logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Twoje wsparcie” – ruszyła nowa kobieca kampania marki Seni i agencji Ancymony

  PR 17.05.2023, przeczytano 654 razy
ilustracja

Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych (TZMO), właściciel marki Seni, wybrało w przetargu Ancymony. Agencja jest odpowiedzialna za najnowszą kampanię marki „Twoje wsparcie”. TZMO SA to polski producent i dostawca wyrobów oraz usług medycznych (Seni, Matopat, CitoNet), artykułów higienicznych Bella i kosmetycznych (Eva). W ramach Grupy TZMO działa 56 spółek zlokalizowanych w 18 krajach świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_twoje-wsparcie_-%E2%80%93-ruszyla-nowa-kobieca-kampania-marki-seni-i-agencji-ancymony,399991,artykul.html

Najnowsza kampania marki Seni opowiada o sile kobiet, rozumianej przez pryzmat wytrzymałości i porusza niezwykle ważny temat nietrzymania moczu, który podlega tabu. Agencja stworzyła kampanię opartą na wartościach i emocjach, a nie samych produktach. W stworzenie całej kampanii na każdym etapie produkcji zaangażowany był zespół składający się wyłącznie z kobiet.

- Rozpoczynając pracę strategiczną, zadałyśmy sobie pytanie: skoro potrafimy krzyczeć na ulicach i walczyć o swoje prawa, to dlaczego wciąż (my, kobiety) nie rozmawiamy ze sobą o nietrzymaniu moczu? W kobiecym empowermencie brakowało przestrzeni na szczerą rozmowę na ten temat. Seni to zmienia. Zdejmujemy tabu dotyczące inkontynencji, aby dać kobietom poczucie wspólnoty i zniwelować wstyd. Normalizujemy fizjologię. W naszej kampanii stawiamy na moc kobiet wyrażoną jako wytrzymałość. Kobiety wytrzymują wiele trudnych sytuacji w codziennym życiu, takich jak nieudane randki, porody, nieprzespane noce, ale także śmiech do rozpuku czy przygody życia. Pokazujemy, że kobieca wytrzymałość ma wiele wymiarów emocjonalnych i wpisuje się naturalnie w kategorię produktową wkładek i bielizny chłonnej. Osobiście jestem niezwykle wdzięczna klientkom, które obdarzyły nas tak ogromnym zaufaniem. To wyjątkowa kampania, w której zarówno po stronie klienta, jak i kreacji oraz produkcji pracowały w zdecydowanej większości kobiety. To właśnie dyrektorki, managerki, kreatywne, reżyserka wraz z asystentką oraz operatorka (DOP) sprawiły, że ta kampania ma niesamowitą siłę, a jednocześnie jest empatyczna - komentuje Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka, agencja Ancymony.

- Marka Seni od wielu lat zaangażowana jest w działania budujące świadomość nt. kobiecego zdrowia. Dlatego stworzyliśmy projekt Kontynent Kobiet – bezpieczną przestrzeń, w której w sposób otwarty, ale przede wszystkim merytoryczny rozmawiamy o nietrzymaniu moczu. Wraz z profesjonalistami przygotowaliśmy pierwszy w Polsce poradnik „77 faktów o nietrzymaniu moczu”, w którym wyjaśniamy najczęstsze przyczyny, czynniki ryzyka, omawiamy przebieg inkontynencji w różnych okresach życia kobiety, a także omawiamy profilaktykę. Uświadamiamy przede wszystkim, że każde nietrzymanie moczu wymaga uwagi i konsultacji ze specjalistą.  Jako marce Seni zależy nam na tym, żeby rosła świadomość społeczna na temat nietrzymania moczu i żeby każda kobieta miała dostęp do rzetelnej wiedzy - wskazuje dodaje Joanna Hain-Listewnik, Kierownik ECOD, Manager of European Center for Long Term Care, TZMO Global.

- Kiedy miesiączka powoli przestaje być tematem tabu, o nietrzymaniu moczu raczej się milczy, mimo że dotyczy ono bardzo wielu kobiet. Kampania „Twoje wsparcie” powstała z myślą właśnie o nich i o ich potrzebach. Naszym głównym celem było dotarcie do kobiet w różnym wieku z przekazem, że nietrzymanie moczu nie jest powodem do rezygnowania z codziennych aktywności - mówi Julia Kijewska, specjalistka ds. marketingu farmaceutycznego, TZMO SA.

- Przy projektowaniu linii Seni Lady przywiązaliśmy dużą wagę do indywidualnych potrzeb naszych klientek. Dlatego nasza oferta jest bardzo szeroka, aby zapewnić optymalne dopasowanie do stopnia nietrzymania moczu i preferencji - komentuje Monika Małek, specjalistka ds. marketingu farmaceutycznego, TZMO SA.

Agencja Ancymony odpowiada za ideę kreatywną, kreację, spoty, przygotowanie key visuali, kampanię digitalową, landing page, content marketing oraz zakup mediów ze wsparciem domu mediowego Starcom. Agencja sprawowała także nadzór nad produkcją spotów oraz sesją zdjęciową. Za produkcję odpowiada Film Fiction. Twórczyniami spotu są Anna Bajorek (reżyserka) oraz Dominika Podczaska (DOP, autorka zdjęć). Kampania obejmuje takie nośniki jak: TV, digital, social media, video online, display i content marketing. 

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Salestube wchodzi na rynek brytyjski
Salestube, spółka MarTech & e-commerce connected należąca do Group One, największej niezależnej grupy marketingowo-technologicznej w Polsce, otwiera nowe biuro w Londynie – europejskim centrum reklamy i innowacji technologicznych. Ekspansja na rynek brytyjski odbywa się w ramach joint venture z należącą do wieloletniego partnera grupy Serviceplan Group, agencją...
FESPA: Mimaki Europe z nową wizją i ofertą
Mimaki Europe, przodujący dostawca przemysłowych drukarek atramentowych i ploterów tnących, zaprezentował swoją nową wizję, strukturę i strategię wejścia na rynek na tle nowych innowacji produktowych, które zadebiutowały na targach FESPA Global Print Expo 2025.
KERRIS kontynuuje współpracę z MAKRO
Agencja KERRIS przedłużyła współpracę z MAKRO Polska, liderem na rynku hurtowni wspierającym sektor HoReCa oraz handel tradycyjny. Po roku udanej współpracy w zakresie obsługi kanałów social media, KERRIS nie tylko utrzymał prowadzenie działań, ale również poszerzył zakres usług o nowy kanał komunikacji – Instagram.
Panasonic LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) - obiektyw zmiennoogniskowy
Panasonic przedstawia nowy obiektyw LUMIX S 24-60mm F2.8 (S-E2460) z mocowaniem L-Mount. Nowy obiektyw w linii LUMIX standard zoom charakteryzuje się dużą przysłoną F2.8 w całym, wszechstronnym zakresie ogniskowych. Jego unikalna, kompaktowa i lekka konstrukcja zwiększa mobilność, czyniąc go idealnym wyborem do fotografii dynamicznej, krajobrazów i architektury,...
Publicis Warsaw uruchamia Team Promo
W odpowiedzi na potrzeby klientów oraz wyzwania rynkowe agencja Publicis Warsaw (d. Publicis Worldwide Poland) uruchamia Team Promo, specjalizujący się w tworzeniu innowacyjnych aktywacji konsumenckich typu „buy & get”, konkursów oraz loterii łączących kreatywność z najnowszymi osiągnięciami technologicznymi, w tym AI. Na czele zespołu stoi Bartłomiej...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2025 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764