logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” - kampania Huawei

  PR 02.12.2019, przeczytano 828 razy
ilustracjastrzałka

Huawei startuje z wielowymiarową kampanią marketingową, która łączy w sobie elementy kampanii wizerunkowej i produktowej. Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” prezentuje bliskie Huawei wartości, a jej twarzą jest ambasador marki, Robert Lewandowski. W świątecznej odsłonie kampanii, która ma zainspirować Polaków do poszukiwania świątecznych prezentów w ofercie Huawei, pojawią się Anna i Robert Lewandowscy. Z kolei kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” będzie miała swoją kontynuację w odsłonie digitalowej, gdzie o swoich doświadczeniach w pokonywaniu życiowych trudności opowiedzą dwaj członkowie Team Huawei – Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_to%2C-co-wazne%2C-nie-zawsze-przychodzi-latwo_---kampania-huawei,384947,artykul.html

- Polska jest dla Huawei jednym z najważniejszych rynków na świecie, krajem z pierwszej dziesiątki najważniejszych, a jesteśmy obecni aż w 170 krajach. Mamy dużą wiarę w dalszy rozwój naszego biznesu w Polsce i jestem przekonany, że najnowsza kampania nam w tym rozwoju pomoże. Inwestycje w marketing były i będą dla nas ważne – mówi Jefferson Zhang, dyrektor zarządzający Huawei CBG Polska.

Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” z udziałem Roberta Lewandowskiego opowiada o tym, że pokonywanie trudności, które każdy z nas napotyka na swojej życiowej drodze, hartuje nas i pozwala sięgać po więcej, wzbogaca nas, nawet jeśli wcześniej okupione jest wysiłkiem czy bólem. Kampania ma charakter 360 stopni i składa się z 30-sekundowego spotu telewizyjnego, 60-sekundowego spotu do emisji w kinach i internecie, oraz z komunikacji na nośnikach OOH w największych miastach Polski i na warszawskim lotnisku. Telewizyjna część kampanii wystartowała w południe, 25 listopada.

W kolejnej, świątecznej odsłonie kampanii pojawią się razem Anna i Robert Lewandowscy, którzy będą inspirować Polaków do zakupów świątecznych. Trzy 15-sekundowe spoty telewizyjne, kampania radiowa i OOH na przystankach autobusowych i w warszawskim metrze będą promować trzy produkty: najnowszego smartwatcha Huawei Watch GT 2, słuchawki Huawei FreeBuds 3 i smartfony z serii P30. Ta część kampanii zacznie się 1 grudnia.

- Robert Lewandowski jest ambasadorem Huawei od 2015 roku, a jego historia to najlepszy dowód na „make it possible”, w które głęboko wierzymy jako marka. Cieszę się, że Robert jest obecny w naszej najnowszej kampanii, bo niezwykle mocno uwiarygadnia przekonanie, o którym wiemy, że jest bliskie wielu ludziom – że to, co w życiu ważne, nie zawsze przychodzi łatwo. Jeszcze bardziej cieszę się, że zaproszenie do świątecznej odsłony kampanii przyjęła Anna Lewandowska, która razem z Robertem w niezykle ciepły sposób promuje nasze produkty – mówi Dorota Haller, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu Huawei CBG Polska

Kampania „To, co ważne, nie zawsze przychodzi łatwo” będzie miała swoją kontynuację w odsłonie digitalowej, w której Marcin Tyszka i Kuba Wojewódzki, członkowie Team Huawei, opowiedzą swoje osobiste historie. Filmy o nieznanych szerokiej publiczności faktach z ich życia, które były decydujące dla nich w drodze do sukcesu, będą emitowane w kanałach digitalowych Huawei od 1 grudnia.

Źródło: Huawei

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salonowa jakość w kampanii TRESemmé
Marka TRESemmé wprowadza na rynek nowe produkty i odświeżone wersje swoich profesjonalnych kosmetyków.
Wiosenna kampania Jantar: Taka jak ja! #Regeneracja
Jedyne w swoim rodzaju kosmetyki do włosów marki Jantar, opracowane na bazie cennej esencji bursztynowej, od lat podbijają serca Polek, gromadząc rzesze stałych Klientek. Na przełomie marca i kwietnia wystartowała kampania wizerunkowa pod hasłem „Taka jak ja! #Regeneracja” - promująca kultową, regeneracyjną serię do włosów zniszczonych w nowej odsłonie – szampon do...
Nowe władze Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB
W dniu 19 kwietnia br. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Polskiego Stowarzyszenia Marketingu SMB, które zgromadziło kluczowych przedstawicieli branży marketingu. Podczas tego ważnego wydarzenia ogłoszono skład nowego Zarządu oraz Komisji Rewizyjnej, stanowiących fundamenty dalszego rozwoju stowarzyszenia.
Rogalik na drogę w kampanii 7Days
W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”, której celem jest promocja produktu – rogalika 7Days. Smaczny, zawsze świeży dzięki szczelnemu opakowaniu, doskonały na każdą okazję. W ramach działań przewidziana została również aktywacja lokalna – w maju na ulicach Lublina pojawi się...
Firma Hochland, która w tym roku świętuje jubileusz 30-lecia na polskim rynku, rozstrzygnęła przetarg na obsługę strategiczno-kreatywną marki Hochland. Marka, która na początku tego roku odświeżyła swoją identyfikację wizualną, do współpracy wybrała agencję reklamową Ogilvy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764