logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Trzymaj się faktów” - kampania Wyborcza.pl na wybory prezydenckie

  PR 02.05.2025, przeczytano 271 razy
ilustracjastrzałka

„Gazeta Wyborcza” przygotowała wyjątkową ofertę prenumeraty cyfrowej, która ma na celu wspieranie świadomych decyzji wyborczych. W czasach, gdy media społecznościowe pełne są półprawd, fake newsów i manipulacji polityków, „Gazeta Wyborcza” niezmiennie stawia na rzetelność i sprawdzone informacje i zachęca do dzielenia się dostępem do subskrypcji, tak, aby jak najwięcej osób miało dostęp do jej treści. 


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_trzymaj-sie-faktow_---kampania-wyborcza.pl-na-wybory-prezydenckie,408622,artykul.html

W ramach działań pod hasłem „Kup 3 za 1 i podziel się faktami” Wyborcza.pl zachęca do skorzystania z możliwości dzielenia się prenumeratą z dwiema wybranymi osobami. Opcję podzielenia się dodatkowymi dostępami na wybory otrzymali też aktywni czytelnicy pakietu Premium Wyborcza.pl. 

Zachęcamy do podzielenia się subskrypcją z rodziną, znajomymi lub młodymi wyborcami, którzy po raz pierwszy będą mieli okazję głosować, by zapewnić dostęp do wiarygodnych źródeł, które pomagają lepiej zrozumieć mechanizmy polityczne, źródła finansowania partii oraz ich powiązania. Dzięki temu, każdy może podejmować świadome i odpowiedzialne decyzje wyborcze” - mówi Roman Imielski, pierwszy zastępca redaktora naczelnego Wyborczej.  

Dodatkowo, we współpracy z popularnymi na TikToku i Instagramie influencerami, „Gazeta Wyborcza” rozda 30 000 bezpłatnych dostępów skierowanych do młodej publiczności. To szczególnie ważne dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z wyborami. 

Z myślą o najbardziej zaangażowanych czytelnikach, „Gazeta Wyborcza" wprowadza nowy Pakiet Ambasadorski, który łączy prestiż z wyjątkowymi korzyściami. Sto pierwszych osób, które zdecydują się na jego zakup, otrzymają tytuł „Ambasadora lub Ambasadorki Gazety Wyborczej” oraz dożywotnią prenumeratę cyfrową i wyjątkowe przywileje, m.in. udział w kameralnym powyborczym spotkaniu z Adamem Michnikiem, zaproszenia na eventy i wizyta w redakcji „Gazety Wyborczej”. 

To kolejne działania redakcji, mające na celu przybliżenie czytelniczkom i czytelnikom tematyki wyborów i zachęcenie wszystkich do skorzystania ze swojego prawa do głosowania. Akcji towarzyszy kampania promocyjna w internecie (portale Grupy Agora, sieć reklamowa Meta, Google), na nośnikach outdoor (AMS) oraz w prasie.  

Źródło: Agora S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Mediapanel za kwiecień 2025 - Internet
Poniżej prezentujemy szczegółowe zagregowane miesięczne dane pochodzące z badania internetu: rankingi wydawców i witryn internetowych oraz aplikacji. Prezentujemy również zestawienie audytowanych playerów audio i wideo – ich wyniki pokazujemy w agregacji do grup mediowych, biorących udział w badaniu.
Mediapanel za kwiecień 2025 - zestawienie tematyczne i funkcjonalne
Prezentujemy zestawienia TOP 10 brandów z wybranych kategorii tematycznych i funkcjonalnych badania Mediapanel. Rankingi utworzone zostały wg łącznego zasięgu serwisów www i aplikacji mobilnych poszczególnych brandów. Wskaźnik "użytkownicy" (real users) oznacza liczbę osób odwiedzających daną stronę lub aplikację, nie zaś liczbę aktywnych użytkowników platform / serwisów...
TVP, TVN24 i Polsat News zorganizują debatę przed II turą wyborów prezydenckich
Telewizja Polska wspólnie z TVN24 i Polsat News – jeśli dojdzie do II tury wyborów na urząd prezydenta RP – zorganizuje debatę prezydencką z udziałem dwóch kandydatów, którzy spotkają się w II turze wyborów w dniu 1 czerwca 2025 roku. Debata odbędzie się w środę, 21 maja o godz. 20:00 w siedzibie Telewizji Polskiej przy ul. Woronicza 17.
Ponad 2,5 miliona widzów debaty prezydenckiej w TVP
Debata prezydencka Telewizji Polskiej z 12 maja 2025 roku – ostatnia przed wyborami prezydenta RP zaplanowanymi na 18 maja br. – okazała się najchętniej oglądanym wydarzeniem tego typu ze wszystkich debat transmitowanych przez polskie media w tym roku. W TVP1, TVP Info i TVP Polonia zgromadziła ona 2,53 mln widzów, co przełożyło się na łączny udział w paśmie na...
Filmy nagrodzone w Cannes w Klubie Konesera w Polsat Box Go
Kino artystyczne to prawdziwa skarbnica różnorodnych i inspirujących filmów. W Polsat Box Go w Klubie Konesera dostępne są starannie wyselekcjonowane produkcje z całego świata – obrazy, które zdobyły uznanie krytyków i widzów na całym świecie. Wśród nich znajduje się kilkadziesiąt tytułów nagrodzonych i docenionych na Festiwalu Filmowym w Cannes, m.in.: „Dziewczyna z...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764