Program „The Voice of Poland” liderem w mediach społecznościowych. We wrześniu – pierwszym miesiącu emisji ósmej edycji, program odnotował znaczące awanse i znalazł się w czołówce rankingu* zarówno na Facebooku, jak i Instagramie. W drugim miesiącu emisji utrzymuje wysokie pozycje, a w kategorii Media tradycyjne na Instagramie notuje kolejny największy wzrost liczby obserwujących w ciągu miesiąca.
FACEBOOK – siła fanów
W kategorii PROGRAMY TV na Facebooku „The Voice of Poland” może pochwalić się trzecią pozycją za serialem „M jak Miłość” i programem „Mariusz Max Kolonko”. Rosnąca liczba fanów, obecnie przekraczająca 814,5 tysięcy pozwoliła wyprzedzić m.in. programy „Kuba Wojewódzki”, „Dzień dobry TVN”, „Top Model” czy „Mam talent”. Zaangażowanie fanów, w wysokości niemal 2,5 tysiąca aktywności na post oraz liczba aktywnych użytkowników, plasująca się na poziomie ponad 108 tysięcy uplasowały program na trzeciej pozycji przed takimi programami jak „Kuba Wojewódzki”, „Fakty TVN”, „Kabaret na żywo” czy „Mam talent”.
W kategorii MEDIA TRADYCYJNE liczba fanów dała programowi wysokie, czternaste miejsce, przed m.in. „Szkoła”, RMF MAXXX, „Dzień dobry TVN” czy Canal+ Sport. Zaangażowanie użytkowników dało programowi siódmą pozycję, przed m.in. 4FUN.TV, TVN, RMF FM czy „Fakty TVN”, natomiast liczba aktywnych użytkowników zagwarantowała dziewiąte miejsce w rankingu, przed m.in. „Fakty TVN”, Radio Eska, RMF FM czy MTV Polska.
INSTAGRAM – największy wzrost liczby obserwujących
W kategorii MEDIA TRADYCYJNE zaangażowanie użytkowników, dochodzące do 2,5 tysiąca aktywności na post, zagwarantowało programowi czwarte miejsce, przed m.in. magazyngala, diagnozatvn, topmodelpolska, eskatv czy warsawshore_official. Liczba obserwujących, plasująca się obecnie na poziomie ponad 130 tysięcy, poskutkowała wysokim siódmym miejscem. Program odnotował kolejny największy w tej grupie, aż 6% wzrost liczby obserwujących w ciągu miesiąca. „The Voice of Poland” wyprzedza min. dziendobrytvn, tvn24.pl, mtvpolska_official, faktytvn czy gazeta_wyborcza. W kategorii MARKI zaangażowanie uczestników spozycjonowało program na dwunastym miejscu w 20-ce najbardziej angażujących marek na INSTAGRAMIE.
Źródło: TVP