logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„True Love” - reality show od 27 lutego w TVN7 i Player.pl

  PR 13.01.2023, przeczytano 574 razy

W nowej, niezwykłej lokalizacji - egzotycznej Kolumbii - wystartowały zdjęcia do totalnie nieprzewidywalnego reality show Siódemki - "True Love"! Po raz pierwszy w historii programów randkowych nie będzie miejsca na układy, misterne intrygi i przemyślane strategie! Szczerość uczuć i zamiarów zweryfikuje bowiem... wykrywacz kłamstw! Przewodnikiem po świecie zawiązujących się miłosnych relacji będzie - debiutująca w roli prowadzącej - Edyta Zając!


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_true-love_---reality-show-od-27-lutego-w-tvn7-i-player.pl,398627,artykul.html

Zasady programu z pozoru są proste - na Karaibach, w luksusowej wakacyjnej posiadłości, spotyka się grupa singli, a każdy z nich ma szansę wygrać podwójną nagrodę – prawdziwą miłość oraz duże pieniądze. I to dokładnie w tej właśnie kolejności! Żeby wyjechać z wygraną pieniężną, muszą naprawdę się zakochać! Tylko prawdziwe uczucie może przetrwać regularne testy wykrywaczem kłamstw. Każda nieszczera intencja i fałsz zostaną szybko wychwycone przez urządzenie, więc ci, którzy uwielbiają miłosne gierki czy niezobowiązujące romanse, nie zagrzeją długo miejsca w programie. W "True Love" chodzi o prawdziwą miłość!

Na karaibskim wybrzeżu zamieszka 10 singli, którzy marzą o znalezieniu drugiej połówki. W trakcie wakacyjnego pobytu, uczestnicy będą randkować, nawiązywać relacje, a podczas Ceremonii Prawdy, zostaną poddani testowi. Wykrywacz kłamstw oceni, czy ich odpowiedzi są szczere. Informacje te będą stanowić nie lada wskazówki. Pomogą zweryfikować kto blefuje, a kto faktycznie angażuje się w związek oraz sprawdzić jakie poglądy na miłość i wierność mają uczestnicy. Podczas Ceremonii Miłości, wszystkie zebrane dane, pozwolą singlom podjąć decyzję, z kim mieliby szansę na najprawdziwsze uczucie. Utrudnieniem będzie pojawianie się w resorcie nowych, atrakcyjnych graczy. Jeśli więc ktoś stanie przed dylematem, czy pozostać w dotychczasowym związku, czy rzucić się w ramiona nowej osoby, to wystarczy, że zaufa swojej intuicji, przestanie kalkulować i pójdzie za głosem serca!

- "True Love" to zupełnie nowa propozycja programowa, która trafi na antenę TVN7 już wiosną. Chcieliśmy zaskoczyć widzów czymś świeżym, niekonwencjonalnym. I taki właśnie jest pomysł użycia wariografu w randkowym show! Z jednej strony pozwala uczestnikom na otrzymanie pewnej gwarancji, potwierdzenia uczuć partnera, z drugiej jednak odsłania prawdziwe motywy i intencje, a nawet odkrywa wstydliwe tajemnice. Prowadzącą program została Edyta Zając. To też niespodzianka, ponieważ edycje zagraniczne zwykle nie miały gospodarza. Czy to jedyne zaskoczenie, jakie czeka widzów i fanów formatu? Przekonacie się wiosną! - mówi Katarzyna Mazurkiewicz, Dyrektor Programowa TVN7 & TVN Fabuła

Program "True Love" oparty jest na formacie stworzonym przez Warner Bros. Discovery. Polską wersję produkuje firma Golden Media Polska.

- Bardzo cieszy nas zaufanie stacji TVN7, która powierza nam produkcję kolejnego, dużego formatu reality show. Tym razem będzie to nowatorski projekt True Love, w którym najważniejsze są prawdziwe uczucia i emocje uczestników. Za jego realizację w Kolumbii odpowiada nasz stały doświadczony team, wyspecjalizowany w dużych produkcjach międzynarodowych, takich jak m.in. Hotel Paradise. Cieszę się także na współpracę z prowadzącą show - Edytą Zając. To duża przyjemność pracować z nowymi, utalentowanymi osobami.  - mówi Grzegorz Piekarski, Dyrektor Zarządzający Golden Media Polska

"True Love" już od 27 lutego w TVN7 i Player.pl!

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764