logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwaga!” ponownie doceniona na arenie międzynarodowej

  PR 08.11.2019, przeczytano 108 razy

Program interwencyjny „Uwaga!” ma kolejny powód do świętowania. Tym razem znalazł się w gronie finalistów konkursu Shorty Social Good Awards w kategorii „Best Use Of Hashtag”. Tegorocznych zwycięzców plebiscytu poznamy już 14 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwaga%21_-ponownie-doceniona-na-arenie-miedzynarodowej,384642,artykul.html

Najpopularniejszy program interwencyjny w Polsce ma kolejną szansę na międzynarodowe wyróżnienie. Ostatnio trafił do ścisłej czołówki finalistów konkursu Shorty Social Good Awards. Kapituła wyróżniła „Uwagę!” za projekt #tematdlauwagi, który został nominowany w kategorii „Best Use Of Hashtags”. Doceniono twórców programu i projektu za innowacyjność, dużą empatię oraz wychodzenie naprzeciw potrzebom społeczności lokalnych poprzez pozyskiwanie od nich tematów wartych uwagi całego kraju.

Projekt wystartował w połowie 2015 r. W ramach akcji widzowie publikują w mediach społecznościowych  posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi. Pozwala to redakcji programu szybko i na bieżąco monitorować sieć, i reagować na pojawiające się zgłoszenia. Dodatkowo w ubiegłym roku na oficjalnej stronie programu zadebiutowała zakładka #tematdlauwagi, gdzie można zobaczyć mapę wpisów internautów, a także artykuły oraz materiały, które powstały dzięki hashtagowemu zgłoszeniu. Zespół „Uwagi!” jest jedyną redakcją w Polsce, która wykorzystuje tak unikalny i nowatorski sposób komunikowania się z widzami.

Od początku akcji internauci użyli #tematdlauwagi ponad 300 tys., co przekłada się na fantastyczny wynik – dzięki zaangażowaniu ludzi w projekt, dziś aż ¼ emitowanych miesięcznie reportaży „Uwagi!” jest inspirowana właśnie przez widzów. Warto także dodać, że od tego czasu wzrosła aż o 40 proc. popularność oficjalnej strony internetowej, a liczba nowych użytkowników cały czas rośnie.

Nowojorski Social Good Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs, którego kapituła co roku wybiera najlepsze inicjatywy i projekty organizowane z użyciem mediów społecznościowych. Marki, agencje i organizacje non-profit doceniane są za inicjatywy społeczne oraz akcje, których celem jest poprawa zrównoważonego rozwoju, promocja różnorodności, wspieranie partnerstw biznesowych o globalnym zasięgu oraz zaangażowanie społeczności lokalnych. Tegorocznych finalistów wybrało jury składające się z członków Real Time Academy of Short Form Arts & Sciences. Nazwiska zwycięzców 4. edycji plebiscytu poznamy już 14 listopada!

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Yieldbird zaprasza wydawców na Yieldfest Polska
Już 28 listopada br. pod hasłem „Wyzwania i trendy na 2020 rok” odbędzie się druga edycja YieldFest Polska – spotkania dla wydawców zainteresowanych reklamą programatyczną. O tym, jak dobrze przygotować się do zmian w ekosystemie reklamy internetowej, opowiedzą m.in. eksperci Yieldbird, firmy z Grupy Agora specjalizującej się w optymalizacji zasobów...
Wyniki badania Gemius/PBI za październik 2019
Poniżej prezentujemy Państwu najnowsze wyniki badania Gemius/PBI. Tabele prezentują zarówno rankingi wydawców internetowych, zestawienie najpopularniejszych domen oraz aplikacji mobilnych.
Co czwarty internauta w Polsce słucha podcastów
Już 27% internautów w Polsce słucha podcastów. Większość włącza je co najmniej raz w miesiącu, korzystając ze słuchawek i smartfona - w domu lub w czasie podróży, dla rozrywki i żeby dowiedzieć się więcej o świecie. A przy tym słuchacze podcastów, choć w większości zaczęli ich słuchać dopiero rok temu, poświęcają im swoją pełną uwagę i wyżej oceniają ich...
„Na narty” – magazyn „Gazety Wyborczej” we współpracy z „Logo”
Dokąd jechać na narty tej zimy - może warto wypróbować Dolomity na sześć sposobów, freeride w Chile lub najczarniejsze trasy w Europie? Nie jeździsz jeszcze? - Poznaj wskazówki dla początkujących! To wszystko prezentuje nowy magazyn „Gazety Wyborczej” „Na narty”, skierowany do narciarzy o różnym poziomie umiejętności. Pismo będzie w sprzedaży od czwartku, 14 listopada...
„Niezwykłe Stany Prokopa”: od 17 listopada na antenie Travel Channel
Takiego przewodnika nie znajdziecie nigdzie - Marcin Prokop ponownie wyrusza w podróż po Ameryce! Tym razem wraz ze swoim operatorem - tajemniczym Bebkiem - wybiorą się na wschodnie wybrzeże USA. Odwiedzą atrakcje Ohio, zobaczą Cleveland, zakręcą się pod Białym Domem i zabawią na ulicach Nowego Jorku. Program jest pełen nieprzewidywalnych sytuacji i abstrakcyjnego humoru....
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764