logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„To jest Pepsi dla Was” – nowa kampania Pepsi

  PR 10.09.2019, przeczytano 1233 razy
ilustracjastrzałka

Trwa letnia kampania Pepsi „To Pepsi dla Was”, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do podążania za swoimi zainteresowaniami i ich rozwijaniem, a także oddawania się temu, co angażuje, sprawia radość i przyjemność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_to-jest-pepsi-dla-was_-%E2%80%93-nowa-kampania-pepsi,383914,artykul.html

Na potrzeby kampanii, opartej na sloganie „To Pepsi dla Was”, opracowane zostały 24 unikalne hasła reprezentujące postawy konsumentów. Są one również formą podziękowania dla wszystkich, którzy wzięli udział w tegorocznej, siódmej edycji Wyzwania Smaku Pepsi, z których 59% wskazało wybór Pepsi. Hasła znalazły się na limitowanej edycji opakowań Pepsi i Pepsi Max. Dodatkowe wzmocnienie przekazu zapewniają materiały video publikowane w TV oraz kanałach cyfrowych, jak również reklamy miejskie i artystyczne murale obecne w największych polskich miastach.

Współpraca z influencerami i (nie)zwykłymi ludźmi

Limitowana edycja puszek Pepsi ukazuje 24 oryginalne hasła kierowane do młodych ludzi zachęcające ich do konsekwentnego podążania wybraną drogą. W nawiązaniu do tej idei marka postanowiła zainicjować współpracę z artystami, influencerami i pozytywnie zakręconymi (nie)zwykłymi ludźmi, którzy na co dzień dają świadectwo zaangażowania w swoje pasje.

Wśród nich są m. in. Gimper, Jessica Mercedes, czy Dezy, którzy wzięli udział w przygotowaniu filmów promujących wartości wspólnie wyznawane przez bohaterów oraz markę. Oprócz tych bardziej rozpoznawalnych postaci, Pepsi postawiła na współpracę z mniej znanymi osobami, które tak samo mocno angażują się w  codzienną działalność. Bohaterami klipów zostali m. in. Patrycja Jewsienia, znana jako Nail Artist; nowoczesny krawiec @ce.zar_, który daje ubraniom drugą szansę; dj @thirdeydimension; wyczynowy użytkownik roweru BMX @michal94basta; mistrzyni karate @wooodzia, a także pasjonat starych samochodów – @hubijas. Każda z tych osób może pochwalić się ciekawą, autentyczną pasją i identyfikować się z postawą odzwierciedloną w hasłach obecnych na opakowaniach Pepsi, co pozwala na wzmocnienie więzi młodego pokolenia z marką.

Silne wsparcie marketingowe

Akcji promocyjnej towarzyszy silne wsparcie w internecie oraz TV. W digitalu znalazło się aż 9 filmów video przedstawiających naszych bohaterów. Za produkcję tych materiałów odpowiadają agencja Artegence, dom produkcyjny Makata Production oraz reżyser Piotr Matejkowski. Z kolei w telewizji będzie można obejrzeć aż 6 spotów opowiadających różne historie inspirowane wybranymi hasłami: „Dla tych, którzy idą pod prąd”, „Dla tych, którzy wiedzą kiedy odpuścić”, „Dla tych, którzy zawsze chcą więcej”, „Dla tych, którzy idą na całość”, „Dla tych, dla których plan to brak planu” i „Dla tych, którzy nie boją się wyzwań”. Spoty wyprodukowane zostały przez Papaya Films, wyreżyserowane przez Antoniego Nykowskiego i opracowane przez agencję BBDO.

Kampania otrzymała również silne wsparcie OOH, skupione w ulubionych miejscach odbiorców w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Artystą wizualnym zaproszonym do opracowania projektu murali jest Patryk Hardziej, działający na arenie międzynarodowej multidyscyplinarny ilustrator, projektant grafik oraz researcher, a także wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Murale wykonało , , specjalizujące się w tym obszarze, a gotowe obrazy zobaczyć można w różnych miejscach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Działaniom towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (POSM).

Za zakup mediów odpowiada Media Direction, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

W skupie akcji własnych o charakterze dywidendowym, przy wysokiej redukcji zapisów (ponad 90%), spółka Fabrity Holding nabyła 192,5 tys. akcji, które reprezentują 7,83% kapitału zakładowego. Transakcji miała wartość 7,7 mln zł, a spółka zamierza dodatkowo wypłacić akcjonariuszom około 7 mln zł w formie tradycyjnej dywidendy.  
lionelo dołącza do grona klientów Luckyyou
lionelo, producent wózków, fotelików samochodowych i innych produktów dziecięcych, dołącza do klientów poznańskiej agencji LUCKYYOU.
Pierwszy sklep Tchibo w nowym formacie otwarty w Poznaniu
Tchibo powraca do kawowego dziedzictwa. Marka z imponującą historią i tradycją, chcąc dzielić się swoją ekspertyzą, wprowadza w Polsce nowy koncept punktów własnych, ze zwiększoną przestrzenią kawiarnianą. Pierwsza kawiarnia Tchibo w nowej odsłonie właśnie pojawiła się na mapie Poznania (Centrum King Cross Marcelin). Menu obejmuje m.in. napoje kawowe i ciasta, zaś w...
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
Marta Szufranowicz dołącza do Gong
Marta Szufranowicz dołącza do zespołu GONG, obejmując stanowisko Strategy Director. Nowa dyrektorka strategii będzie nadzorować prace działu strategii dla takich klientów agencji jak ING, Żabka czy Netflix.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764