logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Turning Points” - noworoczny magazyn „Gazety Wyborczej” i „New York Timesa”

  PR 30.12.2019, przeczytano 528 razy
ilustracjastrzałka

Druga zimna wojna? Koniec liberalnej demokracji? Co czeka ludzkość w 2020 r.? We wtorek, 31 grudnia br. wraz z „Gazetą Wyborczą” ukaże się „Turning Points” - specjalny magazyn stworzony przez redakcję „New York Timesa” i „Gazety Wyborczej”. Czytelnicy znajdą w nim rozważania wybitnych ludzi polityki, biznesu, nauki i kultury dotyczące wydarzeń, które mogą poruszyć świat w nadchodzącym roku.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_turning-points_---noworoczny-magazyn-_gazety-wyborczej_-i-_new-york-timesa_,385213,artykul.html

Po dekadzie chaosu czas na strach; nasza przyszłość zależy od społeczności; afrykańscy przedsiębiorcy będą siłą napędową kolejnej rewolucji cyfrowej; demokracje zachodnie oddają pole Chinom i różnym autokratom, rosną korupcja i nierówności społeczne - między innymi takie tezy będzie można przeczytać w noworocznym dodatku „Gazety Wyborczej” i „New York Timesa” zatytułowanym „Turning Points”. Ich autorami są znani intelektualiści, biznesmeni i politycy, jak: Jack Ma, Raghuram G. Rajan, Niall Ferguson, Darren Aronofsky czy Carles Puigdemont, którzy - podsumowując mijającą dekadę - z niepokojem patrzą w przyszłość. Co przyniesie rok 2020? Jakie zmiany technologiczne, polityczne oraz klimatyczne czekają ludzkość i jak zaradzić ich destrukcyjnym konsekwencjom?

- Nieszczęścia trapiące dzisiejszy świat mają wiele twarzy: Trumpa, brexitu czy ruchu żółtych kamizelek. U ich źródeł tkwią na ogół zmiany technologiczne i globalizacja. (...) Aby zwalczyć nierówności społeczne i poczucie bezradności, trzeba wspierać lokalne społeczności i zachęcać obywateli do angażowania się w demokratyczne działania  - twierdzi indyjski ekonomista, Raghuram G. Rajan.

Ponad to w „Turning Pionts” będzie można przeczytać m.in. o: Harmony - pierwszym na świecie robocie erotycznym, wyposażonym w sztuczną inteligencję opisanym przez Sayaka Murata; trwającej już zimnej wojnie z Chinami w opinii historyka Niall'a Ferguson'a; granicach kneblujących liberalną demokrację według byłego przewodniczącego Katalonii Carles'a Puigdemont'a; Grecie Thunberg, ikonie, jakiej potrzebuje nasza planeta zdaniem Darren'a Aronofsky'ego, a także o powrocie populizmu w Argentynie.

Magazyn „Turning Points” ukaże się we wtorek, 31 grudnia br. wraz z „Gazetą Wyborczą”, której cena wyniesie 6,99 zł.

„Gazetę Wyborczą” i magazyn wspiera kampania promocyjna prowadzona w radiu i na nośnikach reklamy zewnętrznej, autopromocja w papierowym wydaniu dziennika i jego dodatkach, serwisie Wyborcza.pl oraz w mediach społecznościowych. Działania przygotował i zaplanował dział marketingu „Gazety Wyborczej”.

Pierwsze wydanie dziennika w roku 2020 ukaże się 2 stycznia.

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Google: Ads Safety Report 2023
Miliardy ludzi na całym świecie, szukając istotnych dla nich informacji, polegają na naszych produktach i usługach. Dotyczy to także reklam. Dlatego zatrudniamy tysiące osób, które każdego dnia dbają o nasz system reklamowy i jego wiarygodność. Dziś publikujemy nasz coroczny Raport na temat bezpieczeństwa reklam (Ads Safety Report), aby podzielić się postępami, jakie...
Facebook przegrywa w sądzie: nie może cenzurować, jak chce i kogo chce
Blokując konta i grupy Społecznej Inicjatywy Narkopolityki (SIN), Meta naruszyła dobra osobiste organizacji. Sąd wydał właśnie przełomowy wyrok w sprawie prowadzonej przez Fundację Panoptykon, potwierdzając tym samym, że platformy internetowe nie mogą blokować, jak chcą i kogo chcą. A osoby zablokowane mają prawo do sądu we własnym kraju.
Gremi Media jedynym polskim wydawcą 5. edycji Subscriptions Academy
Gremi Media bierze udział w pięciomiesięcznym prestiżowym programie Subscriptions Academy EMEA 2024, realizowanym przez FT Strategies, pod patronatem Googleʼa. Program ma na celu wspieranie zaawansowanych cyfrowo wydawców w przyspieszaniu wzrostu przychodów ze sprzedaży subskrypcji.
Telewizja Polska integruje działania marketingowe
Telewizja Polska rozszerza Biuro Reklamy o departament marketingu. Dotychczasowe działania marketingowe zostaną połączone w ramach jednego Biura Reklamy i Marketingu pod kierownictwem Marcina Gudowicza. Nowa inicjatywa organizacyjna, która obejmie zarówno działalność marketingową, sprzedażową, jak i reklamową, ma na celu stworzenie efektywnej i spójnej struktury, która...
Radosław Kotarski prowadzącym teleturnieju „Va Banque”
We wtorek, 2 kwietnia o godz. 18:10 TVP2 zaprasza widzów na pierwszy odcinek ,,Va Banque" w całkowicie nowej odsłonie, którego gospodarzem będzie Radosław Kotarski - znany popularyzator wiedzy, pisarz i dziennikarz.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764