logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„The Voice of Poland” wygrywa w social mediach

  PR 16.11.2017, przeczytano 829 razy

Program „The Voice of Poland” liderem w mediach społecznościowych. We wrześniu – pierwszym miesiącu emisji ósmej edycji, program odnotował znaczące awanse i znalazł się w czołówce rankingu* zarówno na Facebooku, jak i Instagramie. W drugim miesiącu emisji utrzymuje wysokie pozycje, a w kategorii Media tradycyjne na Instagramie notuje kolejny największy wzrost liczby obserwujących w ciągu miesiąca.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_the-voice-of-poland_-wygrywa-w-social-mediach,34508,artykul.html

FACEBOOK – siła fanów

W kategorii PROGRAMY TV na Facebooku „The Voice of Poland” może pochwalić się trzecią pozycją za serialem „M jak Miłość” i programem „Mariusz Max Kolonko”. Rosnąca liczba fanów, obecnie przekraczająca 814,5 tysięcy pozwoliła wyprzedzić m.in. programy „Kuba Wojewódzki”, „Dzień dobry TVN”, „Top Model” czy „Mam talent”. Zaangażowanie fanów, w wysokości niemal 2,5 tysiąca aktywności na post oraz liczba aktywnych użytkowników, plasująca się na poziomie ponad 108 tysięcy uplasowały program na trzeciej pozycji przed takimi programami jak „Kuba Wojewódzki”, „Fakty TVN”, „Kabaret na żywo” czy „Mam talent”.

W kategorii MEDIA TRADYCYJNE liczba fanów dała programowi wysokie, czternaste miejsce, przed m.in. „Szkoła”, RMF MAXXX, „Dzień dobry TVN” czy Canal+ Sport. Zaangażowanie użytkowników dało programowi siódmą pozycję, przed m.in. 4FUN.TV, TVN, RMF FM czy „Fakty TVN”, natomiast liczba aktywnych użytkowników zagwarantowała dziewiąte miejsce w rankingu, przed m.in. „Fakty TVN”, Radio Eska, RMF FM czy MTV Polska.

INSTAGRAM – największy wzrost liczby obserwujących

W kategorii MEDIA TRADYCYJNE zaangażowanie użytkowników, dochodzące do 2,5 tysiąca aktywności na post, zagwarantowało programowi czwarte miejsce, przed m.in. magazyngala, diagnozatvn, topmodelpolska, eskatv czy warsawshore_official. Liczba obserwujących, plasująca się obecnie na poziomie ponad 130 tysięcy, poskutkowała wysokim siódmym miejscem. Program odnotował kolejny największy w tej grupie, aż 6% wzrost liczby obserwujących w ciągu miesiąca. „The Voice of Poland” wyprzedza min. dziendobrytvn, tvn24.pl, mtvpolska_official, faktytvn czy gazeta_wyborcza. W kategorii MARKI zaangażowanie uczestników spozycjonowało program na dwunastym miejscu w 20-ce najbardziej angażujących marek na INSTAGRAMIE.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764