logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„To wynika z wiedzy geeka” – kampania wizerunkowa Morele.net

  PR 03.01.2017, przeczytano 739 razy
ilustracjastrzałka

Lider sprzedaży online podzespołów komputerowych, internetowy sklep Morele.net, wystartował z kampanią wizerunkową promującą zakupy online laptopów i komputerów stacjonarnych. Za strategię komunikacji, planowanie mediów oraz działania marketingu efektywnościowego odpowiada agencja Novem, natomiast koncepcję kreatywną opracowała i zrealizowała agencja Schulz Brand Friendly.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_to-wynika-z-wiedzy-geeka_-%E2%80%93-kampania-wizerunkowa-morele.net,30999,artykul.html

Na potrzeby kampanii przygotowano serię spotów, przedstawiających proces podejmowania decyzji zakupowej dotyczącej laptopa. – Asortyment laptopów i komputerów stacjonarnych dostępnych na rynku jest bardzo szeroki, przez co osobom, które nie mają specjalistycznej wiedzy, trudno jest podjąć decyzję zakupową. Dlatego najczęściej o to gdzie kupić laptopa pytamy zaufaną osobę, którą postrzegamy jako eksperta w dziedzinie elektroniki użytkowej. Nasza kampania ma uświadomić osobom podejmującym decyzję zakupową, że eksperci z ich grona z pewnością doradziliby im zakupy w Morele.net – mówi Michał Pawlik, prezes sklepu internetowego.

Kampania ma przyczynić się do wzrostu rozpoznawalność marki Morele.net jako idealnego miejsca do zakupów online w zakresie elektroniki użytkowej. Najszersza w Polsce oferta w tym asortymencie  (ponad 180 tysięcy produktów), niskie ceny, intuicyjna witryna z dużą ilością pomocnej w procesie zakupowym treści (oceny użytkowników, testy wideo, zdjęcia 3D) to atuty sklepu. Ponadto sklep zatrudnia grono specjalistów  zajmujących się doradztwem klienta oraz tworzy za pomocą social mediów i forów internetowych zaangażowaną w doradztwo społeczność.

Pomysł kreatywny ma źródło w fakcie, że sklep Morele.net cieszy się ogromnym uznaniem w szeroko pojętej branży informatycznej. – Insight jest szalenie prawdziwy i znany chyba każdemu: gdy przychodzi o poradę w sprawie wyboru odpowiedniego sprzętu komputerowego, to nasi znajomi geekowie stają się najcenniejszym źródłem wiedzy. – komentuje Artur Leśniak, creative group head w Schulz Brand Friendly.

Kampania obejmuje działania digital (w szczególności YouTube) oraz OOH. – Planując zintegrowaną komunikację marki pod uwagę wzięliśmy specyfikę grupy docelowej oraz obecną sytuację brandu. W kampanii efektywnie zbudujemy zasięg według starannie opracowanych scenariuszy narracji. Do emisji i analityki wykorzystamy zaawansowane narzędzia, które pozwolą nam w czasie rzeczywistym sprawdzać efektywność prowadzonych działań. – mówi Jacek Pasławski, prezes agencji Novem, odpowiedzialnej za przygotowanie i realizację projektu.

Pierwszy flight kampanii wystartował 2 stycznia i potrwa miesiąc.

Źródło: Schulz Brand Friendly

www.shulz.com.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Anna i Robert Lewandowscy wspierają Kampanię #TataTeżCzyta
#TataTeżCzyta - ubiegłoroczne zawołanie, które stało się hasłem ogólnopolskiej kampanii jest wciąż aktualne i ważne. Chłopcy i mężczyźni w Polsce nadal czytają znacznie mniej niż kobiety i dziewczynki. Dlatego Fundacja Powszechnego Czytania i Wydawnictwo Tatarak ponownie podejmują wyzwanie dotarcia do Ojców, Wujków, Dziadków, Braci,...
Super Ranking SAR
W minionym roku informowaliśmy Was o planowanym wprowadzeniu Super Rankingu SAR, łączącego rezultaty konkursów Innovation, KTR i Effie Poland.
Wychillowana panda w kampanii Thermomix
Z początkiem kwietnia firma Vorwerk Polska wystartowała z akcją promocyjną, w której po raz pierwszy w historii jej obecności na polskim rynku, oferuje swój flagowy produkt – urządzenie Thermomix TM6 – w zestawie, którego cena jest niezwykle atrakcyjna. Niezwykła oferta sprzedażowa została wsparta wielokanałową kampanią promocyjną, obejmującą...
Piotr Gorzkowski dołącza do Chromatique
Od kwietnia br. nowym Client Service Directorem w agencji Chromatique został Piotr Gorzkowski, manager z 18-letnim doświadczeniem w branży reklamowej. Na nowym stanowisku będzie wspierał agencję kreatywną w dziale obsługi klienta.
Dziadek do orzechów wygrywa przetarg marki Finuu
Agencja Dziadek do orzechów wygrała przetarg na obsługę reklamową w 2024 roku marki Finuu, której właścicielem jest Bunge Polska Sp. z o. o. Firma posiada w swoim portfolio także takie marki jak Kujawski, Smakowita czy Optima.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764