Firma Farm Frites International, będąca liderem na rynku mrożonych produktów ziemniaczanych, zmienia slogan firmowy na „The fresh taste of the land”. Nową myślą przewodnią Farm Frites chce podkreślić troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów, a także o zadowolenie Klientów.
Rynek produktów mrożonych w Polsce rozwija się w dynamicznym tempie. Pomimo wielu dyskusji na temat wykorzystania produktów mrożonych w lokalach gastronomicznych, restauratorzy wciąż decydują się na ten krok argumentując go zdecydowaną oszczędnością czasu, zwiększoną wydajnością oraz stałą ceną i jakością produktów zarówno w okresie zimowym, jak i letnim. Według raportu GFK, spośród niemal tysiąca lokali gastronomicznych, aż 78 proc. decyduje się na wykorzystanie mrożonych i schłodzonych wyrobów ziemniaczanych. Największą popularnością cieszą się one w przyhotelowych restauracjach, restauracjach, lunch barach oraz fast foodach.
- Oczekiwania lokali gastronomicznych koncentrują się wokół wysokiej jakości menu. Przypuśćmy, że kucharz decyduje się na samodzielne przygotowanie frytek ze świeżego ziemniaka. Na początku musi go umyć i obrać, w ten sposób traci już blisko 1/3 z każdego kilograma. Do tego dochodzi wydłużony czas przygotowania takich frytek, a co za tym idzie wyższy koszt wykonanej pracy. Zastosowanie produktów mrożonych skraca czas przygotowania dań oraz zapewnia brak odpadów i strat przy jednoczesnym zachowaniu smaku i jakości produktów – mówi Joanna Klasa – Marketing Manager w Farm Frites International.
Odpowiednio przechowywane oraz przyrządzane mrożone wyroby ziemniaczane posiadają praktycznie tyle samo składników odżywczych co świeże produkty.
- Coraz więcej ludzi na całym świecie cieszy się smakiem frytek. O to właśnie nam chodziło, by znaleźć ich najlepszy smak. Jak to robimy? Frytki Farm Frites produkowane są z wyselekcjonowanych odmian ziemniaków, przy zachowaniu pełnej staranności i kontroli produkcji. Dzięki temu Konsumenci mogą cieszyć się smacznym, złocistym, chrupiącym produktem i wracają po więcej. Ważne jest jednak to, aby stale się rozwijać i dopasowywać swoją ofertę do bieżących potrzeb rynku. - dodaje Joanna Klasa.
Farm Frites to rodzinna firma wywodząca się z Holandii, z lokalnym podejściem do upraw, produkcji i budowania relacji. W swojej ofercie posiada szeroką gamę mrożonych i schłodzonych wyrobów ziemniaczanych. Bazując na najlepszych wartościach globalnej marki, Farm Frites wykorzystuje lokalne zasoby eksperckiej wiedzy i umiejętności swojego zespołu, dzięki czemu około 80% sprzedawanych produktów pochodzi z polskich upraw. Przez ponad 20 lat funkcjonowania w Polsce z hasłem „Stworzone dla gastronomii”, stale udoskonalając smak i jakość swoich produktów, wypracowała pozycję lidera na rynku mrożonych wyrobów ziemniaczanych wykorzystywanych przez gastronomików.
W bieżącym roku Farm Frites podjęło decyzję o zmianie sloganu firmowego na „The fresh taste of the land”. Nowe hasło „The fresh taste of the land” podkreśla troskę o najwyższą jakość surowca, bezpieczeństwo oferowanych produktów, a także o zadowolenie Klientów.
- Nasza ekspercka wiedza o ziemniakach pozwoliła nam na udoskonalenie idei i myśli przewodniej firmy. Chcąc podkreślić ważne dla nas wartości, podjęliśmy decyzję o zmianie sloganu firmowego. Nową myślą przewodnią „The fresh taste of the land” chcemy podkreślić najwyższą jakość oferowanych przez nas produktów ziemniaczanych, bezpieczeństwo produkcji oraz dbałość o środowisko naturalne. A to wszystko po to, aby produkować najsmaczniejsze frytki i wywołać uśmiech na twarzach naszych Klientów. - komentuje Joanna Klasa – Marketing Manager w Farm Frites International.
Źródło: Farm Frites International