logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„The fresh taste of the land” nowym hasłem Farm Frites

  PR 11.10.2017, przeczytano 483 razy

Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na „The fresh taste of the land”. Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów, a także o zadowolenie Klientów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_the-fresh-taste-of-the-land_-nowym-haslem-farm-frites,34063,artykul.html

Rynek produktów mrożonych w Polsce rozwija się w dynamicznym tempie. Pomimo wielu dyskusji na temat wykorzystania produktów mrożonych w lokalach gastronomicznych, restauratorzy wciąż decydują się na ten krok argumentując go zdecydowaną oszczędnością czasu, zwiększoną wydajnością oraz stałą ceną i jakością produktów  zarówno w okresie zimowym, jak i letnim.  Według raportu GFK, spośród niemal tysiąca lokali gastronomicznych, aż 78 proc. decyduje się na wykorzystanie mrożonych i schłodzonych wyrobów ziemniaczanych. Największą popularnością cieszą się one w przyhotelowych restauracjach, restauracjach, lunch barach oraz fast foodach.

- Oczekiwania lokali gastronomicznych koncentrują się wokół wysokiej jakości menu. Przypuśćmy, że kucharz decyduje się na samodzielne przygotowanie frytek ze świeżego ziemniaka. Na początku musi go umyć i obrać, w ten sposób traci już blisko 1/3 z każdego kilograma. Do tego dochodzi wydłużony czas przygotowania takich frytek, a co za tym idzie wyższy koszt wykonanej pracy. Zastosowanie produktów mrożonych skraca czas przygotowania dań oraz zapewnia brak odpadów i strat przy jednoczesnym zachowaniu smaku i jakości produktów – mówi Joanna Klasa – Marketing Manager w Farm Frites International.

Odpowiednio przechowywane oraz przyrządzane mrożone wyroby ziemniaczane posiadają praktycznie tyle samo składników odżywczych co  świeże produkty.

- Coraz więcej ludzi na całym świecie cieszy się smakiem frytek. O to właśnie nam chodziło, by znaleźć ich najlepszy smak. Jak to robimy? Frytki Farm Frites produkowane są z wyselekcjonowanych odmian ziemniaków, przy zachowaniu pełnej staranności i kontroli produkcji. Dzięki temu Konsumenci mogą cieszyć się smacznym, złocistym, chrupiącym produktem i wracają po więcej. Ważne jest jednak to, aby stale się rozwijać i dopasowywać swoją ofertę do bieżących potrzeb rynku. - dodaje Joanna Klasa.

Farm Frites to rodzinna firma wywodząca się z Holandii, z lokalnym podejściem do upraw, produkcji i budowania relacji. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mrożonych i schłodzonych wyrobów ziemniaczanych. Bazując na najlepszych wartościach globalnej marki, Farm Frites wykorzystuje lokalne zasoby eksperckiej wiedzy i umiejętności swojego zespołu, dzięki czemu około 80% sprzedawanych produktów pochodzi z polskich upraw. Przez ponad 20 lat funkcjonowania w Polsce z hasłem „Stworzone dla gastronomii”, stale udoskonalając smak i jakość swoich produktów, wypracowała pozycję lidera na rynku mrożonych wyrobów ziemniaczanych wykorzystywanych przez gastronomików.

W bieżącym roku Farm Frites podjęło decyzję o zmianie sloganu firmowego na „The fresh taste of the land”. Nowe hasło „The fresh taste of the land” podkreśla troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów, a także o zadowolenie Klientów.

- Nasza ekspercka wiedza o ziemniakach pozwoliła nam na udoskonalenie idei i myśli przewodniej firmy. Chcąc podkreślić ważne dla nas wartości, podjęliśmy decyzję o zmianie sloganu firmowego. Nową myślą przewodnią „The fresh taste of the land” chcemy podkreślić najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów ziemniaczanych, bezpieczeństwo produkcji oraz dbałość o środowisko naturalne. A to wszystko po to, aby produkować najsmaczniejsze frytki i wywołać uśmiech na twarzach naszych Klientów. - komentuje Joanna Klasa – Marketing Manager w Farm Frites International.

Źródło: Farm Frites International

www.farmfrites.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764