logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Turning Points” - noworoczny magazyn „Gazety Wyborczej” i „New York Timesa”

  PR 30.12.2019, przeczytano 410 razy
ilustracjastrzałka

Druga zimna wojna? Koniec liberalnej demokracji? Co czeka ludzkość w 2020 r.? We wtorek, 31 grudnia br. wraz z „Gazetą Wyborczą” ukaże się „Turning Points” - specjalny magazyn stworzony przez redakcję „New York Timesa” i „Gazety Wyborczej”. Czytelnicy znajdą w nim rozważania wybitnych ludzi polityki, biznesu, nauki i kultury dotyczące wydarzeń, które mogą poruszyć świat w nadchodzącym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_turning-points_---noworoczny-magazyn-_gazety-wyborczej_-i-_new-york-timesa_,385213,artykul.html

Po dekadzie chaosu czas na strach; nasza przyszłość zależy od społeczności; afrykańscy przedsiębiorcy będą siłą napędową kolejnej rewolucji cyfrowej; demokracje zachodnie oddają pole Chinom i różnym autokratom, rosną korupcja i nierówności społeczne - między innymi takie tezy będzie można przeczytać w noworocznym dodatku „Gazety Wyborczej” i „New York Timesa” zatytułowanym „Turning Points”. Ich autorami są znani intelektualiści, biznesmeni i politycy, jak: Jack Ma, Raghuram G. Rajan, Niall Ferguson, Darren Aronofsky czy Carles Puigdemont, którzy - podsumowując mijającą dekadę - z niepokojem patrzą w przyszłość. Co przyniesie rok 2020? Jakie zmiany technologiczne, polityczne oraz klimatyczne czekają ludzkość i jak zaradzić ich destrukcyjnym konsekwencjom?

- Nieszczęścia trapiące dzisiejszy świat mają wiele twarzy: Trumpa, brexitu czy ruchu żółtych kamizelek. U ich źródeł tkwią na ogół zmiany technologiczne i globalizacja. (...) Aby zwalczyć nierówności społeczne i poczucie bezradności, trzeba wspierać lokalne społeczności i zachęcać obywateli do angażowania się w demokratyczne działania  - twierdzi indyjski ekonomista, Raghuram G. Rajan.

Ponad to w „Turning Pionts” będzie można przeczytać m.in. o: Harmony - pierwszym na świecie robocie erotycznym, wyposażonym w sztuczną inteligencję opisanym przez Sayaka Murata; trwającej już zimnej wojnie z Chinami w opinii historyka Niall'a Ferguson'a; granicach kneblujących liberalną demokrację według byłego przewodniczącego Katalonii Carles'a Puigdemont'a; Grecie Thunberg, ikonie, jakiej potrzebuje nasza planeta zdaniem Darren'a Aronofsky'ego, a także o powrocie populizmu w Argentynie.

Magazyn „Turning Points” ukaże się we wtorek, 31 grudnia br. wraz z „Gazetą Wyborczą”, której cena wyniesie 6,99 zł.

„Gazetę Wyborczą” i magazyn wspiera kampania promocyjna prowadzona w radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej, autopromocja w papierowym wydaniu dziennika i jego dodatkach, serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Pierwsze wydanie dziennika w roku 2020 ukaże się 2 stycznia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Sztuczna inteligencja generuje już teksty o takiej samej wartości jak te tworzone przez ludzi
Model językowy w trzy sekundy nauczy się sposobu mówienia danej osoby, a potem wypowie dowolny komunikat jej głosem i z jej emocjami. Najprawdopodobniej w takim kierunku rozwiną się algorytmy generujące dziś komunikaty tekstowe o walorach równoznacznych z tymi, które tworzą ludzie. Choć technologia przynosi wiele korzyści, związanych np. z łatwiejszą...
Mediowe sąsiedztwo reklamy online, a postrzeganie marki
23 stycznia MAGNA Media Trials, we współpracy z Channel Factory opublikowały wyniki badania Quantifying the Grey: The Nuances of Questionable Content dotyczącego wątpliwych treści w reklamie online i ich wpływu na postrzeganie marki.
Nowa odsłona programu „Halo Polacy”
„Halo Polacy” to program o Polakach przebywających w różnych zakątkach świata. Niedawno zadebiutował w serwisie WP Turystyka, w lutym rozpoczęła się emisja kolejnych odcinków przygotowanych w nowej oprawie.
Grupa PMPG kontynuuje horyzontalny rozwój serwisu wprost.pl. Strategia na rok 2023 zakłada koncentrację wydawcy zarówno na bieżących tematach polityczno-gospodarczych, jak i tematyce zdrowotnej czy lifestylowej. Kluczowy w tym obszarze jest segment zdrowia i odżywiania. Uruchomiony w drugiej połowie 2022 roku serwis dom.wprost.pl jest najnowszą domeną tematyczną wydawcy,...
Kto (i dlaczego) powinien bać się TikToka?
Jeszcze niedawno TikTok budził skojarzenia przede wszystkim z niewinnymi filmikami z tańczącymi ludźmi, apetycznym jedzeniem czy uroczymi zwierzątkami. Dziś dyskusja na temat serwisu przybrała znacznie poważniejszy ton. Na blokadę aplikacji ze względu m.in. na bezpieczeństwo narodowe zdecydowały się Indie i Stany Zjednoczone, ale nie Polska. Coraz głośniej jest również o...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764