logo
WIADOMOŚCI

„Tymczasem EB” - Sokół, Pezet, Żabson i Sitek w muzycznej kolaboracji

Mateusz Zawiślak  PR 12.07.2018, przeczytano 338 razy

Sokół, Pezet, Żabson i Sitek – czterej raperzy, których artystyczne ścieżki do tej pory się nie przecięły, rozpoczęli właśnie wyjątkową muzyczną kolaborację. Jej efektem będzie unikalne wydarzenie, sponsorowane przez markę EB. Działania wpisują się w ideę TYMCZASEM, w ramach której marka udowadnia, że etap poszukiwania, mylenia się i poznawania siebie ma fundamentalne znaczenie w życiu człowieka.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_tymczasem-eb_---sokol,-pezet,-zabson-i-sitek-w-muzycznej-kolaboracji,37211,artykul.html

TYMCZASEM to czas między młodością a dojrzałością, w którym młodzi dorośli mogą cieszyć się chwilą, poszukiwać inspiracji i dzielić doświadczeniami ze swoimi bliskimi. Naturalną przestrzenią do wyrażania tych wartości i emocji jest kultura hip-hopu, która przestała już być niszowa, stając się popkulturowym zjawiskiem. To dlatego do wspólnej pracy nad wydarzeniem zaproszeni zostali artyści reprezentujący ten nurt i to zarówno ci, którzy przeżywają właśnie okres TYMCZASEM, jak i ci, którzy mają go już za sobą. Koncept ten jest ponadczasowy, co udowadnia zestawienie ze sobą pionierów gatunku o ugruntowanej pozycji – Sokoła i Pezeta oraz młodych i bardzo utalentowanych muzyków, których styl wciąż ewoluuje, a oni sami nieustannie poszukują nowych form ekspresji – Żabsona i Sitka. Zderzenie ich doświadczeń pokazuje, że pewne napięcia towarzyszyły młodym ludziom od zawsze, zarówno w roku 1998, jak i w roku 2018, co stanowi kanwę muzycznej współpracy, jakiej jeszcze nie było.

Kulminacyjnym momentem kolaboracji czterech raperów będzie wyjątkowe wydarzenie zaplanowane we wrześniu, kiedy Sokół, Pezet, Żabson i Sitek zaprezentują efekty wspólnych działań. Artyści wybrali nawzajem utwory z własnego repertuaru, które zinterpretują w zupełnie nowy sposób. Przearanżowane wersje wraz z klipami będą miały premierę już w sierpniu. Zapowiedzią tych artystycznych aktywności są pojawiające się właśnie na rynku puszki z cytatami z utworów zaangażowanych raperów. Wrześniowe wydarzenie uświetni także udział czołowych przedstawicieli polskiej sceny hip-hopowej, którzy pojawią się w przygotowanym specjalnie na tę okazję programie, który zostanie zaprezentowany po raz pierwszy.

- EB to pierwsza marka, która podkreśla w swojej komunikacji, że okres TYMCZASEM jest niezwykle istotny w życiu każdego człowieka i towarzyszył młodym od zawsze, za każdym razem zderzając się z oczekiwaniami społecznymi dotyczącymi stabilizacji i rozpisanego planu na życie – mówi Michał Machaj, Kierownik marki EB.

Za komunikację ATL i działania digital marki EB odpowiada agencja VML Poland. Za działania BTL odpowiedzialna jest agencja Live. Kampanię zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.

Źródło: Grupa Żywiec

www.grupazywiec.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale:

Kolejny startup inwestuje w ploter Mutoh Valuejet 1624 X
Druk Komplex to firma z Kościana w fazie startupu. Po analizie dostępnych na rynku technologii druku wielkoformatowego, wybór padł na technologię żywiczną i ploter Mutoh ValueJet 1624 X.
Zintegrowana kampania suszarki Infinity marki Vileda
Marka Vileda, oferująca produkty w kategorii suszarek na pranie inwestuje w jej rozwój – właśnie rozpoczęła dużą, zintegrowaną kampanię 360. To pierwsza w Polsce kampania marketingowa asortymentu suszarek. Vileda promuje kategorię jednym ze swoich topowych produktów – suszarką Infinity.
Złota Loteria Frosty ze wsparciem reklamowym
Ile waży sztabka złota? Okazję do tego, aby sprawdzić to osobiście daje FRoSTA. Nie tylko złoto, ale wiele innych nagród pieniężnych czeka na uczestników jesiennej loterii firmy.
Agencja Clue PR członkiem IAB Polska
We wrześniu br. agencja Clue PR, działająca w regionie Europy Środkowo-Wschodniej i specjalizująca się w komunikacji nowych technologii została przyjęta do Związku Pracodawców Branży Internetowej IAB Polska.
Prime Time PR z nowym Social Media Specialist
Wraz z początkiem września do zespołu agencji Prime Time PR dołączyła Paulina Kołodziej.
 
Signs.pl - Portal polskiej reklamy wizualnej © 1997-2018 ICOS. Wszystkie prawa zastrzeżone