna zapewniająca kinowe wrażenia w rozdzielczości 4k. Następnie od 18.06 do 21.06 zobaczą ją odwiedzający centrum...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764