logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„#Trendchallenge” – nowy format na Youtube od Plotek.pl

  PR 24.05.2019, przeczytano 691 razy
ilustracjastrzałka

Już w najbliższą niedzielę, 26 maja br. na kanale Plotek.pl zadebiutuje „#TRENDCHALLENGE”. To pierwszy format o tematyce modowej na polskim YouTube, który łączy rozrywkowe wideo z rozwiązaniami z zakresu e-commerce. W programie co tydzień oceniane będą najciekawsze i najodważniejsze stylizacje popularnych polskich influencerów.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_trendchallenge_-%E2%80%93-nowy-format-na-youtube-od-plotek.pl,382595,artykul.html

„#TRENDCHALLENGE” to subiektywny ranking stylizacji najpopularniejszych gwiazd polskiego YouTube’a, Instagrama oraz platformy TikTok. Program poprowadzi Monika Maszkiewicz, wideo reporterka Plotek.pl związana z serwisem od kwietnia 2017 roku. Co tydzień będzie przyznawać modowym stylizacjom influencerów „gwiazdki Plotka”, a także podpowie, gdzie można znaleźć podobne ubrania, akcesoria i dodatki.

– Influencerzy to celebryci cieszący się coraz większą popularnością – szczególnie wśród młodych ludzi, którzy to właśnie na nich często wzorują swój styl, ubrania czy fryzury. Nasz nowy program na YouTube to innowacyjny format, który odpowiada na ten trend, łącząc wideo z działaniami e-commerce. Oglądając „#TRENDCHALLENGE” będzie można zakupić produkty podobne do tych, które są w nim oceniane – mówi Wiktoria Jakubowska, redaktor naczelna Plotek.pl.

Bohaterkami pierwszego odcinka „#TRENDCHALLENGE” będą Julia Wieniawa, Maffashion i Sylwia Przybysz. Producentką programu jest Nina Cieślińska odpowiedzialna m.in. za inne popularne programy wideo Plotek.pl – „Koło Plotka” i „Tamagoczi”.

Kanał Plotek.pl na YouTube subskrybuje już ponad 360 tys. internautów, co czyni go najpopularniejszym kanałem ze wszystkich polskich serwisów o tematyce show-biznesowej. Prezentowane są w nim m.in. wywiady z gwiazdami, ciekawostki i zestawienia dotyczące celebrytów oraz popularne cykle, jak interaktywny format „Tamagoczi” czy „Koło Plotka" – program, w którym zaproszeni celebryci lub influencerzy muszą zmierzyć się z wylosowaną przez siebie kategorią – pytaniem, wyznaniem lub zadaniem przygotowanym przez redakcję.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764