logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Taka sytuacja…” - Salatino w kampanii o byciu gotowym na każdą sytuację

  PR 23.09.2020, przeczytano 1001 razy
ilustracja

Salatino, marka funkcjonalnych sałatek z rybą, rozpoczęła intensywne działania reklamowe pod hasłem „Gotowe na każdą porę”. W swojej nowej kampanii Salatino prezentuje się jako natychmiastowe, zdrowe rozwiązanie na przeróżne codzienne sytuacje związane z szybkim zaspokajaniem głodu.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_taka-sytuacja%E2%80%A6_---salatino-w-kampanii-o-byciu-gotowym-na-kazda-sytuacje,388539,artykul.html

Marka Salatino stawia na jak najpełniejsze dopasowanie się do stylu życia swoich konsumentów. Intensywność, szybkość, różnorodność tych stylów łączy jeden fakt: gdy potrzeba zjeść szybko coś dobrego, sycącego i zdrowego, spośród wielu możliwości, Salatino jest tą, która jest dostępna natychmiast. Można je mieć pod ręką bez względu na sytuację. W torebce, w szafce, w szufladzie. To łatwo dostępny, wygodny, pełnowartościowy, zdrowy i natychmiastowy posiłek.

Kampania Salatino adresowana jest do ludzi żyjących aktywnie, którzy potrzebują szybkich rozwiązań odpowiadających na ich potrzeby. Trzy różne historie, ogrywane w kampanii w formacie video, przedstawiają różnorodność stylów życia i opierają się na zabawnym zestawieniu abstrakcyjnych sytuacji rodem z filmów akcji z codziennością, jaką każdy z nas zna: nagły głód w pracy, niespodziewani goście, poranek po imprezie.

- Gotowe sałatki na bazie kasz, warzyw i ryby to bardzo dynamicznie rozwijająca się kategoria. Graal jest tu zdecydowanym liderem – mówi Justyna Frankowska, członek zarządu Grupy Kapitałowej Graal. – Ten wzrostowy trend pokazuje, jak wielu konsumentów stawia na szybkie zaspokojenie głodu, bez rezygnowania z jakości jedzenia i jego wysokich wartości odżywczych, czy też – jak w przypadku Salatino Active, właściwości funkcjonalnych. Rośnie też świadomość, że sałatki z rybą w puszce to produkty bez konserwantów - dodaje.  

Zintegrowana kampania reklamowa „Salatino. Gotowe na każdą porę” realizowana jest w formule video marketingu (Youtube, Facebook, Instagram, serwisy VOD) w social mediach, a jej ważnym elementem będzie również współpraca z influencerami. Ponadto nową komunikację Salatino Active zobaczymy w kampanii displayowej w outdoorze oraz w komunikacji POS w sieciach sprzedaży. Reklamy emitowane będą także w prasie.

Jesienna kampania Salatino Active powiązana została z największą w historii producenta tej marki kampanią promocyjną, w której przy zakupie dowolnych produktów marki Graal i Salatino, codziennie można wygrać 500 zł, oraz wziąć udział w losowaniu nagrody głównej – wysokiej klasy samochodu osobowego.

Kampania Salatino potrwa od września do końca listopada i obejmuje wszystkie produkty z portfolio Salatino: zarówno top produkty, jak i nową linię sałatek funkcjonalnych Salatino Active.

Źródło: GRUPA KAPITAŁOWA GRAAL

www.graalgroup.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764