logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

Portfolio: „Tutaj w spokoju powstaje…” - kampania marki Lumiko

  PR 07.11.2018, przeczytano 2584 razy
ilustracjastrzałka

Marka Lumiko wystartowała z kolejną odsłoną ogólnopolskiej kampanii reklamowej „Tutaj w spokoju powstaje…”, którą chce udowodnić, jak ważny w życiu jest spokój.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/portfolio%3A-_tutaj-w-spokoju-powstaje%E2%80%A6_---kampania-marki-lumiko,380042,artykul.html

Lumiko, jako jeden z producentów maseł i serów, obecny na polskim rynku od lat, doskonale wie, że jedną z charakterystycznych cech współczesnego społeczeństwa jest nadmierny pośpiech oraz związany z nim stres. A to czego najczęściej brakuje, to chwile spokoju, odprężenia i wyciszenia. Większość ludzi, choć o tym marzy, to na co dzień zdaje się zapominać, że chwile zwolnienia są tak samo ważne i potrzebne jak zdrowa dieta, ruch czy sen.

Właśnie dlatego Lumiko w swojej kampanii stara się przekonać, że nie tylko można, ale i warto żyć nieco spokojniej, i że spokój ducha jest jedną z największych wartości, a w połączeniu z naturą i tradycją, źródłem mądrości, równowagi i zdrowia.

ilustracjastrzałka

Marka zaprasza wszystkich na lubelską wieś pełną natury, pięknych widoków i błogich chwil odprężenia, gdzie mieszkańcom żyje się znacznie spokojniej i przyjemnej, a produkty, który tam powstają pozwalają zasmakować spokoju.

Aby jeszcze lepiej oddać sielskość i bajkowość polskiej wsi, agencja Dziadek do orzechów postawiła w tegorocznej kampanii reklamowej na kreacje będące nie zdjęciami, a obrazami. Do współpracy zaproszono plastyka Piotra Fąfrowicza, który przygotował zestaw niezwykłych, nieco odrealnionych ilustracji, które stały się podstawą wizualną całej komunikacji.

ilustracjastrzałka

Obrazy Piotra Fąfrowicza są obecne online jako statyczne i animowane posty na Facebooku i Instagramie, w outdoorze na billboardach premium w 7 miastach Polski (Kraków, Katowice, Wrocław, Łódź, Poznań, Szczecin, Gdańsk), oraz jako 15” animacje w warszawskich tramwajach i pociągach Kolei Mazowieckich.

Do współpracy przy realizacji kampanii zaproszono też znanych youtuberów ,,Kuchnię Renaty" oraz ,,Dawida Franka", którzy odwiedzili okolice Łukowa i przygotowali materiały video, w których opowiadają i przekonują o zaletach życia na wsi.

ilustracjastrzałka

W ramach kampanii odświeżono także trzy zeszłoroczne spoty reklamowe, do których dodano elementy ilustrowane spajając je z obecnym kierunkiem komunikacji. Spoty są emitowane na YouTube.

Kampania „Tutaj w spokoju powstaje…” jest drugą ogólnopolską kampania marki Lumiko przygotowaną przez agencję Dziadek do orzechów i potrwa do końca listopada.

ilustracjastrzałka

Credits:

  • Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala
  • Planner: Albert Stęclik
  • Creative & Copywriter: Katarzyna Szybowska
  • Social Media Manager: Aneta Pastuszak
  • Account director: Konrad Helwig
  • Client Service / Producent agencyjny: Kinga Karcz
  • Ilustracje: Piotr Fąfrowicz
  • Zakup mediów: Dziadek do orzechów / Ströer Media

Źródło: Dziadek do orzechów

www.dziadekdoorzechow.com

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowa seria profesjonalnych monitorów Sony Bravia
Firma Sony ogłosiła dziś, że rodzina monitorów profesjonalnych BRAVIA powiększa się o zupełnie nowy, flagowy 98-calowy monitor z serii FW-BZ53L, wyposażony w powłokę Deep-Black Non-Glare Poszerzeniu ulega tez oferta podstawowych monitorów serii BZ30L do której dla klientów w Europie dołącza monitor w wersji 98-calowej., Niedawno ogłoszone...
Samsung Electronics liderem rynku digital signage 15. rok z rzędu
Centrum badań rynku Omdia ogłosiło, że Samsung Electronics 15 rok z rzędu został uznany za producenta numer jeden w zakresie produktów wyświetlania profesjonalnego [1] . Według firmy badawczej w minionym roku Samsung nie tylko był liderem globalnego sektora signage z 33 proc. udziałem, ale także sprzedał ponad 2 mln urządzeń – to rekordowa liczba dla...
Kampania Pepsi: Thirsty for more
Marka Pepsi wystartowała z kampanią marketingową pod hasłem „Thirsty for more”. W ramach działań zaplanowano szereg wyjątkowych i niestandardowych aktywności mających na celu zachęcenie konsumentów do odkrycia nowej ery świata Pepsi. Aktywacja jest efektem globalnej transformacji marki, która przeszła największy rebranding od ponad 14 lat.
Xiaomi rozpoczęło współpracę z gwiazdami polskiej siatkówki
Aleksander Śliwka, Kamil Semeniuk i Marcin Janusz rozpoczęli współpracę z Xiaomi. Od dziś na swoich kanałach społecznościowych będą dzielić się fragmentami ze swojego życia, treningów, a w szczególności z najważniejszych spotkań meczowych w tym roku. Nowi przyjaciele marki będą relacjonować legendarne momenty zdjęciami przy użyciu telefonów...
Lincoln Electric powierza Kinesso obsługę w digitalu
Lincoln Electric, specjalizujący się w zakresie projektowania, rozwoju i wytwarzania produktów do spawania, cięcia, lutowania i zautomatyzowanych rozwiązań dla przemysłu, wybrał w przetargu na obsługę digital ofertę agencji KINESSO (IPG Mediabrands).
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764