logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Ulepszasz - wygrywasz” – startuje kampania Enei

  PR 22.09.2016, przeczytano 676 razy
ilustracjastrzałka

Rok energii za darmo do wygrania w loterii, pomoc fachowca i tańsze zakupy sprzętu do domu – to główne benefity, które Enea rozpoczęła promować w ogólnopolskiej kampanii produktowej skierowanej do Klientów indywidualnych – „Ulepszasz - wygrywasz”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_ulepszasz---wygrywasz_-%E2%80%93-startuje-kampania-enei,29998,artykul.html

Nowa kampania Enei ruszyła 19 września i skupia się na potrzebach Klientów, którzy oczekują stałych cen prądu, oszczędności i dodatkowych korzyści płynących z zakupu energii elektrycznej. Spółka zachęca do skorzystania z oferty produktowej „ENERGIA+ Fachowiec” oraz ze „Strefy Zakupów Enei”. Jednocześnie ogłosiła loterię, w której można wygrać rok energii elektrycznej za darmo.

Pierwszy z promowanych produktów zapewnia stałą cenę prądu i usługę profesjonalnego elektryka w pakiecie. Z kolei specjalna strefa zakupów daje Klientom Enei korzystne rabaty przy zakupach produktów do domu na stronie www.strefa.enea.pl. Można tam kupić wyposażenie kuchni, łazienki czy warsztatu, nawet do 30 proc. taniej.

W jesiennej kampanii „Ulepszasz – wygrywasz” pokazujemy naszym Klientom, że mogą mieć jeszcze lepszą umowę, która przyniesie im jeszcze więcej korzyści – zaznacza Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych. – Klienci, poza stałą ceną prądu, będą mogli skorzystać z pomocy profesjonalnych fachowców, jednocześnie oszczędzając na zakupach w naszej strefie – tłumaczy.

Klienci Enei podpisujący umowę sprzedaży energii elektrycznej na promowanych produktach mogą dodatkowo wziąć udział w specjalnej loterii. Pięćdziesięciu z nich wygra rok korzystania z prądu za darmo, czyli kwotę 1500 zł. Umowę można podpisać w jednym z Biur Obsługi Klienta, przez infolinię lub na stronie firmy. Więcej informacji na www.enea.pl/rok-energii-za-darmo.

Kampania potrwa do 19 grudnia 2016 r. Poza głównymi stacjami telewizyjnymi, obejmie internet, radio, prasę i nośniki zewnętrzne. Dodatkowym wsparciem kampanii będzie sprzedaż premiowa – Klienci, którzy zakupią produkt „ENERGIA+ Fachowiec” otrzymają prezent w postaci bawełnianej torby na zakupy.

Źródło: Enea

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Bolton Polska wybiera agencję Streetcom
BOLTON Polska rozwija współpracę z agencją Streetcom od 2 lat i teraz ponownie wybrała ją do realizacji kampanii Influencer marketingowych dla swoich brandów. Streetcom odpowiada za działania przede wszystkim dla marek Rio Mare i Meglio.
Agencja mediowa Initiative (IPG Mediabrands) po raz trzeci z rzędu wygrała przetarg na kompleksową obsługę mediową FoodCare. Oznacza to kontynuację współpracy rozpoczętej w maju 2022 roku.
PR Hub oraz Instytut Psychologii Polskiej Akademii Nauk nawiązały współpracę pod kątem obsługi PR naukowego projektu badawczego podejmującego tematykę kulturowo wrażliwych miar rozwoju społecznego i dobrostanu społecznego. Projekt realizowany jest w ramach grantu Narodowego Centrum Nauki w programie GRIEG.
More Bananas i Semcore partnerami biznesowymi
Agencje More Bananas i firma Semcore zostały partnerami biznesowymi. Mają wspólnie prowadzić i realizować działania marketingowe dla polskich i zagranicznych marek.
Julia Żugaj i konkurs na parówkowe śniadanie w kampanii Tarczyński
Marka Tarczyński wystartowała z nową akcją konkursową, w której zachęca do podzielenia się swoimi kreatywnymi przepisami na śniadanie z wykorzystaniem parówek z linii Tarczyński Naturalnie. To nie tylko okazja do dobrej zabawy w kuchni, ale również szansa na wygranie niepowtarzalnych nagród. Autor przepisu, który podbije serce Julii Żugaj,...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764