logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„The Watchout - odwaga i odpowiedzialność” - premiera raportu Dentsu

  PR 27.04.2020, przeczytano 412 razy

W czasie kryzysu w naturalny sposób koncentrujemy się na tym, co naprawdę ważne. Gdy powoli zaczynamy mówić i myśleć o powrocie do dotychczasowego życia, warto wrócić także do pytań o skutki dotychczasowego podejścia do biznesu, odpowiedzialny rozwój i rosnącą świadomość konsumentów. O strategicznych kierunkach zrównoważonego rozwoju opowiada pierwsza tak kompleksowa publikacja ekspertów Dentsu Aegis Network Polska - "The Watchout - odwaga i odpowiedzialność".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_the-watchout---odwaga-i-odpowiedzialnosc_---premiera-raportu-dentsu,386779,artykul.html

Wydarzenia ostatnich tygodni sprawiły, że nasz świat zatrzymał się, by podjąć walkę z wirusem. Wiele kwestii wymaga poprawy i - zarówno marki, jak i marketing - mogą odegrać w tych procesach dużą rolę. Niezależnie od części świata, koronawirus jest bowiem nie tylko ciężką próbą struktur państwowych i firm - to również silny impuls do zmian. Dla wielu organizacji stanowi także okazję do przeprowadzenia szybkiej transformacji w stronę nowych modeli działania.

Zrównoważony rozwój, dbałość o środowisko, poszanowanie praw człowieka, nowe wartości w świecie konsumpcji mediów- tworząc "The Watchout", eksperci Dentsu przeanalizowali wiele zagadnień, którymi żyje cały świat. Raport odnosi się do świata, który zatrzymał się kilka tygodni temu, ale jego treść jest ponadczasowa i ciągle aktualna. Materiał opisuje zjawiska i problemy, które wrócą do nas prędzej czy później. Dentsu Aegis Network Polska dzieli się doświadczeniami zebranymi przez ekspertów i typuje najważniejsze obserwacje, trendy oraz kierunki  strategiczne i komunikacyjne dla biznesu. Raport "The Watchout - odwaga i odpowiedzialność" składa się z pięciu rozdziałów. Każdy z nich opowiada o problemach lub porusza zagadnienia bliskie troszczącym się o otoczenie, biznes i komunikację.

Tezą rozdziału pierwszego, "Dobra marka to marka dobra",  jest pojawienie się w koegzystencji marki i konsumenta ważnego czynnika – wpływu społecznego. Z lektury tej części raportu można się dowiedzieć, jak zmienia się konsument i jakim przemianom ulega nie tylko komunikacja marki, ale i cały model biznesowy.

"W co gra konsument? Minimal i eco life" stanowiącego próbę analizy świata marek i preferencji konsumenckich. Czy na stałe należą one do świata konsumpcjonizmu? Jak przyciągają konsumentów wartościami skupionymi wokół bycia „eko”, uciekając przy tym przed greenwashingiem? W jaki sposób ich starania dostrzegają konsumenci? I co mają do tego pokolenia Z i silver?

W rozdziale trzecim autorzy jeszcze głębiej wchodzą do świata marek. "Ego brands" opowiada o personifikacji i odnajdywaniu osobowości wśród znanych marek. Coraz śmielej wchodzą one w okres dojrzewania, w którym nie boją się posiadania własnego ego.

Rozdział czwarty, "Humanized data", opowiada o tym, jak maszyny, coraz powszechniejsze w naszej rzeczywistości, radzą sobie z rozpoznawaniem ludzkich emocji. Jak powinny komunikować się kolejne generacje botów orazczy i skąd brać ludzkie elementy zachowań?

W ostatniej części raportu, "Ekonomii uwagi", autorzy zastanawiają się nad stworzyć jak "wydajemy" marketingową walutę, która jest uwaga konsumentów. Rozdział odpowiada także na pytania o to, jak mierzyć konsumpcję mediów i jak przedstawiają się "wydatki" uwagi na treści video i TV?

"The Watchout - odwaga i odpowiedzialność” ma za zadanie dostarczyć marketerom pomocnych wskazówek i inspiracji. Podpowiada także, w jaki sposób uniknąć wcześniej popełnianych błędów i rozwijać biznes odpowiedzialnie. Raport do pobrania: TUTAJ

Źródło: Dentsu Aegis Network Polska

www.dentsuaegisnetwork.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
Blog Hochland Polska – wywiady na 30-lecie firmy
Pod koniec 2023 roku Hochland Polska rozszerzył swoją stronę karierową www.tujestpysznie.pl o wyjątkową sekcję blogową. Projekt „ Od skupu mleka po Wasze talerze” to cykl wywiadów na 30-lecie firmy prowadzony przez wewnętrzny zespół Employer Branding.
Kabanosy oficjalną przekąską European League of Football
Marka SNACK !T, należąca do firmy Tarczyński S.A., została oficjalnym partnerem European League of Football (ELF), a kabanosy SNACK !T oficjalną przekąską ligi, co potwierdza specjalne logo na opakowaniach. Umowa sponsorska została zawarta na dwa lata. Jest to pierwsza zagraniczna współpraca marketingowa Tarczyński S.A., stanowiąca jednocześnie kluczowy element realizacji...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764