logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Te studia to tragedia!” - kampania białostockiej Akademii Teatralnej

  PR 12.08.2020, przeczytano 1503 razy
ilustracja

Akademia Teatralna im. A. Zelwerowicza Filia w Białymstoku to uczelnia z ponad 40-letnią historią, kształcąca aktorów, reżyserów i technologów teatru lalek. W tym roku, przy wsparciu agencji White Bits, dociera do przyszłych studentów przewrotną kampanią w mediach społecznościowych.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_te-studia-to-tragedia%21_---kampania-bialostockiej-akademii-teatralnej,388078,artykul.html

„Rodzice mówią ci: nie rób komedii. Zawsze słuchasz rodziców?”

Cele kampanii to wzmocnienie rozpoznawalności marki uczelni i rekrutacja na nowy rok akademicki. Projekt obejmował analizę strategiczną, koncepcję i realizację kampanii w social media.

Grupą docelową są młodzi ludzie, zainteresowani sztuką, sceną i szukający dróg do realizacji swoich pasji. Koncepcja kreatywna kampanii „Te studia to tragedia!” to mrugnięcie do nich okiem w kontekście tych niełatwych wyborów i nawiązanie do „porad”, jakie słyszą młodzi ludzie wybierający uczelnię artystyczną.

ilustracjastrzałka

„Wyrażaj się. W tych murach to przystoi”

Prof. dr hab. Marta Rau, prorektor Akademii: - W Akademii od zawsze dbamy o bliskie, partnerskie, szczere relacje ze studentami. W tym trudnym roku, kiedy stajemy wobec wyzwań rekrutacji zdalnej, komunikujemy się z młodymi ludźmi i mówimy o naszych wartościach poprzez kampanię w social media.

ilustracjastrzałka

- To kolejny projekt edukacyjny, który realizujemy w tym roku - obok ogólnopolskiej kampanii dla Wyższych Szkół Bankowych. Znalezienie języka i narzędzi, by dziś, w zmieniającej się rzeczywistości, mówić o edukacji „bez ściemy”, to duże wyzwanie i duża satysfakcja. - dodaje Paweł Stempniak, CEO White Bits.

ilustracjastrzałka

Kampania trwa do końca sierpnia 2020 roku.

ilustracjastrzałka

Źródło: White Bits

www.whitebits.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764