logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Twórz Wspomnienia” – kolejna edycja Nikon Cashback

  PR 31.10.2018, przeczytano 821 razy
ilustracjastrzałka

Z dniem 1 listopada 2018 r. rusza kolejna edycja Nikon Cashback pod hasłem „Twórz wspomnienia”. Promocja będzie trwać do 15 stycznia 2019 roku, natomiast zgłoszenia można nadsyłać do 31 stycznia 2019 r.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_tworz-wspomnienia_-%E2%80%93-kolejna-edycja-nikon-cashback,379979,artykul.html

Zasady są bardzo proste - aby wziąć udział w akcji i uzyskać zwrot pieniędzy z Nikon Cashback wystarczy kupić produkt objęty promocją w odpowiednim sklepie (listę sklepów można znaleźć w regulaminie promocji), a następnie wysłać zgłoszenie poprzez stronę nikon.pl/promocje.

Do zgłoszenia powinny zostać dołączone:

  • kopia dowodu dokonania zakupu (paragon/faktura),
  • kopia uzupełnionej i podstemplowanej karty gwarancyjnej,
  • jeżeli produkt został zakupiony w sklepie online, potwierdzenie przyjęcia zamówienia dotyczące zakupu produktu do realizacji.

Wartość zwrotu uzależniona jest od zakupionego modelu produktu promocyjnego i wynosi od 130 zł do aż 1300 zł. Każdy uczestnik promocji może otrzymać zwrot za zakup wszystkich produktów promocyjnych z zastrzeżeniem, iż zwrot możliwy jest za zakup maksymalnie 1 sztuki każdego rodzaju sprzętu.

Wśród produktów promocyjnych można znaleźć wybrane modele:

  • obiektywów NIKKOR, MICRO NIKKOR czy Fisheye,  
  • lustrzanek w formacie DX,
  • aparatów kompaktowych Nikon COOLPIX.

Promocja Nikon Cashback „Twórz Wspomnienia” to doskonała okazja do wejścia w świat fotografii razem z produktami firmy Nikon. Dzięki fotografii ważne dla Ciebie momenty życia będą mogły zostać zachowane na zawsze.  Promocja skierowana jest zarówno do osób zajmujących się fotografią profesjonalną, jak i początkujący miłośników fotografii. To, też doskonały moment na zakup prezentów świątecznych.

Źródło: NIKON

www.nikon.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Nowy Europejski Bauhaus 2024. Relacja z Festiwalu.
Przewodnicząca Komisji Europejskiej Ursula von der Leyen, w swoim przemówieniu inaugurującym Festiwal Nowy Europejski Bauhaus podkreśliła, że jest przekonana, iż inicjatywa ta będzie odgrywać w przyszłości coraz większą rolę w kształtowaniu zrównoważonych sektorów gospodarki w Europie. W programie tegorocznego Festiwalu, poza naturalnie łączoną z projektem branżą...
Prime Choice - Jakub Józef Orliński w kampanii PRM.com
PRM to nowa marka na mapie Europy, która powstała z myślą o społeczności modowej awangardy wrażliwej na piękno, estetykę i jakość. W jej ofercie znajdziemy marki z najwyżej półki, łącząc high-end ze stylem miejskim. Marka miksuje modę z kulturą, co idealnie prezentuje w pierwszej odsłonie kampanii ,,PRIME CHOICE”, której twarzą został światowej...
„Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha
Trwa cykl rozmów o polskim dizajnie ,,Dizajn na fali” w Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha w Krakowie. W gronie uznanych gości odbywają się dyskusje nie tylko o jakości kształcenia przyszłych projektantów, ale również o sposobach pogłębiania świadomości producentów, przedstawicieli władz i konsumentów dobrego wzornictwa....
Lidl z kampanią UEFA Euro 2024: Lidl Kids Team
Jako Oficjalny Partner UEFA EURO 2024, Lidl Polska rozpoczyna program Lidl Kids Team, w ramach którego dzieci mają szansę wyjść na murawę razem z polskimi zawodnikami przed meczami UEFA EURO 2024! Sieć ogłasza konkurs, w ramach którego rodzice lub opiekunowie mogą wygrać miejsce w Lidl Kids Team dla swojego dziecka w wieku od 6 do 10 lat – niezależnie od płci,...
Zostań Aquaphorianinem – kampania reklamowa Aquaphor
Międzynarodowy koncern AQUAPHOR, producent filtrów do wody z zakładami produkcyjnymi w Estonii (UE) , coraz silniej działa na polskim rynku, kreując potrzeby filtracji wody, a także promując zmiany na lepsze. Ściśle łączy się to z misją firmy, którą jest zapewnienie czystej wody wszystkim mieszkańcom naszej planety poprzez zmianę wody na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764