logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Twoje wsparcie” – ruszyła nowa kobieca kampania marki Seni i agencji Ancymony

  PR 17.05.2023, przeczytano 391 razy
ilustracja

Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych (TZMO), właściciel marki Seni, wybrało w przetargu Ancymony. Agencja jest odpowiedzialna za najnowszą kampanię marki „Twoje wsparcie”. TZMO SA to polski producent i dostawca wyrobów oraz usług medycznych (Seni, Matopat, CitoNet), artykułów higienicznych Bella i kosmetycznych (Eva). W ramach Grupy TZMO działa 56 spółek zlokalizowanych w 18 krajach świata.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_twoje-wsparcie_-%E2%80%93-ruszyla-nowa-kobieca-kampania-marki-seni-i-agencji-ancymony,399991,artykul.html

Najnowsza kampania marki Seni opowiada o sile kobiet, rozumianej przez pryzmat wytrzymałości i porusza niezwykle ważny temat nietrzymania moczu, który podlega tabu. Agencja stworzyła kampanię opartą na wartościach i emocjach, a nie samych produktach. W stworzenie całej kampanii na każdym etapie produkcji zaangażowany był zespół składający się wyłącznie z kobiet.

- Rozpoczynając pracę strategiczną, zadałyśmy sobie pytanie: skoro potrafimy krzyczeć na ulicach i walczyć o swoje prawa, to dlaczego wciąż (my, kobiety) nie rozmawiamy ze sobą o nietrzymaniu moczu? W kobiecym empowermencie brakowało przestrzeni na szczerą rozmowę na ten temat. Seni to zmienia. Zdejmujemy tabu dotyczące inkontynencji, aby dać kobietom poczucie wspólnoty i zniwelować wstyd. Normalizujemy fizjologię. W naszej kampanii stawiamy na moc kobiet wyrażoną jako wytrzymałość. Kobiety wytrzymują wiele trudnych sytuacji w codziennym życiu, takich jak nieudane randki, porody, nieprzespane noce, ale także śmiech do rozpuku czy przygody życia. Pokazujemy, że kobieca wytrzymałość ma wiele wymiarów emocjonalnych i wpisuje się naturalnie w kategorię produktową wkładek i bielizny chłonnej. Osobiście jestem niezwykle wdzięczna klientkom, które obdarzyły nas tak ogromnym zaufaniem. To wyjątkowa kampania, w której zarówno po stronie klienta, jak i kreacji oraz produkcji pracowały w zdecydowanej większości kobiety. To właśnie dyrektorki, managerki, kreatywne, reżyserka wraz z asystentką oraz operatorka (DOP) sprawiły, że ta kampania ma niesamowitą siłę, a jednocześnie jest empatyczna - komentuje Emilia Czerwiec, business unit managerka & creative leaderka, agencja Ancymony.

- Marka Seni od wielu lat zaangażowana jest w działania budujące świadomość nt. kobiecego zdrowia. Dlatego stworzyliśmy projekt Kontynent Kobiet – bezpieczną przestrzeń, w której w sposób otwarty, ale przede wszystkim merytoryczny rozmawiamy o nietrzymaniu moczu. Wraz z profesjonalistami przygotowaliśmy pierwszy w Polsce poradnik „77 faktów o nietrzymaniu moczu”, w którym wyjaśniamy najczęstsze przyczyny, czynniki ryzyka, omawiamy przebieg inkontynencji w różnych okresach życia kobiety, a także omawiamy profilaktykę. Uświadamiamy przede wszystkim, że każde nietrzymanie moczu wymaga uwagi i konsultacji ze specjalistą.  Jako marce Seni zależy nam na tym, żeby rosła świadomość społeczna na temat nietrzymania moczu i żeby każda kobieta miała dostęp do rzetelnej wiedzy - wskazuje dodaje Joanna Hain-Listewnik, Kierownik ECOD, Manager of European Center for Long Term Care, TZMO Global.

- Kiedy miesiączka powoli przestaje być tematem tabu, o nietrzymaniu moczu raczej się milczy, mimo że dotyczy ono bardzo wielu kobiet. Kampania „Twoje wsparcie” powstała z myślą właśnie o nich i o ich potrzebach. Naszym głównym celem było dotarcie do kobiet w różnym wieku z przekazem, że nietrzymanie moczu nie jest powodem do rezygnowania z codziennych aktywności - mówi Julia Kijewska, specjalistka ds. marketingu farmaceutycznego, TZMO SA.

- Przy projektowaniu linii Seni Lady przywiązaliśmy dużą wagę do indywidualnych potrzeb naszych klientek. Dlatego nasza oferta jest bardzo szeroka, aby zapewnić optymalne dopasowanie do stopnia nietrzymania moczu i preferencji - komentuje Monika Małek, specjalistka ds. marketingu farmaceutycznego, TZMO SA.

Agencja Ancymony odpowiada za ideę kreatywną, kreację, spoty, przygotowanie key visuali, kampanię digitalową, landing page, content marketing oraz zakup mediów ze wsparciem domu mediowego Starcom. Agencja sprawowała także nadzór nad produkcją spotów oraz sesją zdjęciową. Za produkcję odpowiada Film Fiction. Twórczyniami spotu są Anna Bajorek (reżyserka) oraz Dominika Podczaska (DOP, autorka zdjęć). Kampania obejmuje takie nośniki jak: TV, digital, social media, video online, display i content marketing. 

Źródło: Ancymony

www.ancy.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Harman Phoenix - nowy, kolorowy film fotograficzny
HARMAN technology Ltd, jeden z największych na świecie producentów analogowych klisz fotograficznych, papierów do ciemni i chemii fotograficznej, ogłosił dzisiaj wprowadzenie na rynek HARMAN Phoenix 200, zupełnie nowego, limitowanego filmu kolorowego ISO 200, 35 mm.
Piotr Morko awansuje w Newline Interactive
Piotr Morko jest związany z Newline Interactive – liderem wśród producentów monitorów interaktywnych – od lipca 2020 roku. Odpowiadał dotychczas za komunikację marketingową w Polsce i Europie Wschodniej. Awans na stanowisko Senior Marketing Manager wiąże się z rozszerzeniem obowiązków o zarządzanie projektami w całym regionie EMEA oraz...
Superbet i Lech: real time branding na stadionie
„Bartek Mrozek TOP” – taki komunikat wyświetlił się na centralnym ekranie LED na stadionie przy Bułgarskiej podczas meczu Lecha z Widzewem kilka sekund po wybronionym przez bramkarza gospodarzy rzucie karnym. O co chodzi? To nowe narzędzie marketingowe sponsora głównego zespołu z Poznania. Firma bukmacherska Superbet jako pierwsza w Polsce wprowadziła do swoich...
Żołądkowa Gorzka w nowej butelce
Żołądkowa Gorzka przechodzi kolejną metamorfozę w swojej historii. Stock Polska prezentuje nową elegancką odsłonę butelki swojego flagowego produktu w portfolio, którego smak opiera się na recepturze sprzed 200 lat.
Mariusz Przybylski nowym ambasadorem Samsung
Mariusz Przybylski jest jednym z najpopularniejszych projektantów mody w Polsce. Jego projekty charakteryzują się wyjątkową formą i kreatywnością, a jego kreacje wybiera wiele polskich gwiazd i nie tylko. Jednocześnie projektant w swojej pracy stawia na wysoką jakość tkanin, a te z kolei wymagają odpowiedniej pielęgnacji. Partnerstwo z Samsung AirDresser oraz całą...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2023 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764