logo
KURIER
Polska reklama i poligrafiaKURIER

„Uwaga!” z szansą na kolejny światowy sukces

  PR 08.07.2019, przeczytano 329 razy

Program interwencyjny „Uwaga!” grupy TVN Discovery Polska trafił do ścisłego grona finalistów w międzynarodowym konkursie PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards za projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi”. Przyznanie nagród odbędzie się już za miesiąc.


Artykuł pochodzi z portalu Signs.pl: https://www.signs.pl/_uwaga%21_-z-szansa-na-kolejny-swiatowy-sukces,383154,artykul.html

Najpopularniejszy program interwencyjny w Polsce ponownie został doceniony! Tym razem przez jury IX edycji PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards. Projekt „Thousands of Stories About One News Item’s Hashtag #tematdlauwagi” jest nominowany do nagrody głównej w kategorii Social Listening and Real-Time Response. Eksperci podkreślają innowacyjność inicjatywy, dużą empatię jej twórców oraz zaangażowanie społeczności lokalnych w pozyskiwaniu ważnych i potrzebnych tematów.

Projekt #tematdlauwagi wystartował w połowie 2015 r. W ramach niego internauci publikują w mediach społecznościowych posty i komentują publiczne wpisy, używając ww. hashtaga. Pozwala to redakcji „Uwagi!” na bieżąco monitorować sieć i doraźnie reagować na pojawiające się zgłoszenia propozycji tematów reportaży. W ubiegłym roku z kolei, na oficjalnej stronie programu zadebiutowała zakładka #tematdlauwagi, gdzie można zobaczyć mapę wpisów internautów, artykuły oraz materiały, które powstały dzięki hashtagowemu zgłoszeniu.

Od początku akcji internauci użyli #tematdlauwagi ponad 300 tys., co przekłada się na fantastyczny wynik – dzięki zaangażowaniu ludzi w projekt, dziś aż ¼ emitowanych miesięcznie reportaży „Uwagi!” jest inspirowana właśnie przez widzów. Warto także dodać, że od tego czasu wzrosła aż o 45 proc. popularność oficjalnej strony internetowej, a liczba nowych użytkowników cały czas rośnie.

PR Daily’s Digital Marketing & Social Media Awards to prestiżowy, międzynarodowy konkurs organizowany od 2011 r. przez Ragan Communications – lidera szkoleń dla specjalistów w dziedzinie komunikacji korporacyjnej, public relations, mediów społecznościowych oraz zarządzania. – Świat cyfrowy jest przepełniony treścią i ciągle się zmienia. Potrzeba innowacyjnego, kreatywnego i dobrze zaplanowanego podejścia oraz niezwykle utalentowanych i wykwalifikowanych specjalistów, aby wyróżnić się ponad ten szum – napisali organizatorzy PR Daily’s, ogłaszając listę finalistów i zapowiadając, że zwycięzców poznamy w sierpniu.

Źródło: TVN S.A.

www.tvn.pl

PR - Tekst opublikowany bezpłatnie na podstawie promocyjnych materiałów prasowych. Redakcja nie odpowiada za jego treść.

REKLAMA

Komentarze

Zaloguj się i dodaj komentarz

Najnowsze w tym dziale

Gemius otrzymał nominację w tegorocznej edycji konkursu IAB Europe Research Awards w kategorii Audience Measurement. Szansę na statuetkę ma innowacyjne rozwiązanie, które dostarcza jednoźródłowe dane na temat konsumpcji mediów oraz kontaktu reklamowego w telewizji, radiu i internecie.
Onet, RMF FM i TVN24 – liderami opiniotwórczości
Onet.pl po raz kolejny na pierwszym miejscu w rankingu „Najbardziej opiniotwórcze media w Polsce” z ilością aż 5 381 wzmianek w kwietniu. Za nim stacja radiowa RMF FM, której wynik pozwolił na uplasowanie się o jedno miejsce wyżej niż w marcu. Pierwszą trójkę zamyka TVN24 z liczbą 4 003 cytowań – podaje Instytut Monitorowania Mediów (IMM).
TVP rozpoczęła przetarg na dom mediowy
Telewizja Polska rozpoczęła przetarg, w którym wyłoni podmiot odpowiedzialny m.in. za planowanie i zakup mediów na cele kampanii. Budżet, którego obsługę powierzy domowi mediowemu TVP wynosi 23 mln zł netto. Oferty należy składać za pośrednictwem Platformy Zakupowej, do dnia 17 czerwca br.
Sprzedaż e-wydań prasy o 40 proc. w górę, a e-booków o 41 proc.
W marcu spółka E-Kiosk, do której należą platformy eKiosk.pl, eGazety.pl i Nexto.pl z prasą cyfrową i e-bookami oraz agencja marketingowa eContentLAB.pl, osiągnęła 40 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-wydań w stosunku do lutego br. oraz 41 procentowy wzrost przychodów ze sprzedaży e-booków.
Ponad 2,45 mln nazw w domenie .pl
Na koniec marca 2020 roku w Rejestrze domeny .pl znajdowały się 2 451 074 nazwy aktywne w DNS (o 2,48% mniej niż w poprzednim kwartale). W pierwszym kwartale 2020 roku zarejestrowano 196 124 nazwy w domenie .pl (najwięcej w marcu), o ponad 7 tys. więcej niż w kwartale poprzednim. Średnia dzienna liczba rejestracji wyniosła 2 155 nazw, co oznacza, że rejestrowano prawie 90 domen na...
 
Signs.pl - Polska Reklama i Poligrafia © 1997-2020 ICOSWszystkie prawa zastrzeżone. ISSN 2657-4764