logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwaga!” TVN wyróżniona w PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards

  PR 09.08.2019, przeczytano 235 razy

31 lipca kapituła prestiżowego konkursu PR Daily’s 2019 Digital Marketing & Social Media Awards ogłosiła tegorocznych zwycięzców. Wśród laureatów znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który został wyróżniony w kategorii Social Listening and Real-Time Response za projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwaga%21_-tvn-wyrozniona-w-pr-daily%E2%80%99s-digital-marketing-and-social-media-awards,383543,artykul.html

W ostatni dzień lipca poznaliśmy najlepszych z najlepszych w cyfrowej promocji i marketingu 2019 roku. W zaszczytnym gronie laureatów znalazł się program interwencyjny stacji TVN – „ Uwaga!”. Jury PR Daily’s 2019 Digital Marketing & Social Media Awards doceniło twórców za projekt “Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi.

#tematdlauwagi to wymyślony w 2015 roku – przez autorów programu „Uwaga!” – hashtag dla użytkowników mediów społecznościowych. Ma on na celu wzbudzić zainteresowanie twórców programu ważnymi i kontrowersyjnymi wydarzeniami, które dzieją się wśród lokalnych społeczności, a do których im samym nie zawsze udaje się dotrzeć. W ramach projektu internauci publikują posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi, a monitorująca sieć redakcja na bieżąco reaguje na pojawiające się zgłoszenia. Na stronie oficjalnej programu zadebiutowała również zakładka „#tematdlauwagi”, w której można zapoznać się ze zgłaszanymi przez cały czas propozycjami treści.

Od startu akcji internauci użyli hashtagu #tematdlauwagi ponad 300 tysięcy razy. A to przełożyło się na fakt, że aż 30 proc. reportaży emitowanych miesięcznie przez „Uwagę!” jest inspirowana przez widzów. Wzrosła także o 45 proc. popularność oficjalnej witryny internetowej programu, która ściąga coraz nowszych użytkowników sieci i angażuje do reagowania na otaczającą ich rzeczywistość.

PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs organizowany od 2011 r. przez Ragan Communications – lidera szkoleń dla specjalistów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public relations, mediów społecznościowych oraz zarządzania. – Zwycięzcy PR Daily Marketing Digital i Social Media Awards są mistrzami świata online. Dziś trudniej niż kiedykolwiek zwrócić na siebie uwagę w zatłoczonym cyfrowym krajobrazie, ale te imponujące organizacje i branże wyróżniały się – na dużą skalę – mówili przewodniczący jury, argumentując swoje wybory.

Źródło: TVN S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Algorytm polskiej firmy analizuje treści pod kątem emocji
Podczas zakupów niemal 80 proc. klientów zwraca uwagę na opinie o sprzedawcy. Niezadowolony z obsługi nie tylko rezygnuje z zakupu, ale swoimi emocjami dzieli się z innymi. Dlatego firmy inwestują w nowoczesne techniki monitorowania satysfakcji klienta. Część sklepów stacjonarnych wykorzystuje nagrania, by sprawdzić mimikę klienta. Sklepy internetowe monitorują call center, co...
Mikołaj Kunica nowym redaktorem naczelnym Business Insider Polska
Mikołaj Kunica 1 lutego 2020 r. obejmie stanowisko redaktora naczelnego Business Insider Polska i będzie odpowiedzialny za pracę redakcji oraz politykę wydawniczą serwisu.
Portal „Super Express” liderem witryn prasowych
SE.pl wyprzedził serwisy Wyborcza.pl i Fakt.pl, obejmując pozycję lidera witryn dzienników ogólnopolskich - informuje branżowy portal Wirtualnemedia.pl.
Dzień Dobry Wakacje od 12 sierpnia codziennie na antenie TVN
Wakacyjne DDTVN tylko w weekendy?! To już przeszłość! Od 12 sierpnia najlepszy program śniadaniowy w Polsce będzie emitowany codziennie od 8:30 do 11:00 i to z wyjątkowego, letniego studia nad Wisłą.
Onet dołącza do akcji ratowania ludności cywilnej – ofiar konfliktu w Jemenie. Wraz z partnerami akcji: organizacją UNICEF, Polską Akcją Humanitarną oraz Fundacją Polskie Centrum Pomocy Międzynarodowej, Onet wspiera zbiórkę pieniędzy na walkę z kryzysem humanitarnym w Jemenie.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764