logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwaga!” z szansą na kolejny światowy sukces

  PR 08.07.2019, przeczytano 439 razy

Program interwencyjny „Uwaga!” grupy TVN Discovery Polska trafił do ścisłego grona finalistów w międzynarodowym konkursie PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards za projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi”. Przyznanie nagród odbędzie się już za miesiąc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwaga%21_-z-szansa-na-kolejny-swiatowy-sukces,383154,artykul.html

Najpopularniejszy program interwencyjny w Polsce ponownie został doceniony! Tym razem przez jury IX edycji PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards. Projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi” jest nominowany do nagrody głównej w kategorii Social Listening and Real-Time Response. Eksperci podkreślają innowacyjność inicjatywy, dużą empatię jej twórców oraz zaangażowanie społeczności lokalnych w pozyskiwaniu ważnych i potrzebnych tematów.

Projekt #tematdlauwagi wystartował w połowie 2015 r. W ramach niego internauci publikują w mediach społecznościowych posty i komentują publiczne wpisy, używając ww. hashtaga. Pozwala to redakcji „Uwagi!” na bieżąco monitorować sieć i doraźnie reagować na pojawiające się zgłoszenia propozycji tematów reportaży. W ubiegłym roku z kolei, na oficjalnej stronie programu zadebiutowała zakładka #tematdlauwagi, gdzie można zobaczyć mapę wpisów internautów, artykuły oraz materiały, które powstały dzięki hashtagowemu zgłoszeniu.

Od początku akcji internauci użyli #tematdlauwagi ponad 300 tys., co przekłada się na fantastyczny wynik – dzięki zaangażowaniu ludzi w projekt, dziś aż ¼ emitowanych miesięcznie reportaży „Uwagi!” jest inspirowana właśnie przez widzów. Warto także dodać, że od tego czasu wzrosła aż o 45 proc. popularność oficjalnej strony internetowej, a liczba nowych użytkowników cały czas rośnie.

PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs organizowany od 2011 r. przez Ragan Communications – lidera szkoleń dla specjalistów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public relations, mediów społecznościowych oraz zarządzania. – Świat cyfrowy jest przepełniony treścią i ciągle się zmienia. Potrzeba innowacyjnego, kreatywnego i dobrze zaplanowanego podejścia oraz niezwykle utalentowanych i wykwalifikowanych specjalistów, aby wyróżnić się ponad ten szum – napisali organizatorzy PR Daily’s, ogłaszając listę finalistów i zapowiadając, że zwycięzców poznamy w sierpniu.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Digital Incubator WBD partnerem Programu InCredibles
Digital Incubator Warner Bros. Discovery w Polsce – działająca w strukturach grupy jednostka organizacyjna koncentrująca się na rozwoju innowacyjnych produktów i współpracy ze startupami – łączy siły z InCredibles. Jako stały partner programu monitoringowego, Digital Incubator WBD w Polsce pomoże młodym przedsiębiorcom rozwijać swoje produkty dzięki...
DoubleVerify, platforma software’owa zajmująca się pomiarami i analizami danych dotyczących mediów digital, ogłosiła wprowadzenie 16 nowych kategorii z obszaru Brand Safety i Suitability dla reklamodawców na TikToku, aby wspierać nowe filtry zasobów reklamowych tej platformy: Vertical Sensitivity oraz Category Exclusion, które zostaną uruchomione...
TVN Warner Bros. Discovery z nagrodami World Media Festivals 2024
Dziewięć złotych i pięć srebrnych nagród trafiło do dziennikarzy oraz tytułów TVN Warner Bros. Discovery na World Media Festivals w Hamburgu. Wśród laureatów znalazły się między innymi reportaże dziennikarzy "Czarno na białym" i "Superwizjera" TVN.
WP Ads to self-service Wirtualnej Polski, który pozwala klientom na samodzielne zarządzanie kampaniami reklamowymi. Ostatnio został wzbogacony o możliwość dodawania kampanii wideo w materiałach publikowanych w serwisach internetowych. Obecnie w WP Ads zarejestrowanych jest już 1500 klientów.
Oktogram: gra karciana kontra dezinformacja i clickbaity
Każdego dnia spada na każdego z nas ogrom informacji i chyba nikt już nie jest w stanie ustrzec się przed manipulacją, fake newsami, udostępnianiem dalej nieprawdziwych treści. Jak nie dać się nieustannie wkręcać? Okazuje się, że odpowiedzią jest odpowiednia praca z emocjami, a dobra wiadomość jest taka, że można to wytrenować w całkiem przyjemny sposób m.in. grając...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2024 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764