logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Tylko nie mów nikomu” w Telewizji WP

  PR 15.05.2019, przeczytano 106 razy

Słynny film Tomasza i Marka Sekielskich o pedofilii w polskim Kościele, premierowo pokaże Telewizja WP. Pierwsza emisja w czwartek, 16 maja, o godzinie 23.00. Kolejne w piątek i niedzielę.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_tylko-nie-mow-nikomu_-w-telewizji-wp,382455,artykul.html

W dokumencie „Tylko nie mów nikomu” ofiary księży-pedofilów, zostały skonfrontowane twarzą w twarz ze swoimi oprawcami. Rozmowy z dziewięcioma księżmi, którzy dopuścili się zbrodni pedofilii i molestowania, pokazują, co znaczy być bezkarnym sprawcą. „Tylko nie mów nikomu” to przełomowy film, który wywołał w Polsce wielką dyskusję. W ciągu kilku dni od premiery na kanale YouTube, ma już ponad 15 mln odtworzeń.

Pierwsza telewizyjna emisja dokumentu już w najbliższy czwartek. Telewizja WP pokaże go o godz. 23:00, zaś bezpośrednio po filmie wyemitowany zostanie wywiad Marka Kacprzaka z Tomaszem Sekielskim. Kolejne emisje „Tylko nie mów nikomu” zaplanowano na piątek o godz. 23:00 i w niedzielę o północy.

Wirtualna Polska rozpoczęła również cykl autorskich publikacji #OczekujeReakcji. Chce w nim zwrócić uwagę na potrzebę stanowienia skutecznego prawa i problem chronienia przestępców seksualnych przez kościelnych hierarchów. W swoich materiałach WP będzie również przypominać o tym, jak reagować na każdą nieodpowiednią sytuację.

Źródło: Wirtualna Polska S.A.

www.wp.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Więzienie za mema? W ramach „walki z pedofilią” zaostrzono art. 212
PiS zapowiadał złagodzenie, ale jest ostrzej. Okazuje się, że przy okazji nowelizacji prawa uzasadnianej koniecznością walki z pedofilią, zaostrzono przepisy słynnego artykułu 212 kodeksu karnego regulującego kwestie kar za zniesławienie. Nie odbyły się w tej sprawie zapowiadane przez ministra Ziobro konsultacje.
Widoczność reklam online w Polsce poprawia się na tle innych europejskich krajów
Firma Meetrics opublikowała kolejny kwartalny raport „Viewability Benchmark Report”, dotyczący widoczności reklam na poszczególnych rynkach europejskich, w tym w Polsce. Wskaźnik Viewability reklam online w Polsce wzrósł już trzeci kwartał z rzędu, i to aż do 59 proc., wobec 54 proc. w IV kwartale ubiegłego roku, tym samym osiągając swój rekordowy...
Już 12 czerwca Yield Riser – ekspert optymalizacji przychodów z reklamy w Internecie, zaprezentuje swoją ofertę jako sponsor targów Mobile Summit w Tel Avivie.
Nowe technologie mogą wygrać wybory w 2019
Armie botów, farmy trolli i fake news - to zjawiska na styku świata polityki i nowych technologii chętnie opisywane w sensacyjny sposób. Trudno ocenić ich wpływ na wyniki, ale bez wątpienia robią zamieszanie. Eksperci udowadniają, że prawdziwe zdobywanie zwolenników za pomocą nowych mediów powinno wykorzystywać ich największy atut - bezpośrednią...
Połowa Polaków styka się z dezinformacją w sieci
Treści udające rzetelne dziennikarstwo, farmy trolli czy pseudoanonimowe ataki na polityczną konkurencję stają się w sieci coraz częstsze i powszechniejsze. Już ponad połowa Polaków przyznaje, że spotkała się z dezinformacją w internecie – wynika z raportu Pracowni Badań Społecznych NASK. Zdaniem internautów co trzecia informacja jest zmanipulowana....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764