logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwaga!” ponownie doceniona na arenie międzynarodowej

  PR 08.11.2019, przeczytano 306 razy

Program interwencyjny „Uwaga!” ma kolejny powód do świętowania. Tym razem znalazł się w gronie finalistów konkursu Shorty Social Good Awards w kategorii „Best Use Of Hashtag”. Tegorocznych zwycięzców plebiscytu poznamy już 14 listopada.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwaga%21_-ponownie-doceniona-na-arenie-miedzynarodowej,384642,artykul.html

Najpopularniejszy program interwencyjny w Polsce ma kolejną szansę na międzynarodowe wyróżnienie. Ostatnio trafił do ścisłej czołówki finalistów konkursu Shorty Social Good Awards. Kapituła wyróżniła „Uwagę!” za projekt #tematdlauwagi, który został nominowany w kategorii „Best Use Of Hashtags”. Doceniono twórców programu i projektu za innowacyjność, dużą empatię oraz wychodzenie naprzeciw potrzebom społeczności lokalnych poprzez pozyskiwanie od nich tematów wartych uwagi całego kraju.

Projekt wystartował w połowie 2015 r. W ramach akcji widzowie publikują w mediach społecznościowych  posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi. Pozwala to redakcji programu szybko i na bieżąco monitorować sieć, i reagować na pojawiające się zgłoszenia. Dodatkowo w ubiegłym roku na oficjalnej stronie programu zadebiutowała zakładka #tematdlauwagi, gdzie można zobaczyć mapę wpisów internautów, a także artykuły oraz materiały, które powstały dzięki hashtagowemu zgłoszeniu. Zespół „Uwagi!” jest jedyną redakcją w Polsce, która wykorzystuje tak unikalny i nowatorski sposób komunikowania się z widzami.

Od początku akcji internauci użyli #tematdlauwagi ponad 300 tys., co przekłada się na fantastyczny wynik – dzięki zaangażowaniu ludzi w projekt, dziś aż ¼ emitowanych miesięcznie reportaży „Uwagi!” jest inspirowana właśnie przez widzów. Warto także dodać, że od tego czasu wzrosła aż o 40 proc. popularność oficjalnej strony internetowej, a liczba nowych użytkowników cały czas rośnie.

Nowojorski Social Good Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs, którego kapituła co roku wybiera najlepsze inicjatywy i projekty organizowane z użyciem mediów społecznościowych. Marki, agencje i organizacje non-profit doceniane są za inicjatywy społeczne oraz akcje, których celem jest poprawa zrównoważonego rozwoju, promocja różnorodności, wspieranie partnerstw biznesowych o globalnym zasięgu oraz zaangażowanie społeczności lokalnych. Tegorocznych finalistów wybrało jury składające się z członków Real Time Academy of Short Form Arts & Sciences. Nazwiska zwycięzców 4. edycji plebiscytu poznamy już 14 listopada!

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764