logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Tak smakuje dziękuję” - nowy program stworzony przez Dentsu Polska

  PR 15.04.2022, przeczytano 637 razy
ilustracja

Mali ludzie, wielkie emocje. Dzieci prosto z serca podziękują swoim bohaterom, gotując im z Pascalem Brodnickim kolację-niespodziankę na antenie TVN. Za nową, pełną pozytywnych emocji produkcję TV, odpowiada dentsu Polska.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_tak-smakuje-dziekuje_---nowy-program-stworzony-przez-dentsu-polska,395533,artykul.html

Pascal Brodnicki powraca po 7 latach do telewizji, żeby pomóc dzieciom w podziękowaniu ich idolom - trenerom sportowym, strażakom, opiekunom, dawcom szpiku. W ramach wdzięczności, wspólnie przygotują dla nich wielką niespodziankę - uroczystą kolację. “Tak smakuje dziękuję”, nowy program wyprodukowany przez agencje z grupy dentsu Polska, zobaczymy na antenie TVN już 8 maja.

Tak smakuje dziękuję” to 22-minutowy program telewizyjny branded content, stworzony przez zintegrowany zespół dentsu Polska (agencję produkcyjną The Story Lab oraz agencje mediowe Carat i iProspect) przy udziale partnerów – Tefal oraz ALDI. Program będzie się składał z 6 odcinków, emitowanych w niedziele o godz. 17:30 w czasie antenowym telewizji TVN.

– Cieszymy się, że możemy współpracować przy powstaniu programu, który wywołuje wiele pozytywnych emocji, a tych szczególnie nam dziś brakuje. Mamy nadzieję, że „Tak smakuje dziękuję” wywoła wśród widzów radość i będzie inspiracją do okazania wdzięczności osobom ważnym dla nas samych. To program na te czasy – mówi Paweł Lebiedziński, Tefal Cookware Business Development Manager.

– Program skierowany jest do najmłodszych widzów oraz ich rodziców. Podziękować możemy na różne sposoby. Jednak Pascal Brodnicki pokaże widzom jak można to zrobić poprzez sztukę kulinarną – mówi Sławomir Stępniewski, CEO dentsu Polska & CEE. – Bardzo się cieszę, że grupa dentsu mogła kompleksowo zająć się produkcją tego programu: od projektu, poprzez realizację i promocję. Dzięki niemu udowadniamy, że produkty branded content mogą łączyć potrzeby zarówno naszych reklamodawców, jak i widzów telewizji TVN. Dziękujemy naszym Klientom za zaufanie, a telewizji TVN za stale rozwijającą się współpracę, bo nie jest to nasz pierwszy, ani ostatni projekt, nad którym wspólnie pracujemy – dodaje.

O czym opowie program?

Dzieci często mają swoich idoli. Oprócz postaci z bajek, filmów czy gier, to również bohaterowie życia codziennego, którzy poprzez swoje zaangażowanie stali się dla nich autorytetem i dużym wsparciem. Jak mogą podziękować swoim idolom? Najprościej, gotując. W realizacji tego planu, pomoże im Pascal Brodnicki.  

– Program „Tak smakuje dziękuję” to pierwszy telewizyjny projekt branded content, przy realizacji, którego bierzemy udział – mówi Agnieszka Barańska, Dyrektor Marketingu i Komunikacji ALDI w Polsce. – Mamy nadzieję, że program spodoba się całym rodzinom, a jego oglądanie będzie okazją do wspólnego spędzania czasu. Po realizacji kilku pierwszych odcinków wiemy, że dostarczają one wielu wzruszeń, pokazując ponadczasowe i dobre wartości - okazywanie sobie szacunku i wdzięczność wobec cichych bohaterów dnia codziennego. Atmosfera programu bliska jest naszym wartościom i temu, jacy jesteśmy, dlatego tak bardzo cieszymy się ze współpracy przy realizacji produkcji.

– Przemierzamy całą Polskę w poszukiwaniu najbardziej inspirujących osób, aby w każdym odcinku opowiedzieć inną historię. Dzieci dziękują swoim bohaterom poprzez przygotowanie uroczystej kolacji, w tajemnicy przed nimi. W wyborze menu i rozdzieleniu zadań pomaga im prowadzący, czyli Pascal Brodnicki. Dbamy o to, żeby każdy finał był pełen wzruszeń – dodaje Daria Grunt, TV Producer w The Story Lab (dentsu Polska).

Źródło: dentsu Polska

www.dentsu.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764