logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwaga!” TVN wyróżniona w PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards

  PR 09.08.2019, przeczytano 262 razy

31 lipca kapituła prestiżowego konkursu PR Daily’s 2019 Digital Marketing & Social Media Awards ogłosiła tegorocznych zwycięzców. Wśród laureatów znalazł się program interwencyjny TVN „Uwaga!”, który został wyróżniony w kategorii Social Listening and Real-Time Response za projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi”.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwaga%21_-tvn-wyrozniona-w-pr-daily%E2%80%99s-digital-marketing-and-social-media-awards,383543,artykul.html

W ostatni dzień lipca poznaliśmy najlepszych z najlepszych w cyfrowej promocji i marketingu 2019 roku. W zaszczytnym gronie laureatów znalazł się program interwencyjny stacji TVN – „ Uwaga!”. Jury PR Daily’s 2019 Digital Marketing & Social Media Awards doceniło twórców za projekt “Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi.

#tematdlauwagi to wymyślony w 2015 roku – przez autorów programu „Uwaga!” – hashtag dla użytkowników mediów społecznościowych. Ma on na celu wzbudzić zainteresowanie twórców programu ważnymi i kontrowersyjnymi wydarzeniami, które dzieją się wśród lokalnych społeczności, a do których im samym nie zawsze udaje się dotrzeć. W ramach projektu internauci publikują posty i komentują publiczne wpisy, używając hashtaga #tematdlauwagi, a monitorująca sieć redakcja na bieżąco reaguje na pojawiające się zgłoszenia. Na stronie oficjalnej programu zadebiutowała również zakładka „#tematdlauwagi”, w której można zapoznać się ze zgłaszanymi przez cały czas propozycjami treści.

Od startu akcji internauci użyli hashtagu #tematdlauwagi ponad 300 tysięcy razy. A to przełożyło się na fakt, że aż 30 proc. reportaży emitowanych miesięcznie przez „Uwagę!” jest inspirowana przez widzów. Wzrosła także o 45 proc. popularność oficjalnej witryny internetowej programu, która ściąga coraz nowszych użytkowników sieci i angażuje do reagowania na otaczającą ich rzeczywistość.

PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs organizowany od 2011 r. przez Ragan Communications – lidera szkoleń dla specjalistów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public relations, mediów społecznościowych oraz zarządzania. – Zwycięzcy PR Daily Marketing Digital i Social Media Awards są mistrzami świata online. Dziś trudniej niż kiedykolwiek zwrócić na siebie uwagę w zatłoczonym cyfrowym krajobrazie, ale te imponujące organizacje i branże wyróżniały się – na dużą skalę – mówili przewodniczący jury, argumentując swoje wybory.

Źródło: TVN S.A.

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

„My Way” już od 30 października w TVN
Już od 30 października środowe wieczory należeć będą do Edyty Górniak. Diva polskiej muzyki po raz pierwszy w swoim życiu siada za kierownicą i wyjeżdża na polskie drogi. Kulisy tej emocjonującej przygody widzowie TVN będą mogli oglądać w programie „My Way”.
Rekord oglądalności TVP Historia
19 października TVP Historia odnotowała najwyższe w tym sezonie udziały dnia - 0,78 procent. TVP Historia jest również liderem wśród kanałów o tematyce historycznej.
Nowy program „Zdrowie bez recepty” na antenie TLC
W ciągu roku w samej tylko Wielkiej Brytanii przepisuje się pacjentom ponad miliard recept. Jednak przyjmowanie leków obarczone jest skutkami ubocznymi, których większość z nas się nie spodziewa. Niekiedy kończy się to… śmiercią. „Zdrowie bez recepty” to dwuodcinkowy program z pogranicza medycyny i tematów społecznych, który sprawdzi...
Gazeta Wyborcza otwiera Klub Przyjaciół Wyborczej
"Gazeta Wyborcza" zachęca wszystkich do dołączenia do Klubu Przyjaciół Wyborczej. Cyfrowi prenumeratorzy dziennika, którzy zdecydują się na zakup specjalnej subskrypcji i wsparcie "Gazety Wyborczej", wezmą udział w spotkaniach i dyskusjach organizowanych przez redakcję w całej Polsce. Będą też dowiadywać się jako pierwsi o nowych inicjatywach...
„Miliony Escobara” w cyklu filmów dokumentalnych na antenie TVN7
„Miliony Escobara” to cykl dokumentów poświęcony imperium narkotykowemu Pabla Escobara. O majątku Escobara, zastrzelonego w 1993 roku, krążą legendy.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764