logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Trzecia kawa z Jackiem Cyganem” w Radiu Pogoda

  PR 06.04.2021, przeczytano 134 razy
ilustracja

Od 6 kwietnia 2021 r. codziennie rano w Radiu Pogoda będzie można dowiedzieć się, jak powstawały największe przeboje Jacka Cygana i posłuchać tych wyjątkowych piosenek. Zadba o to sam legendarny już twórca, który zaprosi słuchaczy na "Trzecią kawę z Jackiem Cyganem".


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_trzecia-kawa-z-jackiem-cyganem_-w-radiu-pogoda,390904,artykul.html

W kwietniu br. do redakcji Radia Pogoda dołączył Jacek Cygan. Codziennie po godz. 10:00 będzie można go usłyszeć w specjalnej rozmowie "Trzecia kawa z Jackiem Cyganem", w ramach pasma "Radio Pogoda - najpiękniejsze melodie". W audycji pojawią się historie powstania największych przebojów tego autora, nie zabraknie też niesamowitych opowieści na temat świata show-biznesu lat 70. i 80. oraz oczywiście samych piosenek.

- Jacek Cygan uwielbia opowiadać o piosenkach - nie tylko swoich, ale też i tych, z którymi jest emocjonalnie związany. Świetnie czuje tekst i muzykę, a przy tym jest istną kopalnią muzycznych historii, ciekawostek i anegdot. Można go słuchać godzinami, z czym na pewno zgodzą się słuchacze Radia Pogoda, jeśli zechcą wypić "Trzecią kawę z Jackiem Cyganem" - mówi Jakub Mędrzycki z Radia Pogoda, który będzie prowadził rozmowy z Jackiem Cyganem.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TikTok wiodąca platforma krótkich filmów wideo, wprowadza nową funkcję dla reklamodawców chcących budować świadomość marki i zwiększać efektywność prowadzonych kampanii marketingowych. TikTok Reach & Frequency oferuje przejrzyste warunki planowania działań brandingowych, monitorowanie grona odbiorców oraz liczby wyświetleń przekazu reklamowego....
Aż 10 tys. zł mogą wygrać słuchacze Radia Złote Przeboje w nowym konkursie antenowym "Dycha po ósmej". Zabawa, w której można wziąć udział od dziś - środy, 14 kwietnia 2021 r., rozgrywana jest w porannej audycji "Złote Przeboje na dzień dobry". Uczestnicy konkursu w 10 sekund będą musieli odgadnąć nazwiska gwiazd, których głosy...
„People first. Not cookies” - Grupa Wyborcza z nowym hasłem
Grupa Wyborcza, która zajmuje się sprzedażą reklam marki Wyborcza, podkreśla w swoich działaniach nowe hasło - „People first. Not cookies”. Nawiązuje w ten sposób do skoncentrowania działań marki wokół prawdziwych odbiorców – czytelników, użytkowników i subskrybentów Wyborcza.pl, a w wymiarze reklamowym – na...
Nowa strategia rozwoju platformy informacyjnej Newsme.pl
Po trzech latach obecności na rynku mediów newsme.pl ze swoją aktywną i oddaną społecznością budowaną przez cały ten czas decyduje się na intensyfikację oraz dynamizację działań. W tym celu przedstawia nową strategię rozwoju z zachowaniem esencji ducha marki – tak wewnątrz, jak i zewnątrz. To kompleksowy i gruntowny proces rozbudowy, wykorzystujący dotychczasowy...
Awanse i zmiany w zespole komunikacji korporacyjnej Agory
Od kwietnia 2021 r. Agata Staniszewska, rzecznik prasowy Agory jest jednocześnie zastępcą dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej spółki. Dyrektorem komunikacji Agory jest od wielu lat Nina Graboś, łącząca od listopada 2020 r. zadania szefowej zespołu ds. PR i relacji inwestorskich z rolą szefa biura zarządu Agory. Oprócz tego od lutego 2021 r. Anna Fidos jako...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2021 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764