logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„The Voice of Poland” z niewielką przewagą nad „Mam Talent”

  PR 18.09.2018, przeczytano 245 razy
ilustracjastrzałka

Dziewiąta edycja „The Voice of Poland” nie zwalnia tempa, a program ten jest jedną z najchętniej oglądanych pozycji telewizyjnych. Trzeci tydzień „Przesłuchań w Ciemno” obejrzało ponad dwa miliony widzów. To ponad 17 proc. widowni zebranej w tym czasie przed telewizorami.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_the-voice-of-poland_-z-niewielka-przewaga-nad-_mam-talent_,37928,artykul.html

Za nami emisja pierwszych odcinków 9. edycji „The Voice of Poland” z nowym składem trenerskim. Nowa edycja muzycznego talent show znów przyciąga przed telewizory wiernych fanów programu.

W minioną sobotę największą widownię w grupach 4+, 16-49 i 16-59, jak wynika z badań Nielsen Audience Measurement, zgromadził drugi odcinek programu emitowany o godz. 21:13. W grupie wszystkich widzów oglądało go aż 2 380 000 osób. W grupach komercyjnych Wszyscy 16-59 oraz Wszyscy 16-49, widownia tego odcinka była wyższa niż Mam Talent (grupa Wszyscy 16-59: The Voice of Poland rat# 1 379 000; Mam Talent rat# - 1282 000; grupa Wszyscy 16-49: The Voice of Poland rat# 973 000; Mam Talent rat# 955 000). Co ważne - w grupie Wszyscy 16-59 drugi odcinek The Voice of Poland miał wyższe udziały w widowni niż Mam Talent, które wynosiły 17,5% przy 16,9% udziałach programu TVN.

Z analizy wyników oglądalności poszczególnych edycji „The Voice of Poland” wynika, że widownia programu zawsze oscylowała wokół 2 mln widzów. Oznacza to, że muzyczne show Dwójki utrzymuje stabilną i wierną widownię na przestrzeni lat.

Źródło: TVP

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Stuhr: „Wiadomości” to obecnie główny program hejterski w Polsce
Aktor za pomocą mediów społecznościowych często wypowiada się na temat aktualnych wydarzeń społecznych i politycznych w Polsce. Zdaniem Macieja Stuhra Telewizja Polska służy partii rządzącej głównie do celów propagandowych. Właśnie dlatego otwarcie ją krytykuje, nie ogląda jej i nie chce w żaden sposób być z nią kojarzony. Według niego dziennikarze związani ze stacjami...
Epidemia koronawirusa nie wpłynęła drastycznie na sprzedaż prasy – wynika z analiz prowadzonych przez Kolportera.
AWR „Wprost” rezygnuje z papieru
Zarząd PMPG Polskie Media S.A. podjął decyzję o zmianie modelu wydawniczego swojej spółki zależnej AWR „Wprost” wydawcy portalu wprost.pl i tygodnika „Wprost”.  Od kwietnia treści pod marką Wprost będą publikowane tylko w formie elektronicznej poprzez serwis wprost.pl i w postaci zmienionych e-wydań. Ostatnie wydanie wersji papierowej zaplanowane jest na 30 marca 2020...
Startuje Tarczyński Studio Live
Firma Tarczyński SA współtworzy innowacyjny na skalę Polski projekt skierowany do miłośników gamingu. Tarczyński Studio Live to profesjonalne studio prowadzące transmisje zawodów e-sportowych na żywo. Tylko w czasie premierowego weekendu streamy obejrzało już 120 000 osób.
BMW oraz CNN łączą siły i prezentują serię „The Art of Leadership”
W czasach niepewności inspirujący ludzie odgrywają jeszcze ważniejszą rolę w rozwoju społecznym. BMW Group i CNN International Commercial (CNNIC) połączyły siły, aby przedstawić historie i działalność jednych z najbardziej wybitnych twórców, artystów i liderów naszych czasów.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764