logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwaga!” z szansą na kolejny światowy sukces

  PR 08.07.2019, przeczytano 223 razy

Program interwencyjny „Uwaga!” grupy TVN Discovery Polska trafił do ścisłego grona finalistów w międzynarodowym konkursie PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards za projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi”. Przyznanie nagród odbędzie się już za miesiąc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwaga%21_-z-szansa-na-kolejny-swiatowy-sukces,383154,artykul.html

Najpopularniejszy program interwencyjny w Polsce ponownie został doceniony! Tym razem przez jury IX edycji PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards. Projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi” jest nominowany do nagrody głównej w kategorii Social Listening and Real-Time Response. Eksperci podkreślają innowacyjność inicjatywy, dużą empatię jej twórców oraz zaangażowanie społeczności lokalnych w pozyskiwaniu ważnych i potrzebnych tematów.

Projekt #tematdlauwagi wystartował w połowie 2015 r. W ramach niego internauci publikują w mediach społecznościowych posty i komentują publiczne wpisy, używając ww. hashtaga. Pozwala to redakcji „Uwagi!” na bieżąco monitorować sieć i doraźnie reagować na pojawiające się zgłoszenia propozycji tematów reportaży. W ubiegłym roku z kolei, na oficjalnej stronie programu zadebiutowała zakładka #tematdlauwagi, gdzie można zobaczyć mapę wpisów internautów, artykuły oraz materiały, które powstały dzięki hashtagowemu zgłoszeniu.

Od początku akcji internauci użyli #tematdlauwagi ponad 300 tys., co przekłada się na fantastyczny wynik – dzięki zaangażowaniu ludzi w projekt, dziś aż ¼ emitowanych miesięcznie reportaży „Uwagi!” jest inspirowana właśnie przez widzów. Warto także dodać, że od tego czasu wzrosła aż o 45 proc. popularność oficjalnej strony internetowej, a liczba nowych użytkowników cały czas rośnie.

PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs organizowany od 2011 r. przez Ragan Communications – lidera szkoleń dla specjalistów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public relations, mediów społecznościowych oraz zarządzania. – Świat cyfrowy jest przepełniony treścią i ciągle się zmienia. Potrzeba innowacyjnego, kreatywnego i dobrze zaplanowanego podejścia oraz niezwykle utalentowanych i wykwalifikowanych specjalistów, aby wyróżnić się ponad ten szum – napisali organizatorzy PR Daily’s, ogłaszając listę finalistów i zapowiadając, że zwycięzców poznamy w sierpniu.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Internet 5. generacji dzięki komunikacji kwantowej?
Powstają pierwsze systemy komunikacji kwantowej, które posłużą do skonstruowania komputerów nowej generacji. Upowszechnienie komunikacji i urządzeń kwantowych przyczyni się do powstania bezpiecznego internetu, przyspieszy proces analizy dużych zbiorów danych zgromadzonych w ramach big data, pozwoli opracować niezawodne szyfry oraz udoskonalić technologię uczenia maszynowego.​...
Radio Pogoda w wygodnej aplikacji mobilnej
Wszyscy, którzy kochają piosenki sprzed lat i wyjątkowe audycje Radia Pogoda, mogą ich teraz słuchać w nowej aplikacji mobilnej na urządzenia z systemem Android i iOS. Dzięki aplikacji stacja oferuje dostęp do swojego programu na żywo wszędzie tam, gdzie jest zasięg internetu, a dodatkowo zachęca słuchaczy do udziału z zabawach antenowych i kontaktu z redakcją.
W czwartek, 18 lipca, kanał Kino Polska Muzyka osiągnął 0,26% udziału w oglądalności widowni komercyjnej, dzięki czemu zajął pierwsze miejsce wśród kanałów muzycznych nadawanych kablowo lub satelitarnie.
Awans w Biurze Reklamy Multikino Media - Łukasz Gawęcki zostaje senior sales managerem
Łukasz Gawęcki awansował na stanowisko senior sales manager w Biurze Reklamy Multikino Media, zajmującym się m.in. sprzedażą reklamy kinowej, sponsoringiem i akcjami specjalnymi.
Marcin Wesołek pokieruje działem Sport Gazety Wyborczej
Od 1 września br. kierownikiem działu Sport "Gazety Wyborczej" będzie Marcin Wesołek, obecny redaktor naczelny "Gazety Wyborczej Poznań". Zastąpi Radosława Leniarskiego, który pozostanie w zespole dziennika.
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2019 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764