logo
WIADOMOŚCI

„Tymczasem EB” - Sokół, Pezet, Żabson i Sitek w muzycznej kolaboracji

  PR 12.07.2018, przeczytano 386 razy

Sokół, Pezet, Żabson i Sitek – czterej raperzy, których artystyczne ścieżki do tej pory się nie przecięły, rozpoczęli właśnie wyjątkową muzyczną kolaborację. Jej efektem będzie unikalne wydarzenie, sponsorowane przez markę EB. Działania wpisują się w ideę TYMCZASEM, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania, mylenia się i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_tymczasem-eb_---sokol%2C-pezet%2C-zabson-i-sitek-w-muzycznej-kolaboracji,37211,artykul.html

TYMCZASEM to czas między młodością a dojrzałością, w którym młodzi dorośli mogą cieszyć się chwilą, poszukiwać inspiracji i dzielić doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Naturalną przestrzenią do wyrażania tych wartości i emocji jest kultura hip-hopu, która przestała już być niszowa, stając się popkulturowym zjawiskiem. To dlatego do wspólnej pracy nad wydarzeniem zaproszeni zostali artyści reprezentujący ten nurt i to zarówno ci, którzy przeżywają właśnie okres TYMCZASEM, jak i ci, którzy mają go już za sobą. Koncept ten jest ponadczasowy, co udowadnia zestawienie ze sobą pionierów gatunku o ugruntowanej pozycji – Sokoła i Pezeta oraz młodych i bardzo utalentowanych muzyków, których styl wciąż ewoluuje, a oni sami nieustannie poszukują nowych form ekspresji – Żabsona i Sitka. Zderzenie ich doświadczeń pokazuje, że pewne napięcia towarzyszyły młodym ludziom od zawsze, zarówno w roku 1998, jak i w roku 2018, co stanowi kanwę muzycznej współpracy, jakiej jeszcze nie było.

Kulminacyjnym momentem kolaboracji czterech raperów będzie wyjątkowe wydarzenie zaplanowane we wrześniu, kiedy Sokół, Pezet, Żabson i Sitek zaprezentują efekty wspólnych działań. Artyści wybrali nawzajem utwory z własnego repertuaru, które zinterpretują w zupełnie nowy sposób. Przearanżowane wersje wraz z klipami będą miały premierę już w sierpniu. Zapowiedzią tych artystycznych aktywności są pojawiające się właśnie na rynku puszki z cytatami z utworów zaangażowanych raperów. Wrześniowe wydarzenie uświetni także udział czołowych przedstawicieli polskiej sceny hip-hopowej, którzy pojawią się w przygotowanym specjalnie na tę okazję programie, który zostanie zaprezentowany po raz pierwszy.

- EB to pierwsza marka, która podkreśla w swojej komunikacji, że okres TYMCZASEM jest niezwykle istotny w życiu każdego człowieka i towarzyszył młodym od zawsze, za każdym razem zderzając się z oczekiwaniami społecznymi dotyczącymi stabilizacji i rozpisanego planu na życie – mówi Michał Machaj, Kierownik marki EB.

Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania BTL odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Po otrzymaniu oświadczenia Centralnego Portu Komunikacyjnego w sprawie wizualnizacji logo portu „Solidarność” otrzymaliśmy dodatkowe wyjaśnienia ze strony agencji Partner of Promotion, które publikujemy w oryginale poniżej.
W związku z publikacją jednej z wizualizacji nowego logotypu Centralnego Portu Komunikacyjnego zawierającej grafikę przedstawiającą projekt lotniska Amsterdam Schiphol, pragniemy oświadczyć, że zostaliśmy wprowadzeni w błąd przez wykonawcę identyfikacji wizualnej. Studio Graficzne Podpunkt, które przygotowywało dla nas materiały graficzne nie posiadało praw do w/w...
Ricoh ze złotym wyróżnieniem w rankingu Ecovadis
Ricoh po raz czwarty z rzędu zostało wyróżnione za działania w obszarze zrównoważonego rozwoju w rankingu EcoVadis i uzyskało najwyższy, złoty stopień. Firma została doceniona za konsekwentnie realizowane założenia przyjętych przez ONZ Celów Zrównoważonego Rozwoju.
Komputronik startuje ze świąteczną kampanią
Rusza świąteczna kampania Komputronik, która będzie trwała aż do Wigilii Bożego Narodzenia. Szereg działań promocyjnych otwiera trwająca 30 dni loteria, w której pula nagród wynosi ponad 100 tys. złotych. Nagrody rzeczowe będzie można zdobywać codziennie, aż do 15 grudnia. W wielkim finale zwycięzca otrzyma bon na 20 tys. złotych do wykorzystania w salonach...
29 listopada: PR & Marketing Days – najlepsi z najlepszych
W dniach 29-30 listopada w siedzibie dziennika „Rzeczpospolitej”  przy ul. Prostej 51 w Warszawie odbędzie się wydarzenie z cyklu PR & MARKETING DAYS. Partnerem merytorycznym jest agencja MSL GROUP. Celem warsztatów jest zaprezentowanie praktycznych rozwiązań w dziedzinie marketingu i public relations.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej
© 1997-2018 ICOS
Wszystkie prawa zastrzeżone