logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Tygodnik Powszechny” i Audioteka łączą siły

  PR 18.12.2020, przeczytano 932 razy
ilustracja

„Tygodnik Powszechny” we współpracy z Audioteką przygotował wyjątkową wersję audio wydania specjalnego „Święto Spotkania”. A to dopiero początek dobrych wiadomości: w  styczniu 2021 r. pojawi się bowiem zupełnie nowy wspólny audio projekt „Tygodnika” i Audioteki.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_tygodnik-powszechny_-i-audioteka-lacza-sily,389643,artykul.html

Audioteka znana z zamiłowania do dobrych historii wciąż szuka inspiracji i nawiązuje współpracę z najlepszymi twórcami. „Tygodnik Powszechny” od lat wyróżnia się czułym i obiektywnym spojrzeniem na rzeczywistość, oferując swoim Czytelnikom rzetelne i wnikliwe dziennikarstwo.

Podkast Powszechny, czyli pierwszy podkast realizowany przez redakcję „Tygodnika Powszechnego”, cieszy się niezmiennie sporą popularnością wśród słuchaczy Audioteki - znajduje się w gronie dziesięciu najchętniej słuchanych podkastów w aplikacji.

Na święta „Tygodnik Powszechny” postanowił połączyć siły z Audioteką, aby przygotować wyjątkowe audio wydanie świątecznego numeru specjalnego „Tygodnika Powszechnego” -  „Święto spotkania”.

- „Tygodnik” zawsze chce towarzyszyć swoim Czytelnikom, a dzięki wersji do słuchania - najpierw podkasty, teraz także wybór artykułów i audiobookowe wydania specjalne - może Państwu towarzyszyć także przy tych wszystkich czynnościach, które zajmują nam czas, ale głowę pozostawiają wolną: od przemieszczania się po zmywanie. „Tygodnik" w wersji audio to nasza odpowiedź na zabieganie i brak czasu, którego wszyscy doświadczamy - a może nawet po trosze bunt przeciwko temu. Ale nie tylko o wygodę tu chodzi - także o wszystkich Państwa, którzy nie mogą czytać z powodu choroby czy problemów ze wzrokiem. Wreszcie, słowo mówione jest najbardziej naturalną dla ludzi formą komunikacji - pozwalającą znajdować wspólny język, budować zrozumienie i więzi. Cieszymy się, że technologia pozwala nam wreszcie towarzyszyć Państwu także i w ten sposób - mówi Michał Kuźmiński, zastępca redaktora naczelnego „Tygodnika".

Ponad 14-godzinne wydanie specjalne będzie dostępne w Audiotece od środy 23 grudnia, bezpłatnie dla subskrybentów Audioteka Klub i w cenie 22 zł dla pozostałych słuchaczy.

- To dla nas wielka przyjemność wspierać „Tygodnik Powszechny” w docieraniu do szerszego grona odbiorców i współuczestniczyć w nagrywaniu tak wartościowych treści. Podkast „Tygodnika” cieszy się dotychczas dużym zainteresowaniem słuchaczy Audioteki. Jestem przekonany, że gdy zaoferujemy kolejne nagrania, dostępne wyłącznie w naszej aplikacji, one także przyciągną uwagę naszych użytkowników. Zarówno „Tygodnik Powszechny”, jak i Audioteka tworzą treści najwyższej jakości, dlatego cieszymy się że ta współpraca pomiędzy naszymi redakcjami tak dobrze się rozwija - mówi Arkadiusz Seidler, członek zarządu ds. wydawniczych w Audiotece.

Na początku 2021 r. Audioteka i Tygodnik Powszechny wspólnie zaproponują słuchaczom i czytelnikom zupełnie nowy format - wybór najciekawszych artykułów z wydania drukowanego w wersji audio.

Wybór ten będzie dostępny wyłącznie w aplikacji Audioteki, bezpłatnie dla subskrybentów Audioteka Klub. Pierwsze odcinki publikowane będą od stycznia 2021 r.

Źródło: Audioteka, Tygodnik Powszechny

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
SkyShowtime i Paramount: wyłączne partnerstwo w sprzedaży reklam
SkyShowtime i Paramount Advertising International ogłosiły dziś zawarcie umowy na wyłączność, na mocy której Paramount zajmie się sprzedażą reklam w serwisie SkyShowtime na wszystkich rynkach, na których platforma jest dostępna. Dzięki temu partnerstwu SkyShowtime i Paramount zapewnią wiodącym reklamodawcom dostęp do najwyższej jakości usług reklamowych na ponad...
MKiDN: wszystkie media publiczne oraz PAP w stanie likwidacji
Celem rozwiania wątpliwości Minister Kultury i Dziedzictwa Narodowego jako reprezentant Skarbu Państwa uprzejmie wyjaśnia, że wszystkie spółki mediów publicznych oraz Polska Agencja Prasowa, zostały skutecznie postawione w stan likwidacji, co jest potwierdzone wpisami do Krajowego Rejestru Sądowego. 
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764