logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwaga!” ponownie doceniona na arenie międzynarodowej

  PR 08.11.2019, przeczytano 166 razy

Program interwencyjny „Uwaga!” ma kolejny powód do świętowania. Tym razem znalazł się w gronie finalistów konkursu Shorty Social Good Awards w kategorii „Best Use Of Hashtag”. Tegorocznych zwycięzców plebiscytu poznamy już 14 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwaga%21_-ponownie-doceniona-na-arenie-miedzynarodowej,384642,artykul.html

Najpopularniejszy program interwencyjny w Polsce ma kolejną szansę na międzynarodowe wyróżnienie. Ostatnio trafił do ścisłej czołówki finalistów konkursu Shorty Social Good Awards. Kapituła wyróżniła „Uwagę!” za projekt #tematdlauwagi, który został nominowany w kategorii „Best Use Of Hashtags”. Doceniono twórców programu i projektu za innowacyjność, dużą empatię oraz wychodzenie naprzeciw potrzebom społeczności lokalnych poprzez pozyskiwanie od nich tematów wartych uwagi całego kraju.

Projekt wystartował w połowie 2015 r. W ramach akcji widzowie publikują w mediach społecznościowych  posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi. Pozwala to redakcji programu szybko i na bieżąco monitorować sieć, i reagować na pojawiające się zgłoszenia. Dodatkowo w ubiegłym roku na oficjalnej stronie programu zadebiutowała zakładka #tematdlauwagi, gdzie można zobaczyć mapę wpisów internautów, a także artykuły oraz materiały, które powstały dzięki hashtagowemu zgłoszeniu. Zespół „Uwagi!” jest jedyną redakcją w Polsce, która wykorzystuje tak unikalny i nowatorski sposób komunikowania się z widzami.

Od początku akcji internauci użyli #tematdlauwagi ponad 300 tys., co przekłada się na fantastyczny wynik – dzięki zaangażowaniu ludzi w projekt, dziś aż ¼ emitowanych miesięcznie reportaży „Uwagi!” jest inspirowana właśnie przez widzów. Warto także dodać, że od tego czasu wzrosła aż o 40 proc. popularność oficjalnej strony internetowej, a liczba nowych użytkowników cały czas rośnie.

Nowojorski Social Good Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs, którego kapituła co roku wybiera najlepsze inicjatywy i projekty organizowane z użyciem mediów społecznościowych. Marki, agencje i organizacje non-profit doceniane są za inicjatywy społeczne oraz akcje, których celem jest poprawa zrównoważonego rozwoju, promocja różnorodności, wspieranie partnerstw biznesowych o globalnym zasięgu oraz zaangażowanie społeczności lokalnych. Tegorocznych finalistów wybrało jury składające się z członków Real Time Academy of Short Form Arts & Sciences. Nazwiska zwycięzców 4. edycji plebiscytu poznamy już 14 listopada!

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Już po raz 15. "Gazeta Wyborcza" wspólnie z Toyotą z okazji Dnia Dziecka przekaże pieniądze na szczytny cel. W poniedziałek, 1 czerwca br. wydanie "Wyborczej" ukaże się ze specjalną reklamą Toyoty, z której dochód pomoże podopiecznym Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą w Rabce-Zdroju. Działania wspierać będą autopromocja oraz...
 „Czarna księga PIS. Niszczenie Trójki” – magazyn Gazety Wyborczej
W piątek, 29 maja br. wraz „Gazetą Wyborczą” ukaże się dodatek „Niszczenie Trójki” – kolejna odsłona „Czarnej księgi PIS”, cyklu podsumowującego i komentującego działania partii rządzącej. W wydaniu będzie można przeczytać m.in. o kulisach aktualnych wydarzeń w Programie Trzecim Polskiego Radia i powodach, dla których z jej anteny znikają kultowe audycje czy...
25 maja stanowisko Digital Brand Managera w PMPG Polskie Media S.A. objął Marcin Gugała.  W tej roli będzie odpowiadał m.in. za wzrost liczby użytkowników serwisów wprost, ich zaangażowania i konwersji do bazy użytkowników treści płatnych.
Narzędzie wypracowane przez specjalistów z hyperCREW będzie analizować dane użytkowników mediów społecznościowych i wyciągać wnioski z ich aktywności. Ma służyć marketerom i agencjom do lepszego profilowania przekazów marketingowych i zwiększania ich efektywności. Fundusz Czysta3.vc właśnie zainwestował w jego rozwój milion złotych.
Wyniki finansowe Grupy Agora w 1. kwartale 2020r.
W 1. kwartale 2020 r. wpływy reklamowe Grupy Agora rosły szybciej niż na rynku, a przychody ze sprzedaży wydawnictw zwiększyły się m.in. dzięki intensywnie rozwijającej się prenumeracie cyfrowej „Gazety Wyborczej”. Działalność internetowa1, prasowa i radiowa Grupy odnotowały poprawę wyników, a oferty subskrypcyjne Wyborcza.pl i TOK FM osiągnęły...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764