logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Tydzień Zdrowia Psychicznego” - nowy psychologiczny projekt Wyborcza.pl

  PR 10.10.2022, przeczytano 302 razy

Już za 7 lat depresja będzie najczęściej występującą chorobą na świecie - tak wynika z danych WHO. W Polsce na różne zaburzenia psychiczne cierpi 8 mln dorosłych i ok. 4 mln dzieci. To dlatego z okazji Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego redakcja „Wyborczej” przygotowała specjalny projekt, w ramach którego na łamach Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl ukazywać się będą materiały na temat naszej kondycji psychicznej. Pod hasłem „Tydzień Zdrowia Psychicznego” publikowane będą teksty i podcasty, odbędą się też spotkania i dyskusje online. Pierwsze artykuły można przeczytać na Wyborcza.pl już dziś - w poniedziałek, 10 października 2022 r., a o godz. 11:15 rozpocznie się pierwsza z 4 debat online - z udziałem nastolatków.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_tydzien-zdrowia-psychicznego_---nowy-psychologiczny-projekt-wyborcza.pl,397538,artykul.html

Redakcja „Wyborczej” postanowiła poświęcić swój najnowszy projekt tematowi kondycji psychicznej Polaków, nawiązując do obchodzonego 10 października Światowego Dnia Zdrowia Psychicznego.

Od poniedziałku przez cały tydzień na Wyborcza.pl i na Wysokieobcasy.pl publikowane będą specjalne, tematyczne raporty, rozmowy z ekspertkami i ekspertami oraz reportaże.

Ich czytelnicy i czytelniczki będą się mogli zapoznać m.in. z nowymi danymi na temat stanu psychicznego Polek i Polaków przygotowanymi przez warszawski Instytut Psychiatrii i Neurologii, nauczyć się rozmawiać z osobą w kryzysie psychicznym, a także dowiedzieć się o nowych chorobach psychicznych i nauczyć się odróżniać ich warianty.

Eksperci, którzy rozmawiali z dziennikarzami „Wyborczej”, wyjaśnią np. dlaczego rezygnujemy z pracy oraz doradzą, jak zostać dobrym szefem i jak zadbać o relacje z kolegami i koleżankami. Specjalną uwagę redakcja poświęci tematyce problemów psychicznych wśród dzieci - jej rozmówcy wytłumaczą, jak nie dopuścić do samobójstwa i co daje młodym ludziom leczenie psychiatryczne.

W projekt „Tydzień Zdrowia Psychicznego” zaangażowane są różne działy i zespoły „Wyborczej”. M.in. redakcje lokalne Wyborcza.pl sprawdziły, jak radzi sobie, a w zasadzie nie radzi, system państwowej pomocy psychologicznej. Z kolei zespół Wyborcza.biz przygotował analizę cen leczenia psychiatrycznego i terapii, szukając odpowiedzi na pytanie, kogo na to stać.

„Wyborcza” zaprosi też swoich odbiorców do oglądania 4 tematycznych debat oraz ciekawych rozmów. Jako pierwsza odbędzie się Debata Młodych: „Wysłuchani czy pomijani?". Monika Tutak, wicenaczelna „Wysokich Obcasów" zapyta w niej nastolatki o to, jak postrzegają świat, który im my – dorośli – fundujemy. Rozmowę będzie można oglądać na żywo w poniedziałek 10 października br. od godz. 11:00 na Wyborcza.pl i na profilu redakcji na Facebooku. W kolejnych debatach będzie mowa m.in. o: depresji i pracy w dobie kryzysu, a także o różnorodności i inkluzywności w pracy.

Natomiast wśród rozmów dostępnych dla użytkowników i użytkowniczek serwisów „Wyborczej” znajdą się m.in. wywiad Agnieszki Jucewicz, dziennikarki "Gazety Wyborczej" z pisarką Agnieszką Jelonek, autorką nagradzanej książki "Koniec świata, umyj okna” o wychodzeniu z nerwicy lękowej oraz Agnieszki Urazińskiej z psychologiem sportu Karolem Rucikowskim o tym, jak budować odporność psychiczną zawodników.

Z kolei dla miłośników podcastów Wyborcza.pl przygotowała rozmowę Stanisława Skarżyńskiego z Moniką Szubrycht wokół jej książki: "Silne i szczęśliwe dziecko. Jak chronić dzieci przed kryzysami psychicznymi".

Wszystkie materiały - debaty, rozmowy i reportaże do obejrzenia i czytania będą dostępne od poniedziałku, 10 października do niedzieli, 16 października na Wyborcza.pl i Wysokieobcasy.pl.

Akcję wspiera kampania promocyjna, która obejmie serwisy internetowe, media społecznościowe, prasę i radio, a także autopromocja m.in. na Wyborcza.pl i w tradycyjnym wydaniu dziennika. Kreacje przygotował zespół marketingu „Wyborczej”.

Dodatkowo „Wysokie Obcasy” zachęcają wszystkich do czytania najlepszych, eksperckich materiałów psychologicznych m.in. w cotygodniowym Newsletterze psychologicznym, do którego może zapisać się każdy prenumerator cyfrowej treści dziennika

Źródło: Agora S.A.

www.agora.pl

Dodatkowe informacje:

Partnerami projektu „Tydzień Zdrowia Psychicznego” są State Street, Wellbee i Sanprobi.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Krzysztof Romański zastępcą naczelnego trójmiejskiej „Wyborczej”
Od początku grudnia br. obowiązki zastępcy redaktora naczelnego "Gazety Wyborczej" w Trójmieście przejął Krzysztof Romański, związany z redakcją od blisko 10 lat. Zastąpił na tym stanowisku Michała Jamroża. 
ESKA2 ze świąteczna akcją „Zabłyśnij na Święta”
Od 6 grudnia na antenie Radia ESKA2 trwać będzie akcja „Zabłyśnij na Święta”, w której nagradzane będą najpiękniejsze gwiazdkowe dekoracje. Przez cały grudzień stacja grać też będzie najpopularniejsze polskie świąteczne utwory.
Święta z Grupą RMF
Grupa RMF oficjalnie rozpoczęła przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia – na antenach RMF FM, RMF MAXX i RMF Classic przez cały miesiąc będzie można nie tylko posłuchać ulubionych świątecznych przebojów, ale także wziąć udział w konkursach i zabawach. Na słuchaczy czeka m.in. kultowa akcja „Choinki pod choinkę”, ale nie zabraknie też nowości!
Zoom TV, popularny kanał rozrywkowy należący do Grupy Kino Polska, zmieni model nadawania. Grupa zdecydowała się nie ubiegać o odnowienie koncesji naziemnej kanału. Dostępny obecnie drogą naziemną oraz poprzez operatorów, kanał od 2026 roku będzie dystrybuowany wyłącznie w ramach oferty kablowo-satelitarnej z reklamowym modelem biznesowym. Do tego czasu Zoom TV zostanie...
Dzień Dobry TVN liderem oglądalności we wszystkich grupach
Najlepszy program poranny w Polsce? Oczywiście "Dzień Dobry TVN"! W listopadzie był to niekwestionowany numer jeden pod względem oglądalności we wszystkich najważniejszych grupach.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764