logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Tak to robię” – zainspiruj się z Ballantine’s i pozostań sobą

  PR 02.10.2020, przeczytano 1329 razy
ilustracja

Ballantine’s w swojej nowej kampanii zachęca wszystkich do podążania własną drogą w realizacji pasji i marzeń. Poprzez projekt „TAK TO ROBIĘ” marka pokazuje, że można żyć na wiele sposobów, bez konieczności podążania utartymi szlakami. Najważniejsze, to być wiernym sobie i cieszyć się pełnią życia.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_tak-to-robie_-%E2%80%93--zainspiruj-sie-z-ballantine%E2%80%99s-i-pozostan-soba,388633,artykul.html

Marka Ballantine’s zawsze wspierała młodych, ambitnych ludzi, którzy nie boją się podążać przez życie według własnego planu. Od lat prowadzi kampanie w duchu idei "Stay True", podkreślającej istotę autentyczności oraz zachęcającej do życia w zgodzie ze sobą.

W tym roku Ballantine’s prezentuje nową odsłonę i hasło tej kampanii: TAK TO ROBIĘ. Marka chce w ten sposób podkreślić, że nie ma jednego obowiązującego wzoru na udane życie, a pozostanie wiernym sobie i swoim pomysłom, jest najlepszym rozwiązaniem, by czuć spełnienie i satysfakcję. Inicjatywa ma zainspirować ludzi do tego, by byli tacy, jakimi chcą być, i przekonać ich, że własna interpretacja każdego zagadnienia jest najlepszą drogą do szczęścia. Bo przecież nic nie sprawia większej satysfakcji niż cel osiągnięty na własnych warunkach, bez podporządkowywania się innym. TAK TO ROBIĘ to kampania o swobodzie interpretacji i wyboru oraz o tym, by z nich korzystać i czerpać z życia to, na czym nam najbardziej zależy i co nam najbardziej pasuje.

- Zdajemy sobie sprawę, że ludzie, na każdym etapie swojego życia, często próbują spełniać różne oczekiwania: społeczeństwa, rodziców czy znajomych. W kampanii TAK TO ROBIĘ pokazujemy, że każdy może żyć według własnych zasad – oczekiwania innych nie powinny być wytyczną drogi jaką obieramy, by realizować marzenia, czuć się szczęśliwym i osiągać swoje cele. Niezależnie od wszystkiego, mamy prawo trzymać się własnego pomysłu na życie i głośno mówić “tak to robię”. - Marcin Zalewski, Senior Brand Manager Ballantine’s Polska

Do przedstawienia idei kampanii Ballantines „Tak to robię” zostały wybrane różnego rodzaju stereotypy, związane z życiem zarówno osobistym, jak i zawodowym. Nie mogło wśród nich zabraknąć wszechobecnego przekonania o „odpowiednich sposobach” spożywania whisky. Marka mówi: nie ma czegoś takiego! Zgodnie z zasadą: możesz żyć, jak chcesz, możesz też delektować się whisky w sposób, jaki najbardziej lubisz.

W pierwszym etapie kampanii w kanałach social media marki zostanie opublikowany manifest Ballantine’s „Tak To Robię”, demonstrujący, że istnieją różne interpretacje i wyobrażenia, dotyczące takich aspektów, jak kariera zawodowa czy spędzania wolnego czasu.

W ramach kampanii zostanie także przeprowadzona m.in. aktywacja konsumencka, współpraca z influencerami oraz inne działania na profilu marki na Facebooku. Kampania promocyjna będzie trwała przez najbliższy rok.

Za koncept kreatywny i strategię odpowiada agencja VMLY&R, a za komunikację PR agencja MSL.

Źródło: VMLY&R Poland

www.vml.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Reklama OOH w Polsce - 3. kw. 2022
Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawia informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2022 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego STARCOM (Publicis Group).
ING z nową kampanią w zakresie cyberbezpieczeństwa
ING Bank Śląski w nowej kampanii wspiera Polaków w lepszym dbaniu o bezpieczeństwo w internecie. Bank promuje dodatkowe, innowacyjne zabezpieczenia w „Strefie bezpieczeństwa” w aplikacji Moje ING i pokazuje, że można robić swoje, bezpieczniej.
Ukraiński artysta dla Prologis Park Warsaw-Żerań
Na fasadzie magazynu Prologis w Warszawie, streetartowy malarz ukraiński Alex Maksiov, stworzył ogromny mural 3D przedstawiający cztery sikorki.
Hard Rock Cafe poszerza współpracę ze światową legendą piłki nożnej Lionelem Messim i prezentuje najnowszą wersję cieszącego się powodzeniem wśród fanów burgera Messi Burger - Champion's Edition. Burger Messi Burger Champion's Edition dostępny w restauracjach Hard Rock Cafe na całym świecie, odpowiedni dla najlepszego gracza wszech czasów, jest teraz dostępny z trzema...
Żywiec wciąż zachęca, by doceniać to, co w życiu ważne i skupiać się na relacjach z bliskimi, zwłaszcza przed Świętami. Idei drugiego Ż nie mogłoby więc zabraknąć w zimowej komunikacji marki. Na półki trafiły już piwa Żywiec w opakowaniach nawiązujących do wzorów świątecznych swetrów. Akcji towarzyszy konkurs, w którym do wygrania są...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2022 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764