logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Tęczowy Piątek” pod patronatem Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl

  PR 27.10.2023, przeczytano 1051 razy
ilustracjastrzałka

Wysokieobcasy.pl i Wyborcza.pl wspierają w tym roku akcję “Tęczowy Piątek”, która odbędzie się 27 października br. w szkołach w całej Polsce. W serwisach ukażą się specjalne artykuły, rozmowy, a także plakat, który będzie można wydrukować i powiesić w ramach wsparcia młodzieży LGBTQ+ w szkołach. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_teczowy-piatek_-pod-patronatem-wysokieobcasy.pl-i-wyborcza.pl-,401881,artykul.html

W piątek 27 października br. odbędzie się już 6. edycja akcji “Tęczowy Piątek”, która powstała z inicjatywy Kampanii Przeciw Homofobii. Jej celem jest wsparcie młodzieży LGBTQ+ w szkole i pokazanie, że każda osoba zasługuje na szkołę bezpieczną i przyjazną, niezależnie od orientacji psychoseksualnej czy tożsamości płciowej. 

“Wysokie Obcasy” w swojej misji mają wpisaną ideę wolności i równości, dlatego takie akcje jak "Tęczowy Piątek", czyli dzień solidarności i wsparcia młodzieży LGBTQ+ w szkołach, jest szczególnie bliski wartościom marki.  

- W Polsce coraz więcej młodych ludzi zmaga się z problemami ze zdrowiem psychicznym, a szczególnie widoczne jest to u osób ze społeczności LGBTQ+. Jako medium sojusznicze staramy się w naszej pracy kłaść nacisk na tematy zdrowia psychicznego i widoczności osób LGBT+ przez cały rok, a „Tęczowy piątek” jest symbolicznym świętem i ukoronowaniem tych działań. Marzy nam się szkoła z bezpieczną przestrzenią dla młodzieży, w której nie będą wstydzić się tego, kim są - mówi Monika Tutak-Goll, naczelna “Wysokich Obcasów”. 

W serwisie Wysokieobcasy.pl można przeczytać rozmowę Pauli Szewczyk z psycholożką i aktywistką fundacji GrowSPACE o kondycji młodych osób LGBT+ w szkołach. Na profilu “Wysokich Obcasów” na Instagramie pojawią się także wypowiedzi młodych ludzi, którzy opowiedzą, dlaczego “Tęczowy Piątek” w szkole jest dla nich ważnym dniem.  

Wyborcza.pl w ramach działań wspierających akcję rozmawia na łamach serwisu z Dominikiem Kucem, inicjatorem projektu Ranking Szkół Przyjaznych LGBTQ+ o tym, jak “Tęczowy Piątek” będzie wyglądał w tym roku. W piątek na portalu znajdzie się również podsumowanie tego, jak akcja przebiega w polskich szkołach, a dział wideo Wyborcza.pl odwiedzi jedną z warszawskich szkół i porozmawia z młodzieżą czym dla nich jest “Tęczowy Piątek”. 

- Wolność do bycia sobą to wartość szczególnie ważna dla młodych osób, które szukają akceptacji i uznania. "Wyborcza" wspiera "Tęczowy Piątek", ponieważ wierzymy, że takie akcje promują empatię i poczucie bezpieczeństwa dla młodzieży, która przez lata była marginalizowana przez władzę. Media kształtują rzeczywistość, dlatego tak ważne jest nasze zaangażowanie i wsparcie w budowaniu lepszej przyszłości dla osób LGBTQ+ - podsumowuje Mikołaj Chrzan, zastępca redaktora naczelnego i szef lokalnych redakcji "Wyborczej".

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Serwis Urządzamy.pl z nowym layoutem i odświeżonym logo
Serwis wnętrzarski Urzadzamy.pl, należący do Grupy ZPR Media, wystartował w nowej odsłonie — odświeżony został layout, a w logo pojawiło się słowo „Murator”. To kolejny etap transformacji, której celem jest ujednolicenie wizualne i technologiczne serwisów Grupy ZPR Media.
Jacek Prusinowski z SE i Radia PLUS gospodarzem debaty prezydenckiej
Jedynym moderatorem debaty, która odbędzie się przed 2. turą prezydencką, będzie Jacek Prusinowski, dziennikarz polityczny dziennika „Super Express” i Radia Plus.
Dezinformacja o ESG w mediach
Tematyka ESG zdobywa coraz większą popularność w mediach. W ostatnim kwartale liczba publikacji o tym zagadnieniu wzrosła aż o 58% rok do roku. Jednocześnie zwiększa się skala dezinformacji związanej z ESG – szczególnie w kontekście greenwashingu – co stanowi istotne zagrożenie wizerunkowe dla firm angażujących się w działania proekologiczne i prospołeczne.
Cartoon Network: świat Gumballa powraca
Cartoon Network International zaprezentował zwiastun i logo serialu Cudownie dziwny świat Gumballa (The Wonderfully Weird World of Gumball). To kontynuacja wielokrotnie nagradzanego Niesamowitego świata Gumballa, laureata m.in. nagrody BAFTA Children’s, Międzynarodowej Nagrody Emmy oraz nagrody Annie. Premiera kreskówki zaplanowana jest jeszcze na ten rok –...
Mamy to! – kampania wizerunkowa grupy Agora
Grupa Agora jest najbardziej zasięgową grupą mediową w Polsce – wynika z badania Mediapanel*. Dzięki zdywersyfikowanemu portfolio marek w internecie, radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej codzienne dociera średnio do ponad 18 mln odbiorców, co sprawia, że zajmuje pierwszą pozycję wśród grup mediowych. Dodatkowo, zasięg Grupy Agora zwiększają marki...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764