logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Tydzień Zdrowia Psychicznego” - nowy psychologiczny projekt Wyborcza.pl

  PR 10.10.2022, przeczytano 277 razy

Już za 7 lat depresja będzie najczęściej występującą chorobą na świecie - tak wynika z danych WHO. W Polsce na różne zaburzenia psychiczne cierpi 8 mln dorosłych i ok. 4 mln dzieci. To dlatego z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego redakcja „Wyborczej” przygotowała specjalny projekt, w ramach którego na łamach Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl ukazywać się będą materiały na temat naszej kondycji psychicznej. Pod hasłem „Tydzień Zdrowia Psychicznego” publikowane będą teksty i podcasty, odbędą się też spotkania i dyskusje online. Pierwsze artykuły można przeczytać na Wyborcza.pl już dziś - w poniedziałek, 10 października 2022 r., a o godz. 11:15 rozpocznie się pierwsza z 4 debat online - z udziałem nastolatków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_tydzien-zdrowia-psychicznego_---nowy-psychologiczny-projekt-wyborcza.pl,397538,artykul.html

Redakcja „Wyborczej” postanowiła poświęcić swój najnowszy projekt tematowi kondycji psychicznej Polaków, nawiązując do obchodzonego 10 października Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego.

Od poniedziałku przez cały tydzień na Wyborcza.pl i na Wysokieobcasy.pl publikowane będą specjalne, tematyczne raporty, rozmowy z ekspertkami i ekspertami oraz reportaże.

Ich czytelnicy i czytelniczki będą się mogli zapoznać m.in. z nowymi danymi na temat stanu psychicznego Polek i Polaków przygotowanymi przez warszawski Instytut Psychiatrii i Neurologii, nauczyć się rozmawiać z osobą w kryzysie psychicznym, a także dowiedzieć się o nowych chorobach psychicznych i nauczyć się odróżniać ich warianty.

Eksperci, którzy rozmawiali z dziennikarzami „Wyborczej”, wyjaśnią np. dlaczego rezygnujemy z pracy oraz doradzą, jak zostać dobrym szefem i jak zadbać o relacje z kolegami i koleżankami. Specjalną uwagę redakcja poświęci tematyce problemów psychicznych wśród dzieci - jej rozmówcy wytłumaczą, jak nie dopuścić do samobójstwa i co daje młodym ludziom leczenie psychiatryczne.

W projekt „Tydzień Zdrowia Psychicznego” zaangażowane są różne działy i zespoły „Wyborczej”. M.in. redakcje lokalne Wyborcza.pl sprawdziły, jak radzi sobie, a w zasadzie nie radzi, system państwowej pomocy psychologicznej. Z kolei zespół Wyborcza.biz przygotował analizę cen leczenia psychiatrycznego i terapii, szukając odpowiedzi na pytanie, kogo na to stać.

„Wyborcza” zaprosi też swoich odbiorców do oglądania 4 tematycznych debat oraz ciekawych rozmów. Jako pierwsza odbędzie się Debata Młodych: „Wysłuchani czy pomijani?". Monika Tutak, wicenaczelna „Wysokich Obcasów" zapyta w niej nastolatki o to, jak postrzegają świat, który im my – dorośli – fundujemy. Rozmowę będzie można oglądać na żywo w poniedziałek 10 października br. od godz. 11:00 na Wyborcza.pl i na profilu redakcji na Facebooku. W kolejnych debatach będzie mowa m.in. o: depresji i pracy w dobie kryzysu, a także o różnorodności i inkluzywności w pracy.

Natomiast wśród rozmów dostępnych dla użytkowników i użytkowniczek serwisów „Wyborczej” znajdą się m.in. wywiad Agnieszki Jucewicz, dziennikarki "Gazety Wyborczej" z pisarką Agnieszką Jelonek, autorką nagradzanej książki "Koniec świata, umyj okna” o wychodzeniu z nerwicy lękowej oraz Agnieszki Urazińskiej z psychologiem sportu Karolem Rucikowskim o tym, jak budować odporność psychiczną zawodników.

Z kolei dla miłośników podcastów Wyborcza.pl przygotowała rozmowę Stanisława Skarżyńskiego z Moniką Szubrycht wokół jej książki: "Silne i szczęśliwe dziecko. Jak chronić dzieci przed kryzysami psychicznymi".

Wszystkie materiały - debaty, rozmowy i reportaże do obejrzenia i czytania będą dostępne od poniedziałku, 10 października do niedzieli, 16 października na Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.

Akcję wspiera kampania promocyjna, która obejmie serwisy internetowe, media społecznościowe, prasę i radio, a także autopromocja m.in. na Wyborcza.pl i w tradycyjnym wydaniu dziennika. Kreacje przygotował zespół marketingu „Wyborczej”.

Dodatkowo „Wysokie Obcasy” zachęcają wszystkich do czytania najlepszych, eksperckich materiałów psychologicznych m.in. w cotygodniowym Newsletterze psychologicznym, do którego może zapisać się każdy prenumerator cyfrowej treści dziennika

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerami projektu „Tydzień Zdrowia Psychicznego” są State Street, Wellbee i Sanprobi.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764