logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„To jest Pepsi dla Was” – nowa kampania Pepsi

  PR 10.09.2019, przeczytano 153 razy
ilustracjastrzałka

Trwa letnia kampania Pepsi „To Pepsi dla Was”, która jest wprowadzeniem nowego, globalnego pozycjonowania Pepsi - FOR THE LOVE OF IT. Komunikacja skupiona jest wokół uznania dla postaw i pasji młodych ludzi. Marka zachęca do podążania za swoimi zainteresowaniami i ich rozwijaniem, a także oddawania się temu, co angażuje, sprawia radość i przyjemność.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_to-jest-pepsi-dla-was_-%E2%80%93-nowa-kampania-pepsi,383914,artykul.html

Na potrzeby kampanii, opartej na sloganie „To Pepsi dla Was”, opracowane zostały 24 unikalne hasła reprezentujące postawy konsumentów. Są one również formą podziękowania dla wszystkich, którzy wzięli udział w tegorocznej, siódmej edycji Wyzwania Smaku Pepsi, z których 59% wskazało wybór Pepsi. Hasła znalazły się na limitowanej edycji opakowań Pepsi i Pepsi Max. Dodatkowe wzmocnienie przekazu zapewniają materiały video publikowane w TV oraz kanałach cyfrowych, jak również reklamy miejskie i artystyczne murale obecne w największych polskich miastach.

Współpraca z influencerami i (nie)zwykłymi ludźmi

Limitowana edycja puszek Pepsi ukazuje 24 oryginalne hasła kierowane do młodych ludzi zachęcające ich do konsekwentnego podążania wybraną drogą. W nawiązaniu do tej idei marka postanowiła zainicjować współpracę z artystami, influencerami i pozytywnie zakręconymi (nie)zwykłymi ludźmi, którzy na co dzień dają świadectwo zaangażowania w swoje pasje.

Wśród nich są m. in. Gimper, Jessica Mercedes, czy Dezy, którzy wzięli udział w przygotowaniu filmów promujących wartości wspólnie wyznawane przez bohaterów oraz markę. Oprócz tych bardziej rozpoznawalnych postaci, Pepsi postawiła na współpracę z mniej znanymi osobami, które tak samo mocno angażują się w  codzienną działalność. Bohaterami klipów zostali m. in. Patrycja Jewsienia, znana jako Nail Artist; nowoczesny krawiec @ce.zar_, który daje ubraniom drugą szansę; dj @thirdeydimension; wyczynowy użytkownik roweru BMX @michal94basta; mistrzyni karate @wooodzia, a także pasjonat starych samochodów – @hubijas. Każda z tych osób może pochwalić się ciekawą, autentyczną pasją i identyfikować się z postawą odzwierciedloną w hasłach obecnych na opakowaniach Pepsi, co pozwala na wzmocnienie więzi młodego pokolenia z marką.

Silne wsparcie marketingowe

Akcji promocyjnej towarzyszy silne wsparcie w internecie oraz TV. W digitalu znalazło się aż 9 filmów video przedstawiających naszych bohaterów. Za produkcję tych materiałów odpowiadają agencja Artegence, dom produkcyjny Makata Production oraz reżyser Piotr Matejkowski. Z kolei w telewizji będzie można obejrzeć aż 6 spotów opowiadających różne historie inspirowane wybranymi hasłami: „Dla tych, którzy idą pod prąd”, „Dla tych, którzy wiedzą kiedy odpuścić”, „Dla tych, którzy zawsze chcą więcej”, „Dla tych, którzy idą na całość”, „Dla tych, dla których plan to brak planu” i „Dla tych, którzy nie boją się wyzwań”. Spoty wyprodukowane zostały przez Papaya Films, wyreżyserowane przez Antoniego Nykowskiego i opracowane przez agencję BBDO.

Kampania otrzymała również silne wsparcie OOH, skupione w ulubionych miejscach odbiorców w Warszawie, Katowicach, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Artystą wizualnym zaproszonym do opracowania projektu murali jest Patryk Hardziej, działający na arenie międzynarodowej multidyscyplinarny ilustrator, projektant grafik oraz researcher, a także wykładowca Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku. Murale wykonało , , specjalizujące się w tym obszarze, a gotowe obrazy zobaczyć można w różnych miejscach w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu i Krakowie. Działaniom towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (POSM).

Za zakup mediów odpowiada Media Direction, a wsparcie PR zapewnia Questia Communications Management Consultants.

Źródło: PepsiCo

www.pepsico.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Głosuję na miłość – startuje kampania wyborcza osób LGBT
18 września rusza kampania wyborcza Głosuję na miłość. Twarzami kampanii są m.in. Michał Piróg, Areta Szpura i Marcin Szczygielski, którzy będą udowadniać, że elektorat LGBT wraz z sojusznikami i sojuszniczkami to siła, która ma szansę zadecydować o wynikach tegorocznych wyborów.
Sharp: zmiany organizacyjne w dziale sprzedaży i marketingu
W połowie września w polskim oddziale Sharp nastąpiły znaczące zmiany organizacyjne, dotyczące działów Marketingu i Sprzedaży.
Mimaki zaprezentuje drukarki wielkoformatowe i plotery następnej generacji
Prowadząca ewolucję cyfrowego druku wielkoformatowego w stronę ultrawydajnych, oszczędnych i zrównoważonych procesów produkcyjnych, firma Mimaki Europe, producent drukarek atramentowych i systemów tnących, zapowiedziała dziś serię Plus, następną generację cieszących się uznaniem w całej branży drukarek wielkoformatowych i ploterów. Mające swoją ogólnoświatową...
„Be Visible!” to sposób myślenia i mierzenia się z ciągle nowymi wyzwaniami, jakie stawiają przed zespołem Opus B jego klienci. Marki muszą być widoczne. Mają rzucać się w oczy od pierwszego kontaktu i na każdym etapie procesu zakupowego. Łatwo tę wyrazistość zatracić. Trudno ją ponownie odzyskać. Najtrudniej zbudować od podstaw.
Platige Image nominowane do Animago Award 2019
Studio Platige Image zostało nominowane w kategorii Najlepszy cinematik do gry wideo (Best Game Cinematic) w ramach Animago Awards 2019 za trailer Metro Exodus: Artyom's Nightmare.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764