logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Upiecz dzieciom radość” - aktywacja marki Kasia

  PR 13.11.2019, przeczytano 288 razy

Trwa aktywacja marki Kasia pod hasłem „Upiecz dzieciom radość”. Akcja ma na celu wsparcie Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce w organizacji Świąt Bożego Narodzenia i ferii dla dzieci.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_upiecz-dzieciom-radosc_---aktywacja-marki-kasia,384703,artykul.html

Projekt wystartował 4 listopada. Jego organizatorem jest Upfield, właściciel marki Kasia, ale włączyć może się każdy. Wystarczy kupić kostkę do pieczenia Kasia, upiec z nią świąteczne pierniczki, wykonać im zdjęcie i opublikować na Instagramie lub Facebooku z hashtagiem #upieczdzieciomradosc. Dzięki zaangażowaniu fanów marki w akcję pieczenia ciasteczek i publikacji zdjęć wypieków, Kasia przekaże Stowarzyszeniu SOS Wioski Dziecięce aż 100 000 zł. Ma to być wsparcie w organizacji pełnych ciepła, radości i dziecięcego uśmiechu świąt Bożego Narodzenia oraz niezapomnianego zimowego wypoczynku dla podopiecznych Stowarzyszenia.

Miłośniczki pieczenia, które zaangażują się w pomoc, mają natomiast szansę wygrać zestawy przydatne w przygotowaniu świątecznych (i nie tylko) słodkości – rękawice kuchenne, fartuchy i foremki do pierniczków. Marka nagrodzi nimi autorów 20 najlepszych spośród opublikowanych zdjęć pierniczków.

- Rodzinne ciepło, uśmiech i zapach świeżo upieczonego domowego ciasta to wartości, które od zawsze towarzyszą marce Kasia. Chcemy, aby w okresie świątecznym wypełniały one każdy dom, niosąc poczucie bezpieczeństwa i radość. Dlatego po raz kolejny wspieramy najmłodszych – tym razem podopiecznych Stowarzyszenia SOS Wioski Dziecięce. Mamy nadzieję, że w ten sposób przywołamy uśmiech na ich małych buziach – mówi Alicja Strójwąs, Category Manager firmy Upfield.

Za stworzenie strategii komunikacji, przygotowanie kreacji oraz realizację projektu odpowiada agencja marketingowa Advalue.

- Jesteśmy dumni z tego projektu. Chętnie wspieramy szczytne cele i rozwiązania marketingowe, które przynoszą coś więcej niż zysk. A dzięki tej akcji, razem z marką Kasia pomagamy dzieciom odzyskać radość ze świąt - mówi Kama Antosiewicz - Digital & Social Media Manager z Advalue.

Akcja objęła komunikację w sklepach, YouTube oraz portale społecznościowe. Akcja potrwa do 24 grudnia.

Źródło: Advalue

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Maciej Lissowski w Pathfinder 23
Z początkiem sierpnia do Pathifinder 23 dołączy Maciej Lissowski, obejmując funkcję Chief Operating Officer. Na nowopowstałym stanowisku dyrektora operacyjnego, będzie odpowiedzialny za wzmocnienie i rozbudowanie struktur operacyjnych w Pathfinder 23.
Małgorzata Kożuchowska, Karolina Pisarek, Marcin Tyszka, Krzysztof Jankes Jankowski oraz Robert Lewandowski, ambasador Huawei w Europie, wystąpili we wspólnym filmie promującym ekosystem produktów i usług Huawei w ramach kampanii Together 2020. Film łączy 5 influencerów, pokazując, jak każdy z nich w naturalnym dla siebie otoczeniu korzysta z urządzeń Huawei i...
Wrocław w kampaniach zachęca turystów do realizacji bonu na wakacje
– Obłożenie atrakcji turystycznych, restauracji i barów kształtuje się między 45 a 60 proc. w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku – mówi Radosław Michalski, dyrektor Biura Promocji Miasta i Turystyki Urzędu Miejskiego we Wrocławiu. Promocja miasta w okresie lockdownu bazowała na wirtualnych spacerach, które obejrzało ponad milion...
kampania Huawei Together 2020
„Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share” – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni „Huawei Together 2020”, która ruszy 1 sierpnia i będzie pierwszy raz w tej skali promować ekosystem produktów i usług marki. W kampanii zostaną zaprezentowane flagowe urządzenia z różnych kategorii produktowych oraz możliwości, jakie daje połączenie ich za...
Barbie X Biedronka inspiruje do wyrażania siebie
Kolekcja Barbie X Biedronka ma zachęcić dziewczyny w każdym wieku do odważnego wyrażania siebie i demonstrowania własnego, niepowtarzalnego stylu. Twórczyni Barbie, Ruth Handler, wielokrotnie podkreślała, że nawet w najskrytszych snach nie marzyła o tym, że jej lalka będzie znaczyć tak wiele dla całych pokoleń - że Barbie stanie się nie tylko ikoną stylu, ale także...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764